رئیس کمیسیون انرژی مجلس با حضور در کافه خبر به تشریح سه اشتباه کلیدی میرکاظمی وزیر نفت دولت دهم پرداخت.

 براساس اظهارات حمید رضا کاتوزیان، شخصی میآید و گزارشی میدهد که براساس آن اینگونه استنباط می شود که می توان از سوآپ نفت 10 برابر درآمد انروز درامدزایی کرد اما تا کنون اینکار انجام نشده است. میرکاظمی هم سریعا دستور توقف سوآپ را داد و بعد از آن معلوم شد که دربررسی های آن شخص و گزارش وی یک اشتباه محاسباتی صورت گرفته است. خوب اینجا به جای بررسی و بعد توقف سوآپ، اول دستور توقف داده شد بعد بررسی انجام گرفت.

به گفته او ، اشتباه دیگر در میدان یادآوران رخ داد. شخصی گزارش داد که در این میدان یک عده در حال بالاکشیدن پول و... هستند بدنبال آن سریعا دستور توقف کار صادر شد. الان نزدیک به یکسال و نیم است این پروژه متوقف است. علت آن هم مشخص است وقتی مدیری حوزه مدیریتی خودش را نشناسد این مسایل کاملا طبیعی است و پیش می آید. 

وی افزود:مطلب دیگر در مورد نحوه برخورد با منتقدین بود. در زمان ایشان مرتبا از طریق بیانیه های روابط عمومی نفت که توسط گروهی از دوستان ایشان (عمدتا تیم وزارت بازرگانی) منتقدین دلسوز و کارشناس مورد توهین و بعضا افترا قرار میگرفتند.  برخوردها کمتر همراه با شرح صدر بود و حتی نمایندگان مجلس و کمیسیون انرژی از گزند زبان تند و برخوردهای همراه با عصبانیت و غیر حرفه ای روابط عمومی مصون نبودند، تجربه ای که قبلا هرگز ندیده بودیم.

متن کامل این گفت و گو را اینجا بخوانید.

 /221/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    0 0
    ای خاک بر سرم.خبر انلاین جان دارم به خودم توهین می کنم.چاپ کن خواهشن.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
    0 0
    انسان بدون اشتباه نداريم تنها ماضمن قبول وپذيرش اشتباه از خودو ديگران و تنهابايستي وقتي اشتباه كرديم ومتوجه اشتباه شديم بطور روشن وبدون ملاحظه كار ي آنرا بپذيريم وعذر خواهي كنيم با جمعي كردن تصميمات دامنه اشتباهات راكاهش دهيم وبه ديگران وخصوصابه مخالفان وكارشناسان واسباب رسانه بدون توجه به انگيزه اجازه اظهارنظر بدهيم
  • بدون نام CH ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
    0 0
    ان فرد اقای ... بود وهدفش گرفتن سواپ از نیکو و واگذاری ان به خودش بود