کوئنتین تارانتینو پس از چند ماه‌ جستجو جیمی فاکس را برای بازی در نقش اصلی فیلم وسترن «جانگو آزاد شده» برگزید.

به گزارش خبرآنلاین، فاکس نقش شخصیت جانگو را بازی خواهد کرد، برده‌ای آزاده‌شده که با کمک یک جایزه‌بگیر آلمانی سراغ کالوین کندی، برده‌داری اهریمنی و صاحب کشت‌زاری به نام کندیلند می‌رود تا برومهیلدا، عشق گمشده‌اش را نجات بدهد.

کری واشینگتن که در فیلم «ری» با جیمی فاکس همبازی بود، برای بازی در نقش برومهیلدا با تارانتینو دیدار کرده است. او یکی از چند گزینه برای بازی در این نقش است. لئوناردو دی‌کاپریو هم قرار است نقش کالوین کندی را ایفاء کند.

در همین حال، کریستوف والتس ستاره «لعنتی‌های بی‌آبرو» تارانتینو نقش دوست و مربی جانگو را بازی خواهد کرد و انتظار می‌رود ساموئل ال. جکسن هم نقش استفن، مرد دست راست کندی را داشته باشد.      

شرکت واینستین «جانگو آزاد شده» را 25 دسامبر 2012 روانه سینماها می‌کند.

تارانتینو نقش جانگو را ابتدا به ویل اسمیت پیشنهاد کرد، اما اسمیت بازی در این نقش را که قطعا جنجالی خواهد شد، نپذیرفت. تارانتینو در هفته‌های اخیر با آیدریس البا، ترنس هوارد و کریس تاکر هم صحبت کرد و در نهایت جیمی فاکس را برگزید.

فاکس سال 2005 برای بازی در نقش ری چارلز موزیسین در فیلم زندگی‌نامه‌ای «ری» به کارگردانی تیلور هکفورد برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

«طعمه»، «علی»، «پلیس مفاسد میامی» و «تک‌نواز» از دیگر فیلم‌های این بازیگر 44 ساله تگزاسی است. فاکس کمدی «روسای هولناک» را آماده نمایش دارد.  

تارانتینو سازنده فیلم‌هایی چون «سگدانی»، «داستان عامه‌پسند»، «بیل را بکش: جلد 1»، «بیل را بکش: جلد 2» و «گرایندهاوس» است.

ورایتی / 22 ژوئن / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =