سیمور هرش تحلیلگر برجسته سیاسی آمریکا در یک سخنرانی برای اعضای اتحادیه آزادی های مدنی این کشور پرده از رفتار هولناک نظامیان آمریکایی با زندانیان برداشت.

به گزارش پایگاه اینترنتی سالن، هرش با ارائه عکس هایی که تا کنون منتشر نشده است گفت: آمریکایی ها در برابر چشم زنان زندانی به کودکان پسر تجاوز می کرده اند و نظامیان دیگری از این رفتار شنیع فیلم و عکس تهیه می کرده اند که همه آنها نزد پنتاگون است.

هرش در ادامه گفته است دونالد رامسفلد وزیر دفاع سابق امریکا در جلسه پاسخگویی درباره جنایات ابوغریب گفته است عکس ها و فیلم های هولناکی درباره شکنجه ها و رفتار نظامیان آمریکایی با زندانیان عراقی در ابوغریب در اختیار پنتاگون است که انتشار آنها مشکلاتی اساسی برای دولت و کشور ببار خواهد آورد.

درپی این اظهارات روزنامه واشنگتن پست برخی از عکس ها و موارد قابل انعکاس از این تصاویر را منتشر کرده است.

سیمور هرش در زمان بیان این موارد به شدت مضطرب است و تحت تاثیر قرار گرفته و کلمات خود را بریده بریده ادا می کند. او می گوید بله، خب چیزهایی که در این نوارها دیده می شود ، خب ، زن هایی هستند، بچه ها ، ... این زن ها توانسته بودند نامه هایی را به بیرون از زندان ارسال کنند و ... در این نامه ها نوشته شده که بیایید اینجا و ما را بکشید تا از این وضعیت نجات پیدا کنیم. پسرها مورد تجاوز قرار می گیرند و از همه این صحنه ها فیلم گرفته شده است. بدتر از همه صدای جیغ پسرهایی است که دولت شما همه را در اختیار دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ریحانه CA ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    2 4
    واقعا وحشتاناکه خدا عذابشون رو زیاد کنه
  • حسين IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    3 4
    اميريکاييها ديگه چيزي به اسم انسانيت توشون نمونده
  • محمد IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    1 7
    آنهایی که هنوز انتظار آمریکائییها را می کشند ( زهی خیال باطل)خود را برای این اعمال آنها آماده کنند آمریکا یعنی تجاوز آدم کشی تاراج هرزگی .........