وطن امروز نوشت:

عامل قتل جنجالی دختر دانشجو در پل مدیریت تهران پرده از جزئیات انتقامجویی در عشق یک‌طرفه برداشت.

این پسر جوان در برابر دیدگان زنان و مردان زیادی بی‌رحمانه به سمت دختر وحشت‌زده حمله کرد و این در حالی بود که موبایل‌ها تصاویر این جنایت را ضبط می‌کردند.ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر ۱۵ تیرماه سال‌جاری رهگذران در پل مدیریت صحنه هولناکی را دیدند که هیچ‌کدام آن را باور نداشتند.

مرد جوانی با پوشاندن صورتش به ۲ دختر جوان حمله کرده و آنان را هدف ضربات چاقو قرار ‌داد تا اینکه روی شکمش نشست و پشت سر هم چاقو را به پهلو و گردنش وارد کرد.رهگذران که وحشت کرده بودند همزمان با خاموش شدن ناله‌های دختر جوان وقتی دیدند مرد نقابدار می‌خواهد از روی پل مکانیزه عابرپیاده فرار کند به سمت وی حمله کردند.

قاتل با دستان خون‌آلود سعی داشت خود را به موتوسیکلتی در پایین پل برساند اما در حلقه رهگذران خشمگین گرفتار شد و با عربده‌کشی و حرکات ترسناک به سمت آنان رفت تا بتواند محاصره را بشکند.

در همین کش و قوس بود که قاتل سنگدل از ناحیه دست راست زخمی شد و چاره‌ای جز تسلیم ندید.

۱۵ دقیقه طول نکشیده بود که خودروی پلیس از کلانتری ۱۴۵ ونک و اورژانس خود را به پل مدیریت رساندند و مرد نقابدار را که دیگر پارچه‌ای به صورت نداشت و وحشت‌زده همچنان برای فرار تقلا می‌کرد را تحویل گرفتند.تحقیقات میدانی نشان داد که دختری به نام «مهسا» (۲۴ ساله) با وجود رسیدن امدادگران اورژانس به صحنه جنایت از پای درآمده است و مرضیه که دوست وی بود با زخمی شدن هر دو دست دچار خونریزی شدید شده که به بیمارستان انتقال یافت.

تصویربرداری از جنایت
مردی جوان که هنوز باور ندارد چنین صحنه‌ جنایتی را دیده باشد در تحقیقات به ماموران گفت: «منتظر تاکسی بودم که دیدم یک پسر به ۲ دختر حمله کرده است؛ او صورتش را پوشانده بود. ابتدا تصور نمی‌کردم یک جنایت در حال رخ دادن است وقتی دیدم بی‌رحمانه چاقو در دست گرفته و آن ۲ دختر را هدف قرار می‌دهد به همراه عده‌ای از رهگذران به هواخواهی ۲ دختر رفتیم، آن دختران فریاد می‌زدند و کمک می‌خواستند و چند رهگذر از صحنه قتل فیلمبرداری می‌کردند. ما به سمت این پسر که روی شکم یکی از دختران نشسته بود و ضربه می‌زد، رفتیم. بلند شد و به سمت ما حمله کرد تا فرار کند اما نتوانست و او را گرفتیم».

تحقیقات جنایی
با وارد عمل شدن بازپرس رسولی از دادسرای امور جنایی تهران، وی دستور داد تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی به تجسس‌های ویژه برای پرده برداشتن از انگیزه عامل جنایت دست بزنند.

کارآگاهان ابتدا سراغ «مرضیه» رفتند، وی که پس از پانسمان زخم‌های دستانش از بیمارستان ترخیص شده بود، گفت: بعداز اینکه از دانشگاه خارج شدیم روی پل مدیریت منتظر خودرو بودیم که ناگهان مرد نقابداری که صورتش را با پارچه پوشانده بود به سمت ما حمله کرد. او با من کاری نداشت و مهسا را هدف قرار داد و وقتی به هواخواهی‌اش رفتم مهاجم که الان شنیده‌ام هم دانشگاهی‌‌ام است با چاقو به سمت من آمد و ضرباتی به دستانم زد که به عقب پرتاب شده و روی زمین افتادم. سپس به سمت مهسا برگشت او را روی زمین انداخت و روی شکمش نشست، وحشیانه ضربه می‌زد باور نمی‌کنم وی همان پسری باشد که می‌گفت مهسا را دوست دارد.

عامل جنایت فجیع پل مدیریت

اعتراف به جنایت عشقی
قاتل پسری دانشجو به نام «کوشا» است که ترم ۴ رشته ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی است و با مهسا همکلاسی است. این پسر در بازجویی‌‌ها گفت: از روزی‌ که وارد دانشگاه شدم به مهسا علاقه‌مند شدم. او به من بی‌محلی می‌کرد و گاهی مسخره‌ام می‌کرد، کینه بدی از وی به دل گرفتم تا اینکه چند روز پیش تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم، می‌خواستم انتقام بگیرم، وقتی دانشگاه تعطیل شد با موتور آنها را تعقیب کردم، صورتم را پوشاندم تا کسی مرا شناسایی نکند و بعد از قتل می‌خواستم فرار کنم که دستگیر شدم.

گفت‌وگو با عامل قتل جنجالی

چهره‌اش شکسته و ناراحت است، باور نمی‌کنی این پسر جوان بتواند جنایتی رقم بزند که فیلم آن وحشت به جان هر تماشاچی‌ای بیندازد.

کوشا! چند سال داری؟
۲۲ ساله‌ام و از ۴ سال پیش به تهران آمده‌ام.

پس بچه تهران نیستی؟
خیر، من اهل کرمانشاه هستم، ۴ سال پیش در رشته ادبیات فارسی دانشگاه طباطبایی تهران قبول شدم و از شهرمان به اینجا آمدم.

کجای تهران خانه داری؟
در کرج یک خانه مجردی گرفته‌ام و در آنجا زندگی می‌کنم.

با مهسا دوست بودی؟
اصلا، من از همان روزهای نخست دانشگاه مهسا را دیدم و از او خوشم آمد. هربار جلو رفتم قاطعانه «نه» گفت و صددرصد مرا طرد کرد.

یعنی هیچ‌گاه به تو ابراز علاقه نکرد؟
هیچ‌گاه و این یک آرزو بود که تا بالای طناب دار با خودم همراه خواهم داشت.

چرا اینقدر سماجت؟ مگر نمی‌توانستی دختر دیگری را انتخاب کنی؟
مهسا همه ذهن و وجودم را تسخیر کرده بود در حالی که از ۲ سال پیش فهمیدم این دختری نیست که همسرم شود اما «نه» گفتن او برایم کابوس شده بود و کینه به دل داشتم.

در این مدت دختر دیگری را مدنظر قرار ندادی؟
ببینید وضع خانوادگی من طوری است که شاید به هر دختری که حتی از لحاظ قیافه و کلاس بالاتر از مهسا بود، پیشنهاد می‌دادم جواب مثبت می‌گرفتم اما من به مهسا علاقه‌مند بودم.

ویژگی خاصی داشت؟
هیچ ویژگی ممتازی نداشت اما وقتی کسی عاشق می‌شود نمی‌بیند که طرف مقابل چه ویژگی‌ای دارد یا ایرادی ندارد و... همه فکر و ذهنم متعلق به مهسا بود.

«مهسا»‌را با چه کسی دیده بودی که او را کشتی؟
این دختر بسیار پاک بود و با هیچ‌‌کس او را ندیدم اما تحمل شنیدن جواب «نه» را نداشتم.

خودت خواهر داری؟
بله، خواهرم ۴ سال از من بزرگ‌تر است و یک برادر دیگر نیز دارم.

اگر خواهرت در شرایط «مهسا» بود آیا حق انتخاب داشت؟
بله، حق انتخاب را من رد نمی‌کنم.

پس چرا او را کشتی؟
گفتم که ذهنم آرام نمی‌گرفت و احساس می‌کردم به عشق پاکم بی‌اعتنایی شده است.

گفتی شرایط خانوادگی‌ات ایده‌آل بود؟!
بله، پدر و مادرم تحصیلکرده‌اند، پدرم فوق‌لیسانس و کارمند بازنشسته دانشگاه است و مادرم نیز بازنشسته شده است، خانواده‌‌ای آرام داریم که من آن را به آشوب کشاندم.

از کی تصمیم به قتل گرفتی؟
مدت‌ها می‌شد که می‌خواستم به مهسا لطمه بزنم، به‌خاطر همین موتوری امانت گرفتم تا نقشه‌ام را انجام دهم، صبح در دانشگاه باز سراغ «مرضیه» رفتم و خواستم «مهسا» را راضی کند تا با من ازدواج کند اما انگار به «مهسا» حرفی نزده بود.

بعدازظهر که شد دنبالشان رفتم و چیزی شد که نباید می‌شد!

با این سنگدلی؟
دست خودم نبود، می‌خواستم زود تمام شود تا فرار کنم.

اگر فرار می‌کردی؟
چون چهره‌ام را پوشانده بودم مطمئنا کسی متوجه نمی‌شد فردا سر کلاس می‌رفتم و بعد هم در مراسم عزاداری‌اش خیلی گریه می‌کردم.

عذاب وجدان چی؟
تا بعد از قتل به آن فکر نکرده بودم اما از همان لحظات نخست دستگیری تا الان عذاب وجدان راحتم نمی‌گذارد، مهسا بی‌گناه کشته شد و من ۲ شب است که کابوس می‌بینم، مرگ حق من است.

فکر می‌کنی«مهسا» تا آخرین لحظه عمرش تو را شناخت؟!
او چهره‌ام را ندید و مطمئنا نمی‌دانست قاتل کیست و چرا کشته شده، خیلی ناراحتم.

می‌دانی فیلم جنایت تو در اینترنت و تلویزیون پخش شده؟
شنیده‌ام، خیلی ناراحتم؛ هم برای خانواده مهسا و هم برای خانواده خودم.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 126
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 1
    این رو باید وسط میدون آتیش زد . نباید به این راحتی از دست این زندگی خلاص بشه . بایدقاتل رو قصاصص 100 برابر شدید تر کرد تا بفهم ه اون بیچاره زیر دست اش چی کشیده . شنیدن چنین داستانی هم زجر آوره چه برسه به دیدن اش ...
  • sima DE ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    3 1
    وقتي قاتل ميدان كاج را اعدام كردند گفتند براي ديگران درس عبرت مي شود .كه نشد و نخواهد شد .در جامعه اي كه اعدام به صورت علني ويا پنهان صورت مي گيرد خوي حيواني ادمها را تحريك مي كند و جامعه مرتب نا امن تر خواهد شد .هرچند اين قاتل محكوم است و بد ترين تنبيه براي او داغ دل خانواده مقتول را ترميم نمي كند ولي به نفع جامعه است كه ما هم مانند ملل متمدن نه مثل ملت نميه وحشي چين حكم اعدام را به حداقل برسانيم تا سلامت رواني جامعه را بيشتر تامين كنيم .
  • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    یعنی واقعا آدم حق انتخاب نداره؟
  • بدون نام US ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    2 1
    این رذل بی همه چیز رو باید با 50 ضربه چاقو(عین کار خودش)قصاص کرد!باید زجر کش بشه. بی شرف
  • سعید IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 1
    دردین اسلام قصاص امده ولی شکل ان نه . باید قاتل را با همان تعدادکاردی که زده توسط ولیش قصاص شود.
  • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    مجازات قاتل مسلم است امااینکه این حوادث چرا اتفاق می افتد وچه عواملی دارد،باید مسئولین به جدّ آن را بررسی کنند.به نظر می رسد که مسئولین تا بحال بیشتر به تجزیه تحلیل علمی پرداخته اند تااقدام عملی.آیا می شود شخص گرسنه رابا تئوری پردازی ها وبرگزاری همایش ها سیر کرد؟
  • زارع IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 1
    بایداوراباشمشیر قصاص کرد.قصاص با طناب دار بازدارنده نیست.
  • بدون نام GB ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    ...
  • اسماعیل IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 0
    درس عبرتی بشه برای مردهای هوس بازکم عقل
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    3 2
    بهانه کافی به دست طرفداران تفکیک جنسیتی در دانشگاهها افتاد
  • شاهین IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 0
    شنیدنش واقعا دردناک ، چه رسد به دیدنش
  • بدون نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 0
    روان شناسان علم تربیت جامعه شناسان رفتار شناسان نظر دهند ریشه این گونه مسایل کجاست. آیا ما با نسلی رویایی و غیر واقع بین رو برو ایم.؟ آیا جوان ما برای پذیرش شکست تربیت نشده است؟ یا ... نمی دانم بگویید چه دلیلی دارد می توانست برای فرزند ما هم پیش بیاید به طبقه و نژاد و رنگ و موقعیت اجتماعی ربطی ندارد این ریشه در نوع تربیت دارد باید دید کجای کار عیب دارد
  • بدون نام DE ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 1
    وسط ميدون آتيش م يزدن..مثلا قاتل سعادت آباد وسط ميدون دار زدن چي شد؟؟؟اين خانه از پايه ويران است ....
  • ناصر IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 0
    من هم نظز آقا سعید( شنبه 18 تیر 1390 - 17:13:36)رو کاملا تایید میکنم . با این وضعیت من به عنوان یک برادر هروز بیشتر نگران خواهام و خنوادم میشم . درضمن به خانواده "مهسا"خانم هم تسلیت میگم امیدوارم مارو هم تو غمشون شریک بدونند.
  • جنا IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    رذل کثیف عقدهای وحشی بی سرو پا جانی
  • امیر IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 0
    خیلی تاسف خوردم کاش اصلا نمی دیدم واقعا قلبم درد گرفت...
  • کردستان IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 0
    من اصلا به این روانی احمق و نحوه اعدامش فکر نمی کنم.من به آن دختر بیچاره و خانواده مظلومش که با هزار آرزو دخترشان را به دانشگاه فرستاده اند فکر می کنم.افسوس امنیت این جامعه برای دختران و زنان زیر صفر است.
  • داريوش IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    2 0
    خدا همه را ببخشد
  • پيام از خوزستان IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 0
    من يه دختر 5 ساله دارم...خودم رو كه جاي اون خونواده مقتول ميذارم اشك تو چشمم جمع ميشه و دوست دارم اين بيشرف رو زنده زنده اتيشش بزنم
  • بدون نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 0
    كم كم ما هم داريم از دنياي غرب و آمريكا و اروپا هم جلو ميزنيم!!
  • بدون نام US ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 0
    تف به غیرتت بی حیا
  • ایرانی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    به قول قرائتی من خنده ام می گیره وقتی ی گن دختر و پسر تا دانشگاه جدا از هم ولی تو دانشگاه مختلط میشند دین اسلام هیچوقت چنین اجازه ای رو نداده دین ما آزاده اگه آزاد نیست بگین عوضش کنیم به راه خودمان برویم تسلیت میگم به خانواده خواهرمان مهسا آیا فقط این یک نمونه را داریم ... ؟
  • حمید IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    با تقبیح این عمل ولی من معتقدم این اتفاق مختص کشور ما نیست این ریشه در روان این فرد داره.در بریتانیا و امریکا و دیگر کشورها هم شاهد این رفتار ها هستیم.باید متخصصین امر با آموزشهای بدون سانسور و تعصب جلوی این افسار گسیختگی هوی و هوس نفس رو بگیرند
  • بينام US ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    1 0
    بجاي اين همه فحش و بد وبيراه يكم فكر كنيد من خودم تو اين شرايط قرار گرفتم و ميدونم چه فشاري به اون بدبخت وارد شده اين خانه از پاي بست ويران است و مسببشم هم همونايي هستن كه فكر ميكنن عقل كلن و فاضله تر از اين يه تيكه دنيا ديگه جايي نيست اين يكي رو هم بكشيد دلتون خوش باشه كه اين ديگه اخريشه
  • ناشناس IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 1
    طفلکی مهسا خانم بمیرم براش باید قاتلش رو آتیش بزنند
  • احمد A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 3
    من آقای کوشا را می شناسم و با او در انشگاه سلام علیک داشتم. رابطه ما چیزی بیش از سلام علیک نبود. ولی باور کنید اصلا باورش برایم محال است چنین پسری دست به چنین جنایتی بزند. شاید اگر هر کدام از ما هم جای او بودیم تسلیم "هیجانات حیوانی" خود می شدیم. من فردی که در دانشگاه علامه در رشته ادبیات درس می خواند را نخبه می نامم. چنین کاری از یک نخبه بعبد است. به خانواده مقتول تسلیت می گویم و حساب همه دختر ها را به خداوند متعال واگذار می کنم. پشت هر جنایتی یک زن یا دختر است.
  • محمد IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    وایییییی خدای من
  • محمد IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    وایییییی خدای من
  • بدون نام IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 2
    از نظر من بايد اين جاني كثيف را در ملائ عام جلو ديد مردم گردن زد تا درس عبرت براي ديگران شود تا به فكر چنين كارايي نباشد .در صبح در يك ميدان بزرگ جلو انظار مردم
  • بدون نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 2
    از نظر من بايد اين جاني كثيف را در ملائ عام جلو ديد مردم گردن زد تا درس عبرت براي ديگران شود تا به فكر چنين كارايي نباشد .در صبح در يك ميدان بزرگ جلو انظار مردم
  • بدون نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    2 0
    نسلي داريم كه از كودكي هر چه خواسته دو دستي در طبق جلويش گذاشته ايم حالا توان شنيدن نه!را ندارد و زمين و آسمان را به هم مي دوزد كه چرا نه!شنيده پسره لوس ماما و دديه
  • محمد IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    خیلی بی شرفی چه جوری دلت اومد اون دخترو بکشی
  • مریم US ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    2 0
    کل دانشکده رو به عزا نشوند این رذل... جلوشو میگرفتید :( میریختین سرش :( ... مهسارو نمیگرفت از ما ....
  • AHMAD IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    واقعا که به این هم میشه گفت عاشق . عاشقی که معشوق خود را میکشد . این عشق نیست هوس است . واقعا که .بسیار بسیار متاسفم قلب هر انسان با وجدان و با انصافی بدرد می آید . اگه یه ذره وجدان داشت اینقدر با قساوت اینکارو نمی کرد. این قدر بی رحمانه. انشاءالله که خدا هدایتش کنه . دیگه پشیمانی و عذاب وجدان فایده نداره .
  • AHMAD IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 1
    اعداماین بی اجدان بی شرفو کوچکترین مرحمیه واسه قلب داغدار این مرحومه
  • امیر IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 1
    من با سعید موافقم نباید راحت بزارن رو تناب دار بمیره باید به وجه بدی بکشنش میدونید زندگی چند نفرو به آتیش کشیده! مهسا هم که کلی آرزو واسه زندگیش داشته رو هم از بین برده! خدا...
  • بدون نام IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    بابا جان اين مملكت گل و بلبل، هركي هر كار كه دلش مي خواد ميكنه.
  • بدون نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    خدايا عجل لوليك الفرج خسته ايم از اين ....
  • بدون نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    به نظر من تمتم این مسائل باید ریشه یابی بشن نمیشه اعدام رو حذف کرد باید فرهنگ سازی بشه باید ریشه این عامل پیدا بشه بعد ریشه رو خشک کرد.
  • شهرزاد دیزج ک IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    2 0
    ماتنها به این کار بسنده نکنیم بیایم محاکمه و بعد یک متر طناب دورگردن بیندازم و تمام...ما باید دنبال این باشیم که چرا در روز روشن در میان چشم مردم این گونه به خود اجازه می دهند جان یک انسان بی گناه را که حق خودش است زندگی خود را انتخاب کند ،با آن بی رحمی بگیردمن به عنوان یک شهروند احساس می کنم امنیت در جامعه ما بد جوری به سراشیبی افتاده
  • دختر ایران زمین IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    3 0
    به احمد آقا میگم: تو هم احمقی مثل همین کوشا هستی که اگه پایش بیفته به خودت اجازه می دی هر غلطی بکنی. آخه ابله دختر حق انتخاب نداره؟ خوب دیده چه دیوونه ایه جواب رد داده دیگه. خواهر خودت باشه راضی می شه به یه پستی مثل خودت یا کوشا بدنش؟
  • Mahmoudreza IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 1
    در اینکه این قاتل باید قصاص بشه هیچ شکی نیس اما نحوه ی قصاص واقعا اگه اعدام باشه نامردیه تمامه چرا که چنین انسان هایی رو باید به همانترتیب که جان طرف مقابل را گرفتند جانشان را گرفت باید به تعداد ضرباتی که به اون دختر معصوم زده کشته بشه و در یکی از میدان های اصلی باشه تا آبرویش برود آبروی خانواده اش هم برود با این بچه تربیت کردنشان از چنین خانواده ی تحصیل کرده ای چنین فرزند نحسی بعید است. باشد که دست اندر کاران رسیدگی قصاص به نحو شدیدتری را برگزینند.
  • كامران IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    ميشه لطفا آماري ازاين نوع جنايات از گذشته وحال ارائه بفرماييد تا خيلي چيزها به مردم ثابت بشه؟
  • فاطمه IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    بچه ها مهسا چقدر آرزو داشت مثل ما...مطمئناً رفته بود دانشگاه تا یه ادم موفق بشه تا بتونه زحماتهای پدر و مادرش رو جبران کنه ولی یه پست هوس باز مهسا رو هم آغوش خاک کرد...مهسا جان آرام و بی مزاحم بخواب ما انتقام خون پاکت را میگیریم....
  • افولی IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 1
    اعدام علاج درد نیست باید دودستش رو قطع کنن ودوچشمش رو کور کنن ودرجامعه ولش کنن که دیگران با دیدن اون لرزه بر اندامشون بی افته دیگه ازاین غلطا نکنن وگرنه آدم عزیزترین کسش میمیره بعد ازیک هفته انگار نه انگار عزیزش مرده وفراموش میشه
  • Sezar IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    من خیلی دیر رسیدم سر صحنه قتل جائی بود که دیدم یکی گفت دختره مرد پسره داره فرار می کنه وقتی دنبال قال دویدم مردم هم اومدن نمی دونم چرا این بدبخت این همه چاقو خرد کسانی که اونجا بودن جلو نرفتن ... حیف جمعیتی که اون حروم زاده رو گرفتن زیاد بودن و اگر نه خودم می کشتمش
  • رها IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    باسپاس از مردمی که باعث دستگیری این عاشق بی وجدان شدن ,متاسفام برای جامعه مثلا مسلمان وشیعه خودمان که باعث ترس ودلهره خانواده هایی میشوند که دخترانشان در غربت ولی در عین نجابت تحصیل میکنن تکلیف چهارسال نجابت وسربزیری و پاکی یک دخترتوی ایران اسلامی باید قتل باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • erfan IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 6
    به نظر من مقصر اصلی دخترا هستن که پسرا رو تحریک میکنن .حقش بود کشته بشه
  • همدرد خانواده مقتول IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    این افراد نباید بهزودی از عزاب شبانه و کابوس های آن خلاس شوند آنها را به حبس عبد در تک سلولی محکوم کنید تا آخر عمر عزاب بکشند
  • پژوهشگر اجتماعی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    بنده به عنوان یک پژوهشگر اجتماعی نه یک محقق حرفه‌ای و مجرب، وظیف‌ه‌ی خود می‌دانم که نکاتی را متذکر شوم: 1- اینکه هر پدیده‌ای که در بطن جامعه اتفاق می‌افتد را باید ناشی از چند علت دانست نه یک علت! این اعتقاد ما را به سمت شناخت واقعیتها بیشتر و سریعتر رهنمون می‌کند.
  • پژوهشگر اجتماعی (ادامه) IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    به پسران نیز آموزش داده شود که فکر نکنند در زندگی هر چه و هر که را دوست داشته باشند می‌توانند بدست بیارند بویژه در انتخاب دختر، به همان اندازه‌ای که پسر اظهار می‌کند دختر را دوست دارد ، دختر نیز باید به این نتیجه برسد و الا همیشه عشق‌های یک طرفه، نافرجام مانده است. بنابراین تحمل «نه گفتن» باید از اوان دوره نوجوانی در خصوص ازدواج در پسران پرورش یابد. در هر صورت با موقعیت قرار دادن طرفین و با چشم‌اندازی به آینده می‌توان به نتیجه منطقی رسید.
  • پژوهشگر اجتماعی (ادامه) IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    3- برخی از دوستان به علت‌های «اجتماعی» اشاره کرده‌اند که این مهم را نیز باید صائب و درست دانست. برخی قوانین ممکن است درست اجرا شود ولی اثر مخرب و موقتی داشته باشد. در این زمینه نیز صاحبنظران و سیاستگذاران باید با کالبدشکافی و سنجش تأثیر عمل در آینده و سایر پیامدها، به بررسی «نحوه‌ی مجازات» بپردازند تا بتوان در آینده نزدیک شاهد کاهش چنین حوادث تلخ در جامعه باشیم.
  • بدون نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    این حیون را بایددستاشا قطع کنن و چشماشو در آرن و رهاش کنن تو جامعه تا درس عبرت بشه برای بقیه حیونایی که قصد چنین کارایی دارن
  • بدون نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    خشونت این جامعه رو در بر گرفته به نظرات نگاه کنید چه قصاصهایی براش در نظر گرفتن
  • نسترن IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    erfan به امید خدا سر .....(...) این اتفاق بی افته اون وقت تو همین سایت خبر آنلان من خودم برات کامنت خودتو میزارم تا حالشو ببری بی غیرت
  • نگران IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    ببینین آدمایی مثه این قاتل کم نیستن. الان تو همین کامنتها به کامنت احمد یکشنبه 19 تیر 1390 - 00:13:57 و erfan یکشنبه 19 تیر 1390 - 12:34:36 نگاه کنین. جامعمون پر شده از آدمایی که عقده حقارت دارن و از طریق اعمال خشونت نسبت به زنا و دخترا که از نظر فیزیکی ضعیفترن دنبال اثبات شخصیت خودشون هستن. باید دید علت افزایش این مشکلات روانی و عقده های سرکوب شده تو ایران چیه؟
  • حمید IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    اینجوررفتارهادرجامعه متاسفانه درحال رشدونگران کننده است !بایدریشه یابی ودرمان شود.تاکنون چقدرازاین گونه مواردمشابه وجودداشته ومتاسفانه هنوزهم شاهدآن هستیم.این همه خشنونت!چرا؟؟نمیدانم چراجامعه روبه انحطاط است.شایدعامل اصلی تهاجم فرهنگی ویافقروبیکاری وتورم باشد ویا...!!!!!؟؟؟؟
  • سعیداقا IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    شماهمه حرف مفت می زنید هم کار دختره اشتباه بوده وهم قاتل.مقتول می تونسته باخوش رویی اونو راضی نگه داره وجواب منفی هم بهش بده.
  • بدون نام US ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    به نظر من در بین نظر دهندگان قاتل های بالقوه زیادی وجود دارند. شیوه برخورد با این متهم به قتل در بسیاری از موارد مطرح شده در اینجا شیوه ای جنایتکارانه است.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 1
    با سلام به نظر من همه اين موارد از ضعف ايمان در خانواده و جامعه نشات مي گيرد نه تنها اسلام بلكه هيچ دين و مذهب ديگري در دنيا اين گونه رفتارها را تائيد نمي كند .خداوند روح اين خانم را در آرامش قراردهد و آخر و عاقبت همه را ختم به خير بگرداند.
  • mt IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    عرفان واقعا که یه ذره عقل تو کله ت نیست. خودش داره میگه دختر پاکی بوده... اونوقت تو داری پست سر یه ادم مرده اراجیف میبافی، خاک تو سر پسری که با جواب "نه" یه دختر به قدری تحریک میشه که تصمیم به کشتنش میگیره. تو هم از اون ... تری. با این مزخرفی که نوشتی
  • فرهاد IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    ضمن تسلیت به خانواده مهسا بیایید یه خرده منطقی باشیم چرا این اتفاقات میفته مشکل کاز از کجاست من خودم کرمانشاهی هستم اما این استان کرمانشاه خیلی جواناش بیچارن به علت اینکه بیکاری و فقر و بدبختی در انجا بیداد میکند و روزی هزاران مورد از این اتفاق ها میفتد در نتیجه این کوشا هم اونجا بزرگ شده ... جواب بدهند چرا چرا
  • امیر US ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    باتعریف بعضی از دوستان از نوع قصاص و کشتن قاتل! ما رو به یاد خود قاتل میندازن. آیا بهتر نیست با ریشه های این گونه مسائل برخورد کرد؟ افکار امثال کوشاها باید درست بشوند
  • غلامرضا IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    خوب شد چهره اش را پوشاندید وگرنه آبرویش می رفت و همه فکر می کردند یه وقت آدم کشته است .
  • غلامرضا IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    1 0
    خوب شد چهره اش را پوشاندید وگرنه آبرویش می رفت و همه فکر می کردند یه وقت آدم کشته است .
  • علیرضا IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    منم نظر همه رو تائید میکنم و به نظرات دیگرون هم احترام میذارم اما با این وجود اینایی که همه گفتن بازم کمشه فقط خدا میدونه حقش چیه و بس !!!!!
  • پژوهشگر اجتماعی (ادامه) IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    لطفا متن زیر پس از کامنت اول بیاد برخی از دوستان در کامنت‌های خود مسائل تربیتی را نشانه رفتند که کاملاً بجاست. امروزه افراد در شرایط مختلف خانوادگی و اقتصادی بزرگ می‌شوند بنابراین در تربیت فرزند باید مسائلی را که او ممکن است تا 5 سال آینده یا بیشتر با آنها مواجه می‌شوند را یاد بدهند.
  • پژوهشگر اجتماعی (ادامه) IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    به عنوان مثال؛ دختری که در شرایط سنی ازدواج قرار می‌گیرد طبیعی است که از طرف افراد مختلف ممکن است به او پیشنهاد داده شود. چنین دختری به جای اینکه فقط به «نه» فکر کند و مستقیما جواب «رد» دهد سعی کند او را به «تفکر» وادارد که مضمون آن می‌تواند «نه» باشد. دختر می‌تواند اظهار کند که «شرایط ازدواج را ندارد» یا «شما ممکن است آدم خوبی باشید ولی مناسب من نباشید و برعکس» و اظهاراتی از این قبیل...
  • پژوهشگر اجتماعی (ادامه) IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    به عنوان مثال؛ دختری که در شرایط سنی ازدواج قرار می‌گیرد طبیعی است که از طرف افراد مختلف ممکن است به او پیشنهاد داده شود. چنین دختری به جای اینکه فقط به «نه» فکر کند و مستقیما جواب «رد» دهد سعی کند او را به «تفکر» وادارد که مضمون آن می‌تواند «نه» باشد. دختر می‌تواند اظهار کند که «شرایط ازدواج را ندارد» یا «شما ممکن است آدم خوبی باشید ولی مناسب من نباشید و برعکس» و اظهاراتی از این قبیل...
  • بدون نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    عشق به مهسا چشاش کور کرده بود
  • سارا IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام من بارها شاهد بودم خانواده هایی که فقط به ظاهر زندگی خود و فرزندشان اهمیت میدهند دچار مشکلات شخصیتی هستند خانواده هایی که علی رغم داشتن تمکن مالی فقط به فکر سرو لباسو ظاهر زندگیشان هستند وبه کارشان بیشتر از تربیت فرزندشان اهمیت میدهند دچار چنین مشکلات شخصیتی میشوند و عادت ندارند که نه بشنوند.
  • میلاد US ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    عرفان تو شرف نداری .....
  • شکسته IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    حالا این پسره چند سال میره زندان بعد حکم صادر میشه، خانواده دختر باید نصف دیه پسر رو بدن بعد پسره اعدام میشه...
  • مهران IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    2 0
    قاتل دانشجو بود. اونهم رشته انسانی ! 4 سال هست که داره دانشگاه میره. تو این 4 سال اونجا چیکار کردن باهاش؟ وای بر ما --- وای بر ما
  • بدون نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    چه مرگ بدی ....
  • بدون نام IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    چه مرگ بدی ....
  • بدون نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    اول خدا رحمت کنه ان دختره بیگناه را بعدم این پسره را اگه یه خورده فکر میکرد جوانیش رو نابود نمیکرد خدا به همه ما رحم کنه که عاشق میشیم دیوانه میشیم
  • مهرزاد بي كله IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 3
    دوستاي عزيز بايد اعتراف كنم كه ميدونم پسره چي كشيده چون منم قبلا اين وضع رو داشتم خجالتي هم ندارم و قصد جون دختره رو هم كردم و با چاقو هم زدمش
  • بدون نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    pesra bayd janbeye na shenidan ro dashte bashe va 2khtr bay dbedone ke shakhsiyate tarafo khord nakne...kleas bayd gozasht vase javona..
  • نازنین IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    فقط میتونم بگو متاسفو و برای مادر مهسا من بمیرم خدا بهش صبر بده rest in peace
  • رضا IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    عاشق شدی ؟؟؟ ، ........که تو عاشق شدی .
  • بهناز-دانشجوی فارغ التحصیل ادبیات فارسی IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    همیشه فکر می کنیم قصیده ی زندگیمون خیلی بلند و طولانیه ولی افسوس که کابوسی ناگهانی اونو در شیرین ترین بیتش ناکام رها می کنه...! به خانواده ی داغدار مهسا که همکلاسی صمیمی ترین دوست زندگیمه تسلیت می گم... مهسا جان روحت شاد : شــب ســردجـدائی باورم نیــست سـکوت و بی صدائی باورم نیــست میان نـوبهـــارزنـدگـانـــی، چـگونـه پـرگشودی باورم نیــست .............................
  • عزا دار مهسای بی گناه(pouyan) IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    نمیدونم چی بگم بغزم گرفته خدایا یعنی امکان داره روی زمینی که آفریدی روزی باشد که 1 نمونه از این خشونت ها نبینیم و نشنویم!!!!؟؟؟؟ به امید این روز محال...
  • بدون نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    1 0
    "احمد" و "عرفان" ننگ بر شماو "كوشاها" باد كه ...و ...نداريد.....تا چه حد؟ دختر بيناه رو كشته و شما ميگين دختر پسر رو تحريك كرده. مرده شور پسري رو ببرن كه اينقدر ضعيف النفس و پسته. حالم رو به هم زدين.
  • بدون نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 0
    چند تا قتل و تجاوز و کودک آزاری که مهم نیست! چرا نیمه خالی لیوان را می بینید.چرا نمی گویید به چند نفر تجاوز نشده یا چند نفر به قتل نرسیده اند!!!!!!! چرا این همه کودک را که شاد خندان زندگی می کنند را نمی بینید! مهم برخورد با پدیده شوم بد حجابی است! بنده از طرف خودم و ملت ایران از نیروی انتظامی کمال تشکر را دارم که هفتاد هزار نیرو را در شهر تهران بسیج کرده که با بد حجابی برخورد کند!
  • ایرانی IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 0
    از این جریان متاسفم و بیشتر از آن حیرت میکنم از برخی آدم نماهائی چون عرفان فاشیست و احمقی که دختر را مقصر میداند و سعید آقای محافظه کار و مهرزادی که بی کله بودن برازنده او است و رضائی که عشق زیبا را بهانه میسازد . قاتل دیوانه ای است که شاید باید معالجه شود . قاتل واقعی افراد فوق و تفکرات ارتجاعی و کثیفشان هست.این ..انسان نما لیاقت وجود در جامعه را ندارند .
  • ایرانی IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 0
    ادامه کامنت ایرانی : قاتل واقعی اینها هستند .کوشا شاید بیمار است و باید درمان شود ولی باید این ...انسان نما را چون عقرب زیر پا له کرد و جنازه آلوده آنها را سوزاند و خاکستر را در فاضلاب ریخت تا جامعه از لوث وجود منحوسشان پاک شود. بحث علل قضیه ، مثنوی هزاران من کاغذ است . مسئولینی که عادت به پاک کردن صورت مسائل دارند و سرشان مرتب زیر برف است بهتر است عرق شرم را از پیشانی خود پاک کنند . ایرانی داغدار هموطنش
  • محمدرضا IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 0
    آخه به چه جرمي بي شرف..
  • احمد IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 0
    مثل این میمونه کسی ÷دوست داشته÷ باشه سوار تاکسی بشه مسیرش نخوره بگه ×نه× اونم زاننده تاکسی رو بکشه چرا گفتی نه ادم باید برای عشقش جون بده نه اینکه جونش روهم بگیره
  • سامان IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 0
    simaخانم شما خواهش سکوت کنید چون ادمهای مثل شما بجای عمل فکر میکنند و به جای فکر عمل میکنند..کارتون پت و مت رو زیاد نیگاه میکنید..خواهر من اگه خدای نکرده خدای نکرده این بلا..استغفرا...ببخشید
  • احمد IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 0
    اینها نتیجه دوری دختر و پسر از همه هیچ شناختی ازدوران دبستان و دبیرستان رو هم ندارند تو دانشگاه ازاد میشوند ازدواجهای انچنانی رابطه های اردویی دادن جروه و نامه الی اخربعضی هم سرشان بی کلاه میمونه دست به چاقو میشن اسید میپاشن ......
  • مادر يك دختر IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 0
    گاهي فكر ميكنم ادم بايد به اولين نفري كه دخترمون رو مي خواد بگيم بفرماييد اينم دختر مابرو باهاش ازدواج كن چون جامعه يه جوري شده كه اگه كوچكترين مقاوتي بكني يا ميكشنش يا بهش تجاوز ميكنن ويا اسيد مي پاشن توي صورتش ... پس كجاست اينهمه آموزش اخلاق و صفات و خصايل خوب انساني ؟ چرا هرروزمان داره بدتر از روز قبل ميشه ؟
  • گاف IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 0
    هر روز که میگذره و اخبار اینجوری توی سایتها میخونم بیشتر از خدا شاکی میشم که چرا آدم رو آفریده. این پسره بی شرف از حیوون هم پست تره با این کارش. آی آدمایی که حضور داشتین توی اون بهبوهه، شما هم به پستی اون بی غیرتین اون چشم عقلش بسته شده بود شماها چرا کاری نکردین؟ حالا فوقش یه چاقو میخوردین ولی امید یه خانواده نا امید نمیشد. وای خدا...
  • امید IS ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 1
    اعدام نه!عدالت انتقام و سپردن سرنوشت مجرم به داغدار نیست.اگر بازدارنده بود چین الان اتوپیای افلاطون بود.در این مورد بخصوص که معلول شرایط اجتماعی و فرهنگیست.به کامنتهای "اعدام کمشه باید گوشتاشو با ناخن کند" توجه کنید.
  • دکتر IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    1 0
    میگن مشکل از جامعه ست ... بابا جامعه هر چقدم که بد باشه باز خود آدم باید شرف داشته باشه ...
  • nikta IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    باید تیمی از کارشناسان اموراجتماعی این پدیده را خوب بررسی کنند و علل آن را شناخته و با توجه به نتایج بررسی ها, برنامه هایی در راستای توانمندسازی دانشجویان وآموزش مهارتهای زندگی درنظر گرفت. این موضوع زنگ خطری است برای محیط های آموزشی که بایستی با جدیت به آن پرداخت.
  • عاشق IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    این پسره کثیف اگه راست می گفت و واقعا عاشق بود وقتی مهسا رو کشت باید خودشم می کشت... اما فقط یه حیوان کثیف بوده وگرنه چطور یه عاشق بدون معشوقش میتونه زندگی کنه؟
  • بدون نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    صد یاد از قانون جنگل
  • مهرداد US ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 4
    دختری که فقظ یک کلمه نه بلده بگه آخرعاقبتش این میشه یه ذره شعور به خرج میداد این بلا سرش نمییومد
  • مهران IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    عشق یعنی دوست داشتن یعنی از خود گذشتن بخاطر معشوق یعنی دوست داشتن چیزهاییکه معشوق دوست دارد و عشق یعنی ملایمت ، ملاطفت ، دلرحمی و شیفتگی عشق یعنی نگاه کردن به معشوق و ذره ذره آب شدن چون شمع کوشا تو کدوم یکی از اینهارو داشتی که مهسای بیگناه و معصوم رو بدون اونکه بخواد از این دنیا بردی ؟ کجای عاشقی کشتن معشوقه ؟ پس مجنون باید چیکار میکرد ؟ واسه لیلی نه بیایم خودمونو گول نزنیم عشق تو این زمونه شده بهونه ای واسه سرپوش گذاشتن روی هوس و خوی وحشیگری خدا عاقبت همه مارو بخیر کنه
  • محسن IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    اول خواهر مادرشو....بعد خودشوبا 50 ضربه چاقو بکشین عقده ای اده
  • احمد IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    حرف تمام دوستان قبول ولي بايد قبول كرد ولي ......
  • بدون نام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    جرم مشهود واعتراف هم موجود زود اعدامش کنید تا جلوی نفوذ گرفته بشه ومردم به قوه قضائیه اعتماد کنند.
  • نازنین-زاهدان IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    خدایا به خانواده ی مهسای عزیز-دوستان مهساجان صبری عظیم عنایت فرما.برای شادی روحش فاتحه الاخلاص مع الصلوات...
  • بدون نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    درست نیست به خانواده ی کوشا بی احترامی بشه. واقعا کوشا کمر پدر مادر خودشو اول شکست.اول طناب دار خانوادشودرست کرد.این عاقبت هوس بازی و پیروی از هوای نفسه.خدا به خانواده هردو شون صبر بده،واقعا سخته
  • بدون نام IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    در اینکه قاتل باید قصاص بشه شکی نیست.امااینکه چهارسال ادبیات خوانده باشی و اینگونه وحشی گری کنی جای هزارعلامت سوال است .اساتید ادبیات این فرد بنظرم باید تدریس را رها کنند چون نتونستندپیام ادبیات را به این فرد برسانند که اگر می رسانند این نمی شد.یک معلم از تبریز
  • ی ف IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    به نظر من کوشا مشکل روانی داشته و تاکنون عشق رو هم تجربه نکرده اساساً علاقه به جنس مخالف عشق نیست و ریشه های مختلفی داره که متاسفانه هر کسی چشم و ابروی قشنگی می بینه و به طرفش کشیده میشه فکر می کنه عاشق شده، عشق زندگی می آفریند نه اینکه زنگی می گیرد و ....
  • حمید(شیراز) IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    من تاحالا 100 بار عاشق شدم اما هر بارکه طرف رفته یه بهترش به پستم خورده چند صباحی حسابی خوشگزرونی کردم. این کوشا واقعاً احمق و ندید پدید بوده .... خدا به خانواده مهسا صبر بده...
  • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    زود قضاوت نکنیم.... لطفا
  • ننه دلاور IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 1
    خدا مهسا رو بیامرزه که به خاطر ایستادگی و استقلالش کشته شد. این جنایت فجیع و شوک برانگیزه اما مرگ خیلی شرافتمندانه تر از اینه که پیشنهاد دوستی این پسر خودخواه و امثالشو که کم نیستن بپذیره و لابد بره خونه مجردیش تو کرج و ..... خدا رحمتش کنه که خام پسرا نشد.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    2 0
    از همه بدتر این بود که خیلی ها گذاشتن اون عوضی بی شرف کارش بکنه که بتونن فیلم بگیرن بعدش ریختن سرش . حیوون صفت ها
  • بدون نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    از همه بدتر این بود که خیلی ها گذاشتن اون عوضی بی شرف کارش بکنه که بتونن فیلم بگیرن بعدش ریختن سرش . حیوون صفت ها
  • dog days IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    اقایون و خانمهایی که نظر میدیدخواهشن با احساساتتون نظر ندیدشماهایی که از اساتید گله میکنید شماههایی که تا یک اتفاق هولناک مثل قتل مهسا به گوشتون میخوره یا میبینید چرا باید برای تبرئه کردن عمل زشت و وحشتناک کوشا وامثال کوشا دولت و ملت واساتید محترم را مقصر میدانید.بجای اینکه این نظرها را که هیچ دردی را دوا نمیکنه دعا کنید که دیگه شاهد همچین جنایاتی نشیم. ارزوی صبر برای خانواده مهسا دارم
  • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
    0 0
    يه روز تو تبريز يه دختره مي خواست خودشو از پل پرت كنه پايين و خود كشي كنه مردم شمارش ميكردن1 2 3 بپر! حلا هم يكي داره يكي رو سلاخي ميكنه مردم فيلم برداري ميكنن واقعا كه تف به اين جامعه.
  • نسرين IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
    0 0
    واقعا توجامعه اي كه پسرا اينقدر بي جنبه هستن وبايه نه شنفتن ازيه دختر اينطوري خودشونو ميبازن ودست به چنين جنايتي ميزنن زنان ودختران ما اميد ندارن كه به مرگ طبيعي بميرن من كه همچين حسي دارم
    • زندانی سیاسی IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
      0 0
      همه داریم احساسی تصمیم میگیریم الان همه عصبانین ولی اگه به من باشه یعنی اگه من یه کارهی مهسا بودمو میزاشتن خودم 50تا ضربرو به اون نامرد میزدم اعدام برای این عوضی کمه البته اینجا ایرانه ما از این داستانا زیاد شنیدیم و زیاد میشنویم ولی... هرچی بگیم بی فایدست از سر خاپای هممون مشکله چه کسی که کشته چه عرفان ادامایی مثل اونو چه فاطمه خانومی که به زور مجبورمون میکنه فاتحه بفرستیم و چه اقایی که تو این موضوع از بد حجابی حرف میزنه و چه اونایی که فیلم گرفتن و چه اساتید دانشگاه و در اخر ما که بزودی این موضوعهای بزرم فراموش میکنیم.اینجا ایرانه....
  • raha IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    vaghean baraye agha koosha moteasefam ke inghad bijanbasst age khoonevadeye agha koosha tahsil karde hastand khoda be dade khoonevadehaye tahsil nakarde berese age gharare har kas ba latme khordan beghorooresh ye adam bokoshe nabayd az farda az khoonehamoon biroon berim
  • مهدی 25 ساله IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    0 0
    منم به خدا عاشق شدم تو دانشگاه دختری که به خاطر قیافم نه دلم منو ترد کرد به خدا یک ماه حالم بد بود فقط توکل به خدا کردم الانم حالم خیلی خوبه میدونم کوشا چه حسی داشته ولی به نظرم عشقش عشق جون کور بوده چون منم عاشق بودم چون طرفمو دوست داشتم ارزوی خوشبختی داشتم واسش از این مسخره بازیا در نیوردم تو خودم ریختم خودمو داغون کنم ولی به اون اسیبی نرسه خدا همه رو اصلاح کنه حتی شیطان را
  • محمد رضا IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    خاک بر سر حیونایی که از این صحنه فیلم گرفتن . اگه نمیتونین کاری بکنین حداقل یه کم انسانیت داشته باشین . هر کس گذاشته تا اون مظلوم اینجوری کشته بشه شریکه با قاتل . مردونگی تو ایران مرده
  • محمد رضا IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    اگه حتی یکی جونشو میذاشت تا اون دختر مظلوم یه چاقو کمتر بخوره خیلی مردونگی کرده بود . ولی همه وایسادن و فیلم گرفتن تا اون دختر بیچاره رو اینجوری بکشه . افرین به مرام ایرانی که تو دنیا زبانزده . فردوسی بیکار بود ... واسه چه قومی شاهنامه سرود !
  • بي نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    مابايد ازفيلم هاي هندي بياموزيم كه فرهنگ دوست داشتن چيست حتي بايد از جان گذشت ولي بايد درفيلم ايراني عشق را كشت . اين ها همه احساس است زيرا هيچكس بخاطر دوست داشتن كسي را نمي كشت مگرميشود انسان بخاطر دوست داشتن مادر و ... را بكشت ؟
  • پروشات IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    ما یاد گرفتیم همه چیزو تقصیر دیگران بندازیم همه مقصرند تو همه دنیا هست وحشیانه ترش، این پسر هم عشقش دروغ بود امیدوارم درس عبرت بشه برا همه ایمان به خدا مانع همه این کارا میشه به هم وعقاید هم احترام گذاشتن و فهمیدن اینکه شعور داریم شعور دارند عامل کم شدن اینجور وحشی گری می شود
  • یه بنده خدا IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    1 0
    این جنایت فقط از یک نطفه ی حرام یا یک لقمه ی حرام بر میآید
  • فاطمه IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 1
    بابا برادرا این پسره کوشا یکیه مث خودتون ...چرافک میکنید شما امامزاده هستین و اون پسره کوشا یه شیطونه؟؟؟؟خب از بین شماهاست که یکی یا شاید بیشتر قاتل میشن ....پس نیاز نیست شما جای قاضی حکم صادر کنید چون به نظر من حکم قاضی عادلانه نیست و اون دنیا یقینا باید جواب پس بده...بیخود نیست اون دنیا قاضی ها یه پاشون بهشته و یه پاشون جهنم...خداهردوتاشونو بیامرزه....فاتحه.. بیشرفی اگه واسه هر دو تا نفرستی.
  • یک کرمانشاهی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    3 0
    من یک کرمانشاهی هستم و خودم را در سوگ مهسا شریک می دانم. درباره ی افرادی چون این آدم قاتل ابتدا باید گفت مسئولان مربوطه مقصرند و بعد مردم چرا که هیچ برنامه ای برای جلوگیری از نابهنجاریهای اجتماعی صورت نمی گیرد که عمدی هم هست و اینکه مردم کشور ما تقریبا می شود گفت مردمی بی تفاوت هستند که ، در اینصورت نباید انتظار کاهش و یا کلا نبود این مسائل را داشته باشیم.
  • محسن IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 0
    دوستان من با اعدام این شخص هیچ کاری پیش نخواهد رفت مطمئن باشید،باید راه دیگری پیدا کرد و همچنان این داستانها ادامه دارد...