۰ نفر
۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۰۴:۵۲

کتاب «خودت پیدا کن!» با طراحی و اجرای سمانه قاسمی به کودکان کمک می‌کند تا ذهنشان پرورش پیدا کرده و نیروی اندیشه و خلاقیت در آن‌ها رشد کند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «خودت پیدا کن!» نوشته سمانه قاسمی از مجموعه کتاب‌های مرغک برای گروه سنی «الف» (پیش دبستان و سال اول دبستان) در 24 صفحه رنگی و قیمت 4 هزار تومان توسط انتشارات ‌کانون پرورش کودکان و نوجوانان روانه بازار کتاب شد.

در مقدمه این کتاب‌ آمده است: «معمولاً کتاب‌های ویژه‌ کودکان تصویر دارند؛ اما خود کودکان نقشی در خلق این تصویرها ندارند. این کتاب به مخاطبان خود کمک می‌کند تا به طور غیر مستقیم در پدیدآوردن تصویرهای کتاب شریک شوند و از خلاقیت و نوآوری خود استفاده کنند. کودکان یاد گرفته‌اند که با کشیدن یک وسیله‌ نقاشی مثل مداد یا پاستل روی کاغذ یا مقوا نقاشی کنند؛ اما روش کار در این کتاب کشیدن تصویر نیست، حذف بخش‌هایی از یک تصویر یا اضافه کردن بخش‌هایی به یک تصویر، یا اضافه کردن بخشی به یک تصویر دیگر، شکل جدید معنی‌داری به وجود آورد. کتاب «خودت پیدا کن!» فرصت بروز خلاقیت و نوآوری را در اختیار خردسالان و کودکان قرار می‌دهد و این باور را در آن‌ها به وجود می‌آورد که می‌توانند شگفتی بیافرینند.»

 خودت پیدا کن

پیش از این نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مجموعه ‌کتاب‌های مرغک، سه کتاب«گربه‌ کوچه ما»، نوشته کلر ژوبرت، «من پنگوئن هستم» نوشته زهره پریرخ و «لاک پشت ترسو» را با نویسندگی طاهره ایبد منتشر کرده است.

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طاهري KW ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    سلام شرايط شما براي معرفي كتاب چي هست؟يك كتاب مي خواستم معرفي كنيد در باره اسطوره آناهيتا. كتاب جامعي است. لطفا راهنمايي بفرماييد.
  • گروه کتاب خبرآنلاین US ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    با سلام. شرایط معرفی کتاب؛ ارسال آثار از سوی ناشر و یا اطلاع از نشر آثار برگزیده در بازار کتاب است.