۰ نفر
۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۱

ساشا بارون کوهن بازیگر فیلم سینمایی «دیکتاتور» روز یکشنبه با لباس و گریم شخصیت خود در فیلم با یک شتر در خیابان‌های نیویورک ظاهر شد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم جدید کمدین 39 ساله بریتانیایی اقتباسی آزاد از کتاب «زبیبه و پادشاه» نوشته صدام حسین دیکتاتور سابق عراق است.

ساشا بارون کوهن

برابر با بیانیه استودیو پارامونت: «دیکتاتور» داستانی قهرمانی از دیکتاتوری است که زندگی خود را به خطر انداخت تا مطمئن شود دموکراسی هیچ وقت به کشوری که عاشقانه سرکوبش کرد، نیاید.

این فیلم از جهاتی به «دیکتاتور بزرگ» فیلم کلاسیک چارلی چاپلین شباهت دارد که سال 1940 ساخته شد و هجو نازی‌ها در آلمان بود.

چارلی چاپلین

در فیلم چاپلین یک آرایشگر یهودی که چهره‌اش شبیه هینکل، دیکتاتور تومانیا است در نهایت با «پیشوا» اشتباه گرفته می‌شود. شخصیت هینکل در «دیکتاتور بزرگ» هجو هیتلر دیکتاتور نازی بود.

فیلم دیکتاتور 

«دیکتاتور» را لری چارلز کارگردانی می‌کند که سازنده دو فیلم «بورات» و «برونو» با بازی ساشا بارون کوهن است. بن کینگزلی بازیگر برنده اسکار و جیسن مانتزوکاس دیگر بازیگران این فیلم هستند که 11 مه 2012 اکران می‌شود.

فیلم دیکتاتور 

کتاب «زبیبه و پادشاه» سال 2000 منتشر شد. سیا اعتقاد دارد نویسندگان پشت پرده این کتاب را زیر نظر صدام حسین نوشته‌اند. قهرمان رمان که نمادی از خود صدام است، دست آخر پادشاه عراق می‌شود.  

دیلی میل / 20 ژوئن

5758

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =