شرکت واینستین روز کریسمس سال 2012 را برای آغاز اکران وسترن «جانگو آزاد شده» در آمریکای شمالی انتخاب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم جدید کوئنتین تارانتینو که از همین الان جنجال زیادی به پا کرده، درباره برده‌ای اکنون جایزه‌بگیر است که می‌کوشد همسرش را از دست یک برده‌دار سادیستی نجات دهد.

لئوناردو دی‌کاپریو برای بازی در نقش این برده‌دار مذاکرات نهایی را انجام می‌دهد. در همین حال، کریستوف والتس و ساموئل ال. جکسن که سابقه همکاری با تارانتینو را دارند، به زودی قرارداد نهایی برای بازی در «جانگو آزاد شده» را امضاء می‌کنند.

حضور ویل اسمیت در نقش جانگو تقریبا منتفی شده و تارانتینو برای این نقش با چند بازیگر شاخص دیگر مانند جمی فاکس، آیدریس البا و کریس تاکر - که در «جکی براون» تارانتینو بازی کرد - مذاکره می‌کند.

سه‌شنبه 25 دسامبر 2012 غیر از «جانگو آزاد شده» فیلم دیگری قرار نیست اکران شود. هرچند دو فیلم «زندگی پی» و «قاتل شکارچی» روز 21 دسامبر و «هابیت: یک سفر غیرمنتظره» پیتر جکسون 14 دسامبر اکران خواهد شد.

سونی پیکچرز یکی از سرمایه‌گذاران «جانگو آزاد شده» است. سالی منکه تدوینگر فیلم‌های تارانتینو سپتامبر پارسال درگذشت و او به زودی تدوینگر فیلم جدید خود را انتخاب خواهد کرد.

تارانتینو سال 1994 با فیلم «داستان عامه‌پسند» برنده جایزه نخل طلای جشنواره کن شد و برای این فیلم اسکار بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی را هم دریافت کرد.

«سگدانی»، «بیل را بکش: جلد 1»، «بیل را بکش: جلد 2» و «گرایندهاوس» از دیگر ساخته‌های اوست.

ورایتی / 14 ژوئن / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 157419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =