+ A - شنبه 25 تیر 1390 - 16:01:00 چاپ
امتیاز به مطلب 113 نفر

علائم ابتلا به سرطان خون را بشناسید

جامعه > سلامت - مهر نوشت:

تب، خستگی مزمن و عفونت های مکرر بدون منشاء عفونی از علائم ابتلاء به سرطان خون است.

استادیار گروه هماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه لوکمیا یا سرطان خون، ‌سرطان بافت های سازنده خون است که مغز استخوان و سیستم لنفاوی را در بر می‌گیرد، اظهار داشت: کاهش وزن غیر ارادی، ورم غدد لنفاوی، بزرگ شدن کبد و طحال، خون‌ریزی‌های غیر ارادی و کبود شدگی، ایجاد لکه‌های قرمز روی پوست، عرق کردن بیش از حد مخصوصا در شب، استخوان درد و نازک شدن استخوان‌ها از دیگر علائم و عوارض این بیماری به شمار می رود.

دکتر ابولقاسم اللهیاری با بیان اینکه سرطان خون بر اساس عمل رشد و نوع سلولها به دو نوع حاد و مزمن طبقه بندی می شود افزود: بر خلاف تصور عامه مردم سرطان خون بیماری کشنده ای نیست و با توجه به منشاء بیماری و انجام روشهای نوین پیوند سلولهای بنیادین 30 تا 40درصد بیماران علاج قطعی می شوند.

این فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی گفت: علت واقعی این بیماری هنوز مشخص نشده است و عوامل محیطی و ژنتیکی همچون درمان سرطان های دیگر، اختلالات خاص خونی ،در معرض شدید پرتوهای رادیولوژی قرار گرفتن وسیگار می تواند در ایجاد این بیماری تأثیرگذار باشد.

47234

کلید واژه ها: سرطان - سلامت -
نظرات 111
  • mostafa چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 - 02:28:38
    184 6 پاسخ به این نظر
    سلام بچه ها پسره من که سه سالشه گروه خونش همB-نه ماهه که سرطان خون گرفته از همون موقه هم شمی درمانی میکردیم که دو سه روز پیش کلا" برگشت کرد دکتر ها گفتن باید پیوند مغز استخوان بشه فردا قراره من ومامانش بریم تست بدیم برامون دعاکنید که نمونه یکی مون بهش بخوره از همتون ممنونم.
    • عباسي شنبه 16 اردیبهشت 1391 - 08:18:36
      90 4
      سلام دوست گرامي انشاالله كه امام زمان بهتون كمك خواهند كرد واسه من هم دعا كنيد
    • بدون نام دوشنبه 12 تیر 1391 - 18:45:21
      68 5
      انشاالله خداوند تمامي مريضها را شفا دهد، از جمله فرزند دلبند شمارا. براي من هم دعا كنيد.
    • فروغ پنجشنبه 20 مهر 1391 - 03:29:57
      50 2
      سلام.. یکی از عزیزان من هم مبتلا به سرطان خون شده.. به انگلیس رفته واسه درمان.. پیوند هم کرده.. اما هنوز حلش خوب نیست.. خیلی دوستش دارم خیلی.. یعنی خوب میشه؟من امیدوارم.. دعا کنید تو رو خدا..
    • فرانک چهارشنبه 24 آبان 1391 - 16:16:30
      42 0
      سلام مصطفی خیلی ناراحت شدم فقط امیدتو به خدا از دست نده واقعا از خدا میخواهم پسرت شفا پیدا کنه منم پسر کوچیک دارم درکت میکنم توکل کن به خدا
    • مونی چهارشنبه 6 دی 1391 - 04:08:59
      48 4
      خدایاااااااااااااااااااا به همه شفا بده و به نامزده منم همینطور..........از همه عزیزان التماس دعا دارم
    • فروزان شنبه 16 دی 1391 - 00:38:51
      28 46
      من خیلی وقته دیگه از دنیا بریدم دلم میخواد بگیرم و بمیرم
    • بدون نام شنبه 16 دی 1391 - 00:40:04
      18 18
      ببین دنیا رو کار خدا عجیبه یکی مثل من بریده و میخواد بمیره ولی خدا.....
    • مریم پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 20:06:13
      22 4
      اقامصطفی ایشاالله پسرتون خوب میشه من ودوستام تودانشگاه براش دعا میکنیم ازعوض من ودوستام پسرگلتون روببوسید.ایشاالله جواب میده فقط امیدوارباشید بخداتوکل کنید خودش همه چیرودرست میکنه.
    • معین سه شنبه 27 فروردین 1392 - 00:36:39
      9 3
      سلام آقا مصطفی. خدا بهتون صبر بده. انشاالله که همه چی درست میشه. واقعا خییییییلی ناراحت شدم. خدا بزرگه. همه چی درست میشه. منم برای پسر گلتون دعا میکنم هرچه سریعتر خوب بشه.
    • محسن سه شنبه 3 دی 1392 - 00:25:02
      3 2
      انشالله هرچه زودتر مریض شما شفا پیدا کند. نه مریض شما بلکه تمامی مریضان.الهی امین
    • nasrin پنجشنبه 19 دی 1392 - 01:50:57
      0 1
      سلام من گروه خونیم b منفی . میتونم کمکتون کنم؟
    • حامد سه شنبه 19 فروردین 1393 - 12:51:15
      1 0
      ایشالله که خوب میشه. امیدتون رو از دست ندید.
  • بدون نام دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 - 16:22:08
    52 1 پاسخ به این نظر
    گر نگهدار من آن است که من میدانم . شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد. توکل کنید به خدا
  • امیر سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 - 13:33:09
    45 3 پاسخ به این نظر
    مصطفی جان آرزوی سلامتی برای فرزند شما دارم.
    • پریسا پنجشنبه 24 اسفند 1391 - 19:55:51
      20 1
      سلام به همه...ایشالا خدا به همه آدما اول سلامتی بده بعد چیزای دیگه---من مادرم و داییم به دلیل سرطان فوت شدن...همه کار واسشون کردیم...اما بازم شاهد زجر کشیدنشون بودیم...خدایا واسه دشمنای منم این مریضیو نیار....تورو به آبروی حضرت زهرا تمتم مریضارو شفا بده---واسه مادرم و داییم دعا کنین که اونجا جاشون خوب باشه...التماس دعا
    • علی چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 15:13:15
      9 1
      یعنی کسانی که. منفی میدن منظورشان چیه
  • ایدا سه شنبه 10 بهمن 1391 - 03:17:58
    37 7 پاسخ به این نظر
    سلام من حدود 6 ماه که خون دماغ می شم اون هم خیلی شدید . چند بار آزمایش دادم و نمونه برداری کردم تا این بار فهمیدن . دکتر می گفت نهایتا تا 6 ماه دیگه زنده ام . نه شیمی درمانی و نه پرتو درمانی جواب نمیده چون بیماریم خیلی پیشرفت کرده . آخرش مرگه و من از مرگ نمی ترسم . فقط برای پدر و مادرم دعا کنید که با مرگ من کنار بیاند آخه اردیبهشت 92 من میرم تو 17 سالگی .
    • لیلا شنبه 12 اسفند 1391 - 21:31:58
      14 0
      عزیزم فقط به خدا توکل کن!اوضاع من هم از شما بهتر نیست ولی نا امید نیستم.
    • امیر حسین جمعه 23 فروردین 1392 - 00:21:54
      6 0
      انشاا... خدا کمکت کنه منم برات ذعا میکنم منم معده ام کارش تمومه.اما کسی خوشبختانه نمیدونه فقط خودم میدونم ودوستم که با من زندگی میکنه. خدا مهربون انشا.. خوب بشی چه این دنیا چه اون دنیا.
  • سارا یکشنبه 12 شهریور 1391 - 04:32:22
    32 4 پاسخ به این نظر
    با سلام.میخاستم بدانم ازدیاد خون دماغ از علایم سرطان خون است؟
    • فرخ پنجشنبه 15 فروردین 1392 - 03:26:24
      4 5
      كاملا نه ولي بايد فورا به پزشك مراجعه كرد
    • سعید دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 20:51:31
      10 5
      من متخصص بیماری سرطان خون هستم.بله ازدیاد خون هم میتونه یکی از علائم سرطان خون باشه
  • behroz شنبه 18 آذر 1391 - 00:08:02
    32 0 پاسخ به این نظر
    دوستان که اینقدر دست به دعاتون خوبه برای منم دعا کنید من 13 سالمه دو سالم هست که سرطان خون دارم ولی من خونم بالا میارم!
    • بی نام جمعه 1 آذر 1392 - 15:23:59
      1 1
      سلام خواب الودگى يهو علاعم سرطان خونه
    • یه دلسوز دوشنبه 18 فروردین 1393 - 19:10:24
      1 0
      سلام ایشالله که خوب بشی من برای نمایشنامه ام علائم این بیماریو میخاستم برات دعا میکنم
  • محمد جمعه 21 مهر 1391 - 01:54:57
    29 6 پاسخ به این نظر
    سلام دوستان خواهر من سرطان خون داره امروز رفته که خونشا عوض کنه براش دعا کنید من بدون اون میمیرم به امید خوب شدن تمام شما انسان های دوست داشتنی
  • علیرضا پنجشنبه 23 شهریور 1391 - 15:32:32
    22 1 پاسخ به این نظر
    سلام من خون دماغ میشم میخاستم از علایم سرطان است به من ایمیل بزنید ممنون
    • مریم پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 20:12:25
      6 3
      من خودم زیادنمیدونم ولی اگه زیاد خون دماغ میشید آره ازعلایم سرطان هست بهتون توصیه میکنم حتما دکتر برید یه دکترکه عالی باشه الکی بهتون جواب نده اگه دوستت روقابل بدونی به حرفم عمل کن.
  • پریسا شنبه 6 آبان 1391 - 16:16:08
    21 1 پاسخ به این نظر
    سلام به همه دوستان سلامتی همه مریضارو از خدا میخوام خصوصا پسر شما مصطفی جان و خواهر شما محمد جان
  • فاطمه سلطانی شنبه 2 دی 1391 - 02:40:49
    21 1 پاسخ به این نظر
    سلام دوستان پدرشوهرم سرطان خون گرفته من تازه 1ماه نامزد کردم پدرشوهرم واسم عزیزه توروخدا واسش دعا کنید ممنون
  • ملیسا شنبه 5 اسفند 1391 - 19:28:05
    21 0 پاسخ به این نظر
    سلام. نامزدم سرطان خون داره. هر روزو هرشب واسش دعا میکنم.کلی نذر کردم براش.ولی داره بدتر میشه. خیلی دوسش دارم. واسه شیمی درمانی ام کلی پول میخوان که متاسفانه نمیتونیم بپردازیم هزینه های بیمارستانو. نمیدونم چیکار کنم.دیگه نا امید شدم. توروخدا واسه نیمای منم دعا کنین حالش خوب شه.
    • معین سه شنبه 27 فروردین 1392 - 00:39:26
      7 1
      خدا بهتون صبر بده ملیسا خانوم. انشاالله نیما خان هم حالشون خوب میشه. انشاالله خدا کمکش میکنه. منم برای داداش گلم نیما جان دعا میکنم خوب بشه. امیدتون از دست ندید.
    • بی نام سه شنبه 2 مهر 1392 - 15:39:16
      6 0
      سلام ملیسا جون امیدوارم هرچه زودتر حال نامزدت خوب بشه خدابزرگه امیدتو از دست نده
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 20:29:10
    20 0 پاسخ به این نظر
    واسه همه سرطانی ها دعا کنین
  • رضا سه شنبه 4 مهر 1391 - 16:43:21
    19 5 پاسخ به این نظر
    لکه های کوچک قرمزیعنی پتشی که درپوستم به صورت متراکم وکم ایجادمیشود وباواریس مویرگی دربعضی نقاط هست آیاسرطان خون است؟یاطبیعی هست ؟من علایم دیگر این بیماری راندارم لطفا جواب بدهید
  • نفس چهارشنبه 10 آبان 1391 - 17:20:57
    15 2 پاسخ به این نظر
    به نظرمن همه این مریضی ها یه امتحان از طرف خداست نباید روحیه خودمان ببازیم اگه مقاوم باشیم وامید داشته باشیم میتونیم هربیماری روشکست بدیم امید راه درمان همه بیماری هاست از همه مریضامیخوام امیدشون از دست ندن ارزوی سلامتی براهمه ی مریضارو میکنم
  • عذرا چهارشنبه 29 آذر 1391 - 13:54:16
    15 0 پاسخ به این نظر
    سلام. خیلی ناراحت شدم آقا مصطفی و آقا محمد درکتون میکنم چون بهترین کس منم یعنی دوتا از عزیزانم سرطان دارن دکترا جوابشون کردن گفتن شش ماه بیشتر زنده نیستن امیدشونو از دست دادن هرچقدر اصرار میکنم که از اول برن دکتر قبول نمیکنن براشون دعا کنین ازتون خواهش میکنم.
    • sahar یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 - 06:19:04
      6 0
      سلام از ته قلبم براي شفاي مريضها دعا ميكنم شايد خدا قابل بدونه در نااميدي بسي اميد است خواهش ميكنم متقاعدشون كنيد دوباره دكتر بروند
  • مهدی پنجشنبه 3 اسفند 1391 - 15:20:52
    14 0 پاسخ به این نظر
    سلام آیدا برات آرزوی سلامتی میکنم . ببین حرف دکترها رو ولش کن زیاد حرف می زنن از من میشنوی برو پیش دکتر دکترها حرم آقا اباعبدالله مطمئن باش دست خالی بر نمی گردی خیلی آقاست
  • حامد چهارشنبه 9 اسفند 1391 - 17:00:19
    14 1 پاسخ به این نظر
    برای داداش میلادم دعا کنید
  • حسن جمعه 3 آذر 1391 - 03:27:19
    12 0 پاسخ به این نظر
    سلام.خیلی ناراحت شدم مصطفی جان و محمد عزیز ایشاالله که پسر شما و خواهر شما محمد عزیز حالشون کاملا خوب بشه و برای سلامتی شان از صمیم قلب دعا می کنم و به عظمت این شب های عزیز شفا یابند.
  • مهسا..... جمعه 27 بهمن 1391 - 00:06:07
    12 2 پاسخ به این نظر
    ی سوالی داشتم...میخواستم بپرسم ایا کاهش زیاده گلبول قرمزم ازعلائم سرطانه؟؟؟؟؟؟
    • مریم پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 20:22:06
      7 0
      مهساجونم آره عزیزم ببخش اینطوری رک جواب میدم ولی کاهش وافزایش بیش ازحدازعلایم سرطان خونه مواطب خودت باش بهش زیادفکرنکن خیلیا سرطان خون ندارن ولی ازفکرکردن زیادسرطان میگیرن فدات بشم برو دکترمواظب خودتم باش.
  • سمیه دوشنبه 30 بهمن 1391 - 21:18:49
    12 0 پاسخ به این نظر
    آیدا جونم هیچ وقت امیدتو از دست نده برات ارزویه سلامتی میکنم خیلی دوست دارم
  • m.s چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 13:35:47
    11 3 پاسخ به این نظر
    زن عموی من دچار سرطان خون شد و 4 ماه بیشتر دوام نیاورد و متأسفانه در اثر ایست قلبی در بیمارستان شیراز درگذشت . میگن دکترش گفته بود نباید بیمارمسری توی اتاقش بستری بشه ولی یه بیمار آنفلوانزابردن توی اتاقش و اونم ریه اش عفونت کرد. کی باور میکنه توی ایران وجدان باشه یا دکتراش تا به حال تونسته باشن سرطانی را معالجه کنن.
  • مسعوود شنبه 7 بهمن 1391 - 05:12:21
    10 0 پاسخ به این نظر
    فقط باید به خدا توکل کرد . شفای مریضتون رو فقط از خدا بخواهید .در ضم یه نظری رو هم واسش تو قلب خودت بزار . خدا همه مریضا رو شفا بده انشالا.. مسعود از مهاباد
  • طاها چهارشنبه 9 اسفند 1391 - 17:03:14
    10 5 پاسخ به این نظر
    عمو میلاد دوست دارم برای عموم دعا کنید
  • رضا شنبه 31 فروردین 1392 - 20:01:57
    9 1 پاسخ به این نظر
    یاسلام انشا الله دست حضرت عباس برسر این بیماران کشیده شود
  • ایمان پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 - 20:27:19
    8 0 پاسخ به این نظر
    سلام من 28 سالمه تمام علایم سرطان خون رو دارم به متخصص مراجعه کردم و جواب مثبت بود الن تنها نگرانیم مطرح کردنش واسه پدر مادرمه نمیدونم چه کنم گفتنش یه درده نگفتنش هزارو یک درد. خوشبختانه مجرد هستم خودم اطلا نگران بیماریم نیستم ولی نزدیکانم ...
    • sahar یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 - 06:23:44
      5 0
      سلام برات آرزوي سلامتي ميكنم اگه قبول كني اين بيماري قابل علاجه راحتترباهاش كنار مياي حتي براي خانوادت اميدتو از دست نده خدا خيلي خوب ومهربونه
    • بی نام سه شنبه 19 فروردین 1393 - 12:25:13
      1 0
      به نظر من این حق یه پدر و مادره که بدونن
  • مهسا جمعه 21 تیر 1392 - 01:23:05
    8 0 پاسخ به این نظر
    برای همتون دعا میکنم حاضرم به هیچ کدوم از ارزوهام نرسم ولی کسی به ان مریضی ها مبتلا نشه
  • مینا یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 - 13:35:16
    7 0 پاسخ به این نظر
    نامزدم علائم سرطان خون داره جواب ازمایشاتش غروب میاددعاکنید درست نباشه.
  • maryam2013 شنبه 4 خرداد 1392 - 15:12:30
    7 0 پاسخ به این نظر
    خدایا تو را به حق پنج تن آل عبا و ائمه اطهارت تمام مریض ها رو شفا بده .تو را به امام زمان قسمت میدم
  • بی نام دوشنبه 27 آبان 1392 - 12:04:18
    7 0 پاسخ به این نظر
    سلام من 23ساله شش ماه كه مبتلا به سرطان خون هستم ولي حدود 2،3هفته ك ميدونم بيمارم ،واسم دعا كنيدمن خيلي اميد دارم كه خوب شم،اخه يكي تو اين دنيا هست كه خيلي دوسش دارم وفقط بخاطر اون مي جنگم.
  • بدون نام پنجشنبه 14 دی 1391 - 21:54:49
    6 1 پاسخ به این نظر
    آیا بالا بودن ptوpttخطرناک می باشد یانه
  • میلاد شنبه 11 خرداد 1392 - 01:40:06
    6 0 پاسخ به این نظر
    سلام نامزد منم رفته دکتر برای درد کلیه اما فرستادنش ازمایش خون متاسفانه ازمایش سرطان خون نشون داده براش دعا کنین فروردین امسال 20سالش شده.ازخدامیخوام همه مریضها خوب شن
  • سمیرا چهارشنبه 19 تیر 1392 - 11:50:24
    6 0 پاسخ به این نظر
    سلام.اول به امید سلامتی تمام مریضا.بچه های ناز الهی خدا شفا بده به همه.چند هفته ای هست که به شکل غیر ارادی رو ی پوستم کبودی هایی مشاهده میشه از علایم سرطانه؟
  • تنها پنجشنبه 20 تیر 1392 - 14:10:18
    6 0 پاسخ به این نظر
    منم خواهرم براثر سرطان خون فوت کرد وقتی متوجه شدیم بعد یه هفته فوت کرد بعد 5 سال هنوز داغش تازه است خدا به همتون شفا بده براتون خیلی گریه کردم خدایا کمک کن روح خواهرمو شاد کن
  • مونا شنبه 12 مرداد 1392 - 16:47:07
    6 0 پاسخ به این نظر
    سلام دوستان.منم پسر داییم 13 سالش بود که سرطان خون گرفت و چند ماهی من باهاش میرفتم بیمارستان و کاملا این بیماری رو درک میکنم بعد از یک سال رفت پیش خداش.فقط میتونم بگم سالم ترین افراد روی زمین هم شانس زنده بودنشون 50-50 است و ممکنه با یه اتفاق ساده مثل تصادف از دنیا برن پس فقط امیدتون به خدا باشه و تا میتونید با زندگی بجنگید.خدا خیلی بزرگتر از چیزیه که ما فکر میکنیم.برای روح محمد دعا کنید
  • علي چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 12:17:37
    6 1 پاسخ به این نظر
    سلام نامزد من ٣ساله سرطان خون داره تمام مراحل درمان انجام داد. دكترش كفت اعزامش كنيد كشور كانادا اينجا كاري ديكه نميشه كرد.. كانادا هم رفت ولي بدنش به خون زدن جواب نميده و جديداً خون بالا مياره.. ازتون خواهش ميكنم بهم بكيد درمانش متوقف شده يعني هيج اميدي نيست؟ تا كي زنده ميمونه؟ از لحاظ روحي داغونم فقط ازتون ميخوام راستشو بكيد بدونم شرايطش جطوري خواهد شد... يعني اميد به درمانش ديكه نيست ممنون ميشم جواب منم بدين. انشالله خدا همه بيمارها را شفا بده
  • محیا چهارشنبه 3 مهر 1392 - 03:07:18
    6 5 پاسخ به این نظر
    من امروز فهمیدم ک سرطان دارم... هیچکی نمیدونه . دکترم گفته تا 1 هفته دیگه فرصت دارم .. دعا کنین واسه مادرم ک با این مرگ کنار بیاد....
    • مریم سه شنبه 9 مهر 1392 - 18:24:34
      4 0
      امیدوارم معجزه ای بشه و خوب شی....
  • عسل سه شنبه 26 دی 1391 - 22:49:46
    5 34 پاسخ به این نظر
    من دلم میخواد سرطان خون بگیرم ؟ نخندینا یکی از بزرگترین آرزوهامه خواهشا به آرزوم برسونیدم
    • فاطمه یکشنبه 29 بهمن 1391 - 21:05:18
      17 0
      عسل جون قدر سلامتی تو بدون خدارو شکر کن که نعمت سلامتی بهت داده
  • هستی سه شنبه 3 بهمن 1391 - 21:09:14
    5 2 پاسخ به این نظر
    سلام من یه سوالی داارم.میشه با ایمیل پاسخ بدید. پدر همسرم مبتلا به سرطان خون بوده آیا احتمال ابتلا به سرطان در همسرم زیاده؟ چند وقته روی پوستش لکه های بزرگ قرمز ظاهر میشه البته خیلی وقته.هیچ علائم دیگه ای نداره خدا رو شکر.
    • مریم پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 20:25:40
      5 1
      عزیزم سعی کن همسرتوقانع کنی ببریش دکتر ولی فکرنکنم مربوط بشه من چندان خبرندارم دراین موردی که تو گفتی.مواظبش باش
  • مریم جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 18:25:37
    5 0 پاسخ به این نظر
    سلام امیرحسین جان.خوبی؟فکرنمیکنی کارت اشتباهه؟چرابه خانوادت نگفتی میدونم شایدفکرمیکنی اگه بفهمن ناراحت میشن خب بهشون حق بده توپسرشونی میدونم نگران خانوادتی ولی بهتره بگی اگه نمیگی خودت به فکرخودت باش برودکتر اینوازمن قبول کن عزیزم.مواظب خودت باش به سلامتیت هم فکرکن.
  • صاق چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 - 03:18:33
    5 2 پاسخ به این نظر
    سلام 24 سالمه مشکوک شدم به سرطان واسم دعا کنید اجازه خدا!!!میشه برگمو بدم؟!! میدونم امتحان تمام نشده ولی من خسته شدم...!!!
  • NaFaS جمعه 27 اردیبهشت 1392 - 22:25:21
    5 0 پاسخ به این نظر
    ایشالله که همه شفا پیدا کنن و کنار عزیزاشون سلامتو شاد باشن
  • غزاله چهارشنبه 1 خرداد 1392 - 14:31:23
    5 0 پاسخ به این نظر
    سلام امیدوارم همه ی مریضا خب بشن برا همتون دعا میکنم شماهام بهم قول بدین که برای نامزدم که تمام زندگیمه دعا کنید هیج کسی جز منو خودش نمیدونه از وقتی که بهم گفته دارم بال بال میزنم التماس دعا
  • سولی یکشنبه 5 خرداد 1392 - 17:58:04
    5 1 پاسخ به این نظر
    غزاله جون واسه همتون دعامیکنم درکت میکنم اخه عشق منم همین بیماری رو داره
  • بی نام چهارشنبه 26 تیر 1392 - 11:31:11
    5 1 پاسخ به این نظر
    سلام دوستان عزیز یکی از دوستام مشکوک به سرطان خون تا چند روز دیگه جواب ازمایش میاد براش دعا کنید سرطان نباشه ممنونم
  • بی نام دوشنبه 4 شهریور 1392 - 00:28:40
    5 0 پاسخ به این نظر
    امیدتون بخدا باشه. خدا بزرگه......
  • شهرزاد دوشنبه 27 آبان 1392 - 14:10:50
    5 1 پاسخ به این نظر
    سلام...منم 2 روزه فهمیدم که مادر عزیزترین فرد توی زندگیم سرطان داره و الان توی بیمارستان تهرانه... براش دعا کنید...با این اصلا" ندیدمش ولی خیلی حالم گرفته میشه وقتی گریه های عشقمو می بینم...میخوام دنیا نباشه...
  • مریم جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 18:35:27
    3 0 پاسخ به این نظر
    فروزان این حرفاچیه تومیگی آدم هرچقدرهم ازدنیابریده باشه هیچوقت آرزوی مرگ نمیکنه این دنیادرسته نامرده بی وفاست ولی خیلیاهم هستن که تواین دنیا خوبن هیچوقت ازدنیاسیرنشوحتی دربدترین اتفاق هاهم امیدداشته باش فدات شم گلم مواظب خودت باش دوست دارم.
  • arash یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 - 16:48:57
    3 0 پاسخ به این نظر
    سلام به همه کسانی که قبل از من پیام گذاشتن و اونای که بعد از من پیام میزارن امیدوارم که همگی شفا پیدا کنن و حال همگی خوب شه من سرطان خون ندارم ولی بیماری پوستی لاعلاجی دارم از خداوند میخوام که همه بیماران رو شفا بده به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نا امید نشید برادرا و خواهرای گلم
  • بدون نام شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 22:11:36
    3 0 پاسخ به این نظر
    سلام به همه عزیزان وقتی نظرشماخوبان راخوندم خیلی ناراحت شدم وگریه کردم برای همه شماعزیزان ارزوی سلامتی دارم
  • پانیذ جمعه 28 تیر 1392 - 14:36:07
    3 1 پاسخ به این نظر
    من زیاد خون دماغ میشم؛کاهش وزن وبی اشتهایی وکم خونی دارم؛بدن درد زیاد دارم؛یعنی منم سرطان خون دارم؟
  • maryam یکشنبه 10 شهریور 1392 - 21:45:10
    3 0 پاسخ به این نظر
    سلام امیر حسین جان؛من واست دعا میکنم ولی توروخدا برو ب خانوادت بگو خانوادت باید از وضعیت تو باخبر باشن؛ما همه واست دعا میکنیم فقط امیدوار و محکم باش عزیزم
  • پگاه شنبه 23 شهریور 1392 - 22:07:20
    3 0 پاسخ به این نظر
    یکی از نزدیکانم سرطان گرفته تازه فهمیده دوماهه میگذره ولی همه ازش قطع امید کردن خیلی بی انصافیه خیلی بچه هست دعا کنید
  • بی نام شنبه 27 مهر 1392 - 10:51:09
    3 0 پاسخ به این نظر
    سلام.بچه ها بهترین دوستم الان تو اتاقه عمله.واسه اونم یه دعایی کنید.ممنون...
  • الهام سه شنبه 28 آبان 1392 - 19:22:14
    3 0 پاسخ به این نظر
    سلام به همه نمییدونم الن کدامتان زنده اید اگه زنده اید امیدوارم بهتر بشید ولی اما اگه فوت کردید انشاالله روحتان شاد باشه واقعا خیلی دلم گرفت ناراحت شدم گریه کردم
  • علی دوشنبه 11 آذر 1392 - 00:00:31
    3 1 پاسخ به این نظر
    انشاالله خداوند به حق مریض کربلا تمامی مریض ها رو سریع شفا بده. آمین
  • NaFaS جمعه 27 اردیبهشت 1392 - 21:24:55
    2 1 پاسخ به این نظر
    سلام به همه و آرزوی سلامتی واسه همه.بچه ها من یه سوال دارم آیا سرطان خون از نوع مزمنش درمان میشه یا نه؟لطفا جواب قطعی بدین ممنون
  • NaFaS یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 - 16:54:55
    2 2 پاسخ به این نظر
    سلام.کسی جواب نداد یعنی درمان قطعی نداره؟
  • کاظم شنبه 22 تیر 1392 - 13:42:26
    2 3 پاسخ به این نظر
    سلام به همه دوستان و عزيزان منم دو سه ماه يه بار خون دماغ ميشم خيليم خون ميره از دماغم . ميتونه نشونه سرطان باشه اونايي که دراين زمينه تخصص دارن راهنمايي بکنن
  • پانیذ شنبه 29 تیر 1392 - 20:29:32
    2 0 پاسخ به این نظر
    چرایکی جواب من ونمیده ؟
  • عاطفه جمعه 11 مرداد 1392 - 13:20:33
    2 0 پاسخ به این نظر
    سلام .پانیذ عزیز.خیلی از بیماری های دیگه هم این علائم رو دارند.دلهره نداشته باش.به دکتر مراجعه کنن . توکلت به خدا باشه.ایشالا سرطان نیست
  • محسن سه شنبه 3 دی 1392 - 00:38:04
    2 0 پاسخ به این نظر
    خدایااااا من موندم که این مریضی بد چی بود که ............افتاد خدایا حالا که این مریض امد تو هم کمک کن که به جان کسی نیفتد و اگر هم که افتاد هرچه زود تر از بین برود تا ناراحت نشود الهی امین.
  • مهران سه شنبه 10 دی 1392 - 00:57:04
    2 0 پاسخ به این نظر
    سلام به همه ى شما دوستان خوب انشاالله خدا همه ى شما و عزيزانتون رو شفا بده ولى شمارو به خدا قسم مسدم دعا كنين كه من سرطان بگيرم خ خستم از زندگى بريدم ديگه ديگه ناى زندگى كردن ندارم
  • بی نام سه شنبه 15 بهمن 1392 - 19:51:35
    2 0 پاسخ به این نظر
    سلام عزیزترین کسم وقتی عصبی میشه خون بالا میاره یا خون دماغ میشه ممکنه سرطان داشته باشه ؟خیلی میترسم براش دعا کنید فردا باید بخوابه دکترش گفته ولی م
  • ahad پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392 - 03:34:00
    1 0 پاسخ به این نظر
    ناامید نباشید
  • محم سه شنبه 4 تیر 1392 - 11:38:03
    1 0 پاسخ به این نظر
    سلام دوستان امروز از خواهرم شنیدم برادرم مشکوک به سرطان خون تشخیص داده شده و از صبح حالم خیلی خرابه . ترا به خدا بعد از همه برای برادر من هم دعا کنید.
  • عليرضا یکشنبه 16 تیر 1392 - 22:28:21
    1 1 پاسخ به این نظر
    فرزندم 5سالشه چند وقتيه حتي تو خواب هم خون دماغ ميكنه ميتونه زبونم لال نشانه ي سرطان باشه؟
  • سارینا پنجشنبه 11 مهر 1392 - 13:50:27
    1 0 پاسخ به این نظر
    محیا جان امیدوار که شفا پدا کنی
  • مريم چهارشنبه 8 آبان 1392 - 23:49:36
    1 0 پاسخ به این نظر
    سلام يکي از بهترين دوستانم مشکوک به اين بيماريه ،تو رو خدا براش دعا کنيد.
  • احسان شنبه 7 دی 1392 - 18:00:14
    1 0 پاسخ به این نظر
    خدا روح شهرزاد جباریان رو رحمت کنه که با تلاشهاش باعث شد خیلیا برای اهدای مغز استخوان داوطلب بشن.الهی آمین
  • nashenas یکشنبه 22 دی 1392 - 03:25:52
    1 1 پاسخ به این نظر
    سلام پسر من ۱۴ سالشه و مدت ۱۰ روز هست که خون دماغ می‌شه البته به مقدار کم.دارم از نگرانی می‌میرم.ممکنه خطرناک باشه؟البته جای که زندگی‌ می‌کنیم هوا خیلی‌ سرده و خودم فکر کردم شاید از سرمای بیش از حد باشه.تورو خدا راهنماییم کنین.
    • باران دوشنبه 30 دی 1392 - 12:52:58
      1 0
      نگران نباش وبرو به یه دکتر راجعه کن
  • بهمن یکشنبه 29 دی 1392 - 02:43:13
    1 0 پاسخ به این نظر
    خدایا به عزمتت و به ان نوری که در وجود انسانها دمیدی همه مریذها را شفا بده........ امین... دوستان توکل کنید و فقط از خودش بخواهید انشا. به مراد دل برسید...
  • سمانه سه شنبه 22 بهمن 1392 - 15:05:45
    1 1 پاسخ به این نظر
    سلام من از 15 سالگی مشکل سیستم عصبی داشتن و نصف بدنم کرخت می شد از ورزشم محرم شدم و این کرختی توی بدنم پخش شد تو 19 سالگی گفتن مشکوک به ام اس هستم الان 21 سالمه و متوجه شدم سرطان خون دارم با این که علایمی در من نبود ,فک می کردم با ام اس فلج میشم میمیرم اما سرطان خون کارمو می سازه , هیچ ناراحتی واسه خودم ,نامزدمفقط خدا به نامزدم و خونوادم صبر بده. خدا من رو پیش مرگ عزیزای بیمار شما کنه... از صمصم قلبم براتون آرزوی سلامتی می کنم.
  • ساحل چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 18:38:26
    1 0 پاسخ به این نظر
    سلام چرایکی جواب منونمیده جرعت آزمایشگاه رفتن ندارم ایاسرطان خون دارم؟
  • هومن شنبه 10 اسفند 1392 - 22:38:46
    1 0 پاسخ به این نظر
    سلام امیدوارم هیچکس بیماری وبیمارستان نبینه منم پسری 17ساله دارم که عقب مانده است دیگر نمیدانم دعاکنید
  • سپیده دوشنبه 12 اسفند 1392 - 23:10:04
    1 0 پاسخ به این نظر
    اقا من خیلی ناراحت شدم خدا چرا اخه شماها سرطان دارین
  • نگین دوشنبه 4 فروردین 1393 - 00:41:48
    1 1 پاسخ به این نظر
    سلام.بچه ها واس دوستای منم دعا کنین.یکیشون خفیفه اما اون یکی فک کنم تا ۶ ماه دیگه از پیشمون میره...خدایا...به حق ۵تن شفاشون بده.... یه دختر ۱۳ ساله چه گناهی کرده مگه؟تاوان چیو میده؟
  • الهام پنجشنبه 7 فروردین 1393 - 10:28:04
    1 0 پاسخ به این نظر
    سلام بچه ها من خیلی ناراحتم امید وارم حال همتون خوب بشه چی بگم دیگه خدا خودش بیشتر از همه چی خبر داره ولی انشالله به حق همین ایام فاطمیه همه مریضها بخصوص سرطانی ها را شفا بده
  • حامد سه شنبه 19 فروردین 1393 - 13:00:30
    1 0 پاسخ به این نظر
    دوستان عزیز، من زیاد از پزشکی سر در نمیارم، ولی اگه کسی از دوستان به کمکی نیاز داشت، که از دست ما (من و بر و بچه های دانشگاه!) برمیاد، حاضریم کمک کنیم. ایشا همه مریضا شفا پیدا کنن.
  • الهام سه شنبه 28 آبان 1392 - 19:44:41
    0 6 پاسخ به این نظر
    خواهشا هرکدامتان زنده اید بگید ایدا دلم برات تنگ شده کاش زنده باشی برامن دعا کن سرطان خون بگیرم
  • ساحل شنبه 26 بهمن 1392 - 20:08:06
    0 2 پاسخ به این نظر
    سلام من ساحلم 17سالمه خیلی وقته احساس دردشدید درساق ومچ پاهام وبه خواب رفتگی پاهام،بعضی مواقع احساس سردردشدیددرشقیقه هام گرفتن رگ کف پام احساس دردتوقفسه سینم ی سری جوش های صورتی مایل به بنفش توصورتم زده .خودم جرعت نکردم برم آزمایش بدم میخواستم بدونم واقعاسرطان خون دارم!؟
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.