۰ نفر
۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۸

دبیرخانه رویدادهای معماری، فراخوان شرکت در «کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بیرجند» را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، فرم فراخوان شرکت در این کارگاه، در سایت دبیرخانه رویدادهای معماری به آدرس www.icae.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بر این اساس، علاقمندان شرکت در کارگاه باید با مراجعه به سایت دبیرخانه، فرم فراخوان را به دقت مطالعه نموده، سپس در زمان تعیین شده، در گروه‌های 2 یا 3 نفره ثبت نام کنند. در مرحله‌ نخست، از میان علاقه‌مندان، گروه‌های واجد شرایط انتخاب و در مرحله‌ دوم، برای گروه‌ها تمرین‌هایی ترتیب داده شده که نتایج این تمرین‌ها، منتخبین شرکت در «کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بیرجند» را مشخص می‌کند.

کارگاه

مهندس وحید قاسمی، ریاست دبیرخانه رویدادهای معماری، درباره‌ی نحوه‌ی انتخاب گروه‌ها گفت: «کشورمان را بر اساس یکی از نگاه‌های موجود، به 12 حوزه فرهنگی تقسیم کرده‌ایم. برآنیم از تمام این حوزه‌های فرهنگی، شرکت کننده در کارگاه داشته باشیم، بنابراین نماینده هر گروه بر اساس این نقشه‌، حوزه فرهنگی‌ گروهش را مشخص می‌کند».

دبیر کارگاه فهم معماری ایران درباره‌ی اولویت‌های انتخاب گروه‌ها در مرحله‌ نخست، تاکید کرد: «گروه‌های سه نفره بر گروه‌های دو نفره و همچنین زمان ثبت نام دارای اولویت است. تنوع رشته‌های شرکت کنندگان در یک گروه نیز برای انتخاب شدن، تاثیر به سزایی خواهد داشت.»

کارگاه

دبیرخانه رویدادهای معماری اعلام کرد، علاقه‌مندان به شرکت در «کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بیرجند» می‌توانند از 20 تا 31 تیرماه با مراجعه به سایت www.icae.ir با تکمیل فرم‌های مربوطه، ثبت نام کنند.

«کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بیرجند» را دبیرخانه رویدادهای معماری (وابسته به مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران) با همکاری دفتر منطقه‌ای یونسکو در ایران، استانداری خراسان جنوبی، اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی و با مشارکت نهادهای علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی دولتی و خصوصی برگزار می‌کند.

برگزاری این کارگاه‌ها از سال 1386 در اصفهان آغاز و تاکنون در شهرهای کاشان، شوشتر و گرگان برگزار شده است.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =