مجموعه ماجراهای بچه های بدشانس را نشر ماهی منتشر کرده است که با وجود تلخی داستان و سختی روایات مجموعه، با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه ماجراهای بچه‌های بد شانس A Series of Unfortunate Events، زندگی‌نامه چند بچه بد شانس است به اسامی ویولت، کلاوس و سانی بودله که پدر و مادرشان در آتش سوزی وحشتناکی می‌میرند و قاتل خطرناکی به اسم کنت الاف قصد دارد ثروت آن‌ها را بالا بکشد. تمام این تعقیب و گریزها در سیزده کتاب گنجانده شده به نام‌های: شروع ناگوار، سالن خزندگان، پنجره بزرگ، گارگاه مصیب بار، مدرسه سختگیر، آسانسور قلابی، دهکده‌ شوم، بیمارستان خطرناک، سیرک مرگبار، آبشار یخزده، غار غم‌انگیز، خطر ماقبل آخر و پایان. این مجموعه با ترجمه نسرین پاشایی، رضا دهقان، زهرا زرکش و مجبوبه مهاجری از سوی نشر ماهی منتشر شده که قیمت کل این مجموعه 33700 تومان است.

ماجرا از آنجا آغاز می شود که این سه بچه -ویولت، کلاوس، و سانی بودلر- در ساحل دریا در حال بازی کردن -البته به سبک خودشان- هستند که ناگهان آقای پو -وکیل خانواده- به آنها می گوید که پدر و مادرشان در آتش سوزی مردند. در ادامه آقای پو به اونا میگوید که تا وقتی بزرگترین بودلر یعنی ویولت به سن قانونی نرسد نمی توانند از ثروتی که والدینشان براشان گذاشتند استفاده کنند و تا آن زمان باید پیش یک قیم بمانند. از اینجا داستان پر از بدشانسی بودلرها شروع می شود و کنت الاف -اولین قیم- می خواد ثروت آنها را تصاحب کند. ماجراها بر اساس نقشه های شیطانی کنت الاف و راه جویی های سه بودلر یتیم بنا می شود.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها و یا هر عنوان از مجموعه مذکور‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =