فرزند (جگر گوشه والدین) آنقدر در برخی خانواده های غربی تنزل یافته که اگر تنبلی والدین در کنترل و مدیریت کودکان را بدان اضافه کنید؛ همین می شود که مشاهده می کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 84
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • behnam 64 US ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    چند سال پیش بارون میومد یه مادر تو تهران بچه رو یه لحضه گم کرد چند ساغت بعد از تو جوی اب جسدش رو بیرون اوردن ...
  • ایران و ایرانی IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    ای کاش مردم سطح آگاهیشون بالاتر بره تا این روش رو با سگ مقایسه نکنن.
  • بدون نام US ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 1
    اتفاقا ابتکار خوبیه نمیشه که دایما دست بچه رو بگیری به فرض داری پول تاکسی رو حساب میکنی یه دفعه دوید وسط خیابون تکلیف چیه؟
  • بدون نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 1
    ادمای بی فکر این بهتره که میتونه بچه رو کنترل کنه و خدای نکرده مشکلی پیش نیاد یا اینکه مثل ما ایرانی ها ولش کنیم بره زیر ماشین و یا گم بشه بعد شیون بکنیم؟ کدوم؟ چرا از هر کاری برا تخریب غرب استفاده میکنین؟ فردا همین تو ایران باب شد و شماها هم بچه رو با همین مهار کردین چی میگین؟ منصف باشین بعدشم این که قلاده نیست کمربنده فرق این دوتا رو هم نمیفهمین؟
  • حمید CA ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    عزیز دل‌ برادر ، در غرب وحشی ، اگر خط رو صورت بچه بیفته ، دولت اون بچه رو از پدر و مادر میگیره. این بند و طناب هم واسه جلوگیری از همین کاره . برخورد سگی‌ اینه کا ما یه بچه قربانی کودک آذری رو (نیما) ، باز هم به پدر و مادر روانیش تحویل بدیم . گویا شما خبر قطع شدن دست راست حدیثه ، در اثر کتک‌های پدرش رو نشنیدین؟!
  • بدون نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    بچه رو بردن پارک اما بهش مهار زدن. وقتی بچه بودیم دوست داشتیم بریم بیرون بازی کنیم. بچه خودم هم همینه. به عقیده من این موضوع در همه جای غرب عمومیت نداره. والدینی هم هستند که بچه هاشونو خودشون نگه می دارن
  • بدون نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    محدود کردن بچه هایی که می خواهند ورجه وورجه کنن درست نیست. اینو همه روانشناسان می گن
  • بدون نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    همه چی برمیگرده به والدین. اگه دلسوز باشن این کار رو نمی کنن
  • بدون نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    بهتره از کارشناسان بپرسید زدن مهار به بچه خوبه یا بد
  • بدون نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    فكر كنم همه ما ده ها بار اين صحنه رو توي خيابون كه پدر و مادر دستاي بچه رو ميكشن و از زمين بلند ميكنن تا دنبالشون را بيان رو ديده باشيم اكثرا هم بچه ها به گريه و داد و بيداد مي افتند اين كمربندها بهترين روش واسه مراقبت بدون درد از بچه هاست
  • بدون نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    به هر حال این کار نیز نوعی کودک ازاری است
  • بدون نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    بچه یکی از نزدیکان، زمانی که یک لحظه در کیفش را باز کرد که چیزی از کیفش بیرون بیاورد، بچه به سرعت به وسط خیابان پرید و یک تاکسی به او زد و بچه 5 ساله کشته شد و یک عمر عذاب وجدان. این گونه هر چیزی را زیر سوال نبرید. همه غربیها نفهم نیستند و تنها ما همه چیز را می فهمیم!!!کمی به دیگران و فهم و شعورشان احترام بگذارید
  • بدون نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    در درازمدت بچه احساس استقلال رو از دست می ده. وقتی بزرگ بشه با اسلحه می ره تو مدرسه و همکلاسی ها رو می کشه. بچه باید نرمال بزرگ بشه
  • مهدی IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    به نظر من هم چیز خوبیه به نظرت این بهتره یا اینکه بچه یهوو بدو بره زیر ماشین یا به چیزی دست بزنه ؟ خیلی دلم میخواد بدونم نویسنده این مطلب بابچه خودش چه جوری برخورد میکنه
  • بدون نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    بچه هایی از این مدل در بزرگسالی دچار مشکل خواهند شد.
  • سيما IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    2 1
    كار جالبيه
  • Man city IS ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    نظراتی که با این کار زشت و زننده موافقت دارند میخوان ناتوانی پدر و مادر رو در کنترل بچه شون توجیه کنن.متاسفانه هرچی دنیا رو به تکنولوژی و فناوری میره ،رفتار انسانها به سمت گذشته عقب گرد میکنه.این رذالت و پستی که به بچه ها القا میشه یکی از نمونه هاشه.آیا کودک آزاری فقط آزار جسمی رو شامل میشه؟هم ردیفی با سگ،برای انسان آزار نیست؟
  • بدون نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    همين تفسيري كه شما فرمودين بهترين حسنش حفظ جان وامنيت بچه است ..حد اقل اين به قول شما غربيها مثل اينجا بچشونو داغ نميكنند، دست وپاشو نميشكونند..جمجمشو له نميكنند..چيزي كه به كرات در جرايد ميبينيم وميخونيم
  • یک ایرانی IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    این روش غلطه ،آره مثل مادرهای بافرهنگ و پدرهای بسیار متمدن ایرانی بچه هارو تو خیابوان به امون خدا ول کردن و بی توجه به اونهاخریدکردن و با تلفن حرف زدن و خوش وبش کردن با بغل دستی درسته. تازه بعضی ها هم برای تنبیه بچه هارو چندین متر عقبتر رها میکنند و باسرعت میرن تا بچه تنبیه بشه و توپ و بستنی و عروسک نخواد. آره غربی ها غلطند دوست میگید قبول دارم...!!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    این چه تیتریه ... اگر اطلاعاتی راجب به چیزی ندارید پرت و پلا ننویسید ... این وسیله ای است برای حفظ کودکان از خطر ... واقعا که...
  • بدون نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    اگر واقعا مادر پدر دلشون بسوزه قلاده به گردن بچه شون نمی اندازن. مادر پدرای کارمند تنبل تن پرور از این کارها می کنند. والدینی که قدرت نگهداری بچه هاشونو ندارن به همون اندازه که والدین ایرانی بچه هاشونو شکنجه می دهن. هر دو کودک آزارن
  • بدون نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    دوستان توجه بفرمایید نه همه غربی ها قلاده می بندن و نه همه ایرانی ها کودکشونو آزار می دن.
  • بدون نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    ابتکار جالب بود بی سوادای کند ذهن عقب افتاده
  • بدون نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    آقای من سیتی ... شما می تونید بچتونو بندازید جلو ماشین یا تو جوب یا هر جا دلت خواست به کار دیگران کار نداشته باش و نظرتو برای خودت نگه دار... که فقط به درد خودت می خوره...
  • بدون نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    از روی کامنتها می شود فهمید چند درصد مردم آنلاین کشورمون روشهای تربیت غربی را دوست دارن. خدا بدادمون برسه 20 سال بعد که بچه ها بزرگ بشن.چی می شن با این پدر مادرها
  • بدون نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    کودک ازاری که شاخ و دم نداره که. چه غربی چه شرقی. بابا کودک می خواد آزاد باشه. این اصل غربی و شرقی است مال همه بچه ها هست
  • محمد IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    اصل قضیه فراموش شده. بچه می خواهد بازی کند. رها باشد. مگه ما خودمون بچه نبودیم؟ حالا بزرگ شدیم می خواهیم مهار بزنیم به بچه هامون؟ اصلا چه ربطی به غرب و شرق داره. مگه شما بچه نبودین؟
  • بي نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    متاسفم براي سايت خبرآنلاين كه چنين تيتر توهين آميزي زده است.
  • تینا IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    من بعد از چند سال بچه دار شدم.اصلا هم دوست ندارم بچه ام رو مهار کنم. همه چیزو می زنه خراب می کنه هیچی بهش نمی گم. بیرون مواظبش هستم صد در صد. خانواده مدرنی هم هستیم.اگر والدین بچه دوست باشن این کار رو نمی کنن.
  • فرهاد IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    تو ایرانم از این مهار بچه ها هست بی سواد.
  • بدون نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    بهتره بعضیا مواظب حرف زدنشون باشن اتفاقا کارمندا خیلی خیلی بیشتر از زنای خونه دار به بچه هاشون می رسن .خوبه آدم اندازه دهنشو نگه داره!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    ابتکار جالبیه
  • ‏)‏: IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    از خبرایی که میخواد مشکلات غربیا رو نشون بده در صورتی که ایران خودمون مشکلاتش از اونا وحشتناک تره متنفرم‏"! همین توجه به غرب شده که از خودمون غافلیم‏!‏
  • Man city IS ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    جناب بدون نام،شمایی که تاب شنیدن نظر مخالف و حرف حساب رو ندارید،صلاحیت رد یا تایید نظر دیگران رو هم نخواهی داشت.کی گفته همین یه عده غربی یا کلا غربی ها کاراشون صددرصد درسته؟آزار از نوع جسمی و یا روحی کاری غیرانسانی و کاملا غلطه.چه بی توجهی و قلاده،چه کتک و کتک کاری
  • m.m IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    والا از اینجا بهتر حداقل مثل سگ بچه هاشون نمیزنن که یا دستشون بشکنه یا بمیرن راست مگی عکس بچه های همین جا رو نشون بده که بدناشون داقون شده
  • رضا IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    در حالی که بحران کودک آزاری در کشور جدی شده، این نوع مطالب صرفاً از باب خوش خدمتی منعکس می‌شود.
  • محمد IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    اول که تیترتون خیلی توهین امیز دوم به نظر من این کار نه تنها بد نیست خیلی هم مفیده وبرای مراقبت ازبچه ها بسیارفکرخوبیه
  • بدون نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    این چه تعبیر و برداشتی است. این مهار کننده بچه است و اتافاقاً برای کنترل بچه های خیلی شیطون تو خیابون و حفظ امنیت اونها خیلی مفیده
  • بدون نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    ظاهرا ًداره تو فرهنگ خبري خاص باب مي شه به همه چيز غربي ها ديد منفي داشته باشيم . نمي دونم غربي ها با اين همه بدي چرا اينقدر از ما با اين همه خوبي جلوترن!!!! راستي آماري از كودك آزاري كه تازه بعد از سالها صداش در اومده دارين؟ تو مدرسه هم كه يادمون نرفته باهامون چه جوري برخورد مي شدكاملا ً انساني كتك مي خورديم و بصورت كاملا ً انساندوستانه فلك مي شديم. حالا چون بچه رو تو غرب به اين وسيله كنترل ميكنن سگ هستن!!! و ما انساني با ارزش والا!!!!!!!!
  • هين IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    جدا براي خبر انلاين متاسفم با اين تيتر كه نوشته شده ...... از نظر شما همه دنيا بدن و فقط ما خوبيم؟؟؟؟؟ چرا نميخواهسم قبول كنيم كه توي همه چيز حتي فرهنگ و ادبيات و انتقاد دنيا از ما جلوتره.... به نظر شما بايد بچه رو ول كنن تو خيابون ؟؟؟؟؟؟؟
  • هين IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    خود شما ها وقتي داريد رانندگي مكنيد اگر يه بچه حتي توي كوچه بپره جولو ماشين . دوچرخه و يا موتور نميگيد خانم و يا اقا بچه رو نگه داريد؟؟؟؟؟ نمگيد اصلا بفكر بچه نيستند ؟؟ نميگيد براي مردم ميخوان شر درست كنند؟؟ بابا تو رو خدا يه خورده منطقي باشيد... اتفاقا روش خيلي خوبي هست براي مادراني وقتي ميرن خريد با 2 يا 3 تا بچه قد و نيم قد بتونن بچه ها رو كنترل كنن كه هم بچه در امان باشه . بچه رو ندزدن . بچه گم نشه و هم براي ديگران دردسر نشه... ممنونم....
  • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    خیلی تز وقتها بچه بی مهبا به وسط خیابون می دوند
  • نرگس IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    این بنده خدا کجا مثل سگ رفتار کرده؟؟؟بده دلش نممیخواد بچش رو گم کنه؟؟؟بده دلش نمیخواد بچش گیر اراذل و اوباش بیفته؟؟؟نمیفهمم چرا بجای اینکه سعی کنیم آداب و رفتار با کودک رو از اونا یاد بگیریم باید هی ازشون ایراد بگیریم ؟؟؟؟!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    بمیرم الهی براتون . شما هم حساس - برای همین اینقدر از هانیه و باربد و .... بقیه بچه های عصوم ایرانی خبر رسانی کردید
  • هين IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    خود شما ها وقتي داريد رانندگي مكنيد اگر يه بچه حتي توي كوچه بپره جولو ماشين . دوچرخه و يا موتور نميگيد خانم و يا اقا بچه رو نگه داريد؟؟؟؟؟ نمگيد اصلا بفكر بچه نيستند ؟؟ نميگيد براي مردم ميخوان شر درست كنند؟؟ بابا تو رو خدا يه خورده منطقي باشيد... اتفاقا روش خيلي خوبي هست براي مادراني وقتي ميرن خريد با 2 يا 3 تا بچه قد و نيم قد بتونن بچه ها رو كنترل كنن كه هم بچه در امان باشه . بچه رو ندزدن . بچه گم نشه و هم براي ديگران دردسر نشه... ممنونم....
  • بدون نام GB ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    با این همه کودک آزاری های وحشتناک .. کاش کودکان اینجا هم اقلا اندازه سگ های اونا مورد لطف قرار می گرفتن
  • متذکر IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    به نام خدا با سلام و عرض ادب می خوام انتقاد رک کنم ان شاءالله بدتون نیاد امیدوارم که غرض و مرزی در کار نباشه می خوام بگم اتفاقا کار خوبیه بچه آزادانه کار می کنه البته تا حدی و پدر مادر هم اینقدر فکر و ذهنشون درگیر بچه نیست و یه وقت هم اگه غافل شدن سرمایه وجودشون بر باد نمی ره و بچه گم نمی شه اگه همین هم تو ایران بود اینقدر بچه ها گم نمی شدند و خانواده ها خون دل نمی خوردن
  • بدون نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    به خدا آدمي كه اين تيتر رو انتخاب كرده رواني هستش
  • يك مادر IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    به نظرم بچه ها هم مراقبت جسمس نياز دارن هم مراقبت روحي رواني.تو رو خدا هر كسي در هر موقعيتي كه هست مراقب كودكان اطرافتون باشيد.
  • یک مادر IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    مادر پدرهای تنبل . ایرانی ها اصولا دنبال وسایل راحت طلبی خودشون هستند. باشه برید ازین وسیله ها بخرید برای بچه هاتون. ایشا الله بزرگ هم شدن شما رو مثل سگ از خونه می اندازن بیرون. اوکی؟
  • محمد US ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    تیترتان اصلا مناسب نیست.چیزی که در عکسها دیده میشود نازیباست.ولی در اینجا هم رفتارهایی با کودکان دیده شده که بسیار قابل بحث تر از این تصاویر است
  • بدون نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    اگه یک اپسیلون ژن مادر ایرانی در بدنتون باشه این حرفها رو نمی زنید. تنبلی هم حدی داره.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    اینقدر غرب یها می گن ما متوحش هستیم. خودشون پس چی هستن؟ از سازمانهای حقوق بشر ایرانی می خواهم این موضوع را پیگیری کنن.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    بسیار جالب بود. این غربی ها با این همه پیشرفت علمی دارن از نظر عاطفی به عقب برمیگردن. من که افتخار میکنم در ایران زندگی میکنم.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    همین چیزی که بهش می گین اه اه تا دو سال دیگه همه تو ابران ازش استفاده می کنن
  • يك مادر IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    خواهش مي كنم عوض اينكه به هم بپريد .در ميان اطرافيانتون فرهنگ سازي كنيد.
  • حسن IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    کسانی که نظر می دهند قلاده و مهار خوبه لطفا اسمشونو بگن می خواهم قلاده بخرم بندازم دور گردن بچه هاشون. ببینن خوششون می یاد؟
  • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    محافظت از بچه رو متوجه نمیشین اینجا بچه رو ول میکنن میره زیر ماشین تا وقتی امثال شما این روش ها رو مثل سگ(!) میدونن
  • بدون نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    این یک کودک را با استفاده از این وسیله لحظه ای از خود دور نمیکنند تبدیل او به سگ نیست، این کوددکان این سرزمین با شکنجه همین پدران و مادران بی نظیر عاطفی! ناقص می شوند و می میرند جای خجالت دارد.
  • بهروز.پدر بزرگ 5 نوه شیطان IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    کسی که اصیل باشد و اصل و نسب و پدر مادر دار باشد این کار را نمی کند. این غربی های هم اگه نگاه کنید بین آنها ادمهای اصل و نسب دار هست که اصلا این کار را نمی کنند.کسانیکه موافق هستند باید تازه به دوران رسیده باشن. جنتلمن هم نیستند قطعا
  • بردیا IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    از کیسه پلاستیکی که دست والدین هست معلومه که از فروشگاه های ارزان و بی کلاس خرید می کنند. یعنی واقعا بی کلاسن. خارجی های باکلاس که این کار را نمی کنن که. تو ایران بر عکسه. کسی که احساس می کنه با کلاسه این کار را می کنه.
  • Man city IS ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    بچه،جگرگوشه آدمه.پدر مادرهایی که به بچه هاشون بیخیالی میکنن تا باعث بشه برن زیر ماشین یا جوب آب، برن مهر و محبت یاد بگیرن که مجبور نباشن به بچه شون صفت سگ بدن.البته والدین واقعی محبت و عشق به بچه توی خون شونه
  • حمیدرضا US ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    چه وسیله جالبی ، از اینا تو ایران نیست؟ خیلی خوبه که منم بچمو اینطوری میبندم حالا مثل قلاده سگ هست که هست مهم مفید بودنه وسیله است
  • هين IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    اقاي حسن اقا بهتره يه قلاده بخري بندازي دور گردن خودت چون بنظر خطر ناك ميايي برادر.... شعور وشخصيت و فرهنگ هم كه ديگه ... بدون شرح هست.... البته بايد پوزه بند هم بزني كه ديگه حرف مفت نزني... (خبر انلاين چاپش كن...)
  • بدون نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    اونا مثل سگ رفتار میکنند یا ما !!!!؟ بهتر امار کودک ازاری را تو چند وقت گذشته تو ایران بذاری
  • بدون نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    من وقتی بچه بودم به دلیل شیطنت زیاد والدینم با من اینکارو می کردند! خوشبختانه بعد از اون یاد گرفتم پامو از گلیمم درازتر نکنم!!!
  • mw US ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    خوب اینطوری هم یه آزادی به بچه میدن تا زیر ماشین نرن . خوب این شخص اگه راه حل بهتری سداغ داره میتونه بزاره .من می گم زنگوله ببندن .D
  • سبحان IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    به نظرم اگه جلال آل احمد الان زنده بود به جای ((غرب زدگی)) ((غرب پرستی)) رو می نوشت. بعضی دوستان آنچنان ناراحت شدن که انگار به مقدساتشون توهین شده. در ضمن تو ایران معمولا والدین دست بچه هاشون رو می گیرن نه...یه عده ام عادت دارن همه چیز رو با هم قاطی کنن حالا یه مردتیکه معتاد یه کاری کرده دلیل میشه همه ایرانیا این جوری باشن؟همون طور هم نمیشه به این دلیل که یه آمریکایی بچه دو ماهش رو گذاشت تو مایکروفر همه غربیا روعوضی دونست
  • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    نمیشه گفت مثل سگ رفتار میکنند. برای محافظت هست. مثلا چوب پرت نمیکنند که پچه شون بره بیاره
  • بدون نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    با هر نوع محدودیتی که باعث بشه بچه ها احساس کنن تو قفس هستند بنده مخالفم. حالا هر جا که می خواهد باشه.غربی ها هر چی استفراغ کردن که نباید بگیم خوبه. ببینید با فرهنگ ما جوره؟
  • بدون نام A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    اغلب نظرها با بکارگیری این وسیله موافقه . این یک وسیله حفاظتی و اتفاقاً نشاندهنده توجه والدین به فرزندانشان هست. شما بجای توهین به دیگران اولاً در مورد عدم رعایت حقوق کودکان در ایران مطالب بیشتری بنویسید و ثانیاً یک وسیله کارآمدتر پیشنهاد کنید .
  • کریم IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
    0 0
    وسیله محافظتی از افتادن وگم شدن است نون را هم آدم می خوره وهم سگ حالا چون سگ نون می خوره آدم نباید بخوره
  • پارمیدا IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
    0 0
    هرچی باشه وضع این بچه ها خیلی بهتر از حدیثه، هانیه، باربد و بردیاست. غربی ها رو ول کنیم خودمونو بپسبیم.
  • وحید IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
    0 0
    اینجا هم کودکانی داریم کگه از ستم هایی که بهشون روا داشته میشه فریادشون میخواد بره آسمون اما چه کنن که نحیفن لاغرن از نظر روحی ضعیفن. یه کم بچه های ایران زمین رو دریابیم!
  • ابوالفضل IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
    0 0
    این هم یک اظهار نظر در مورد عکسها است ولی بهتر نیست بیشتر از این که به یک عکس نگاه کنیم و قضاوت نمائیم از خود مادران این فرزندان هم از این بند کشیدن سوالی هم شود و دلیل این کارشان را هم خودشان بازگو کنند یا در دیگر مراحل نگهداری از بچه هایشان بیشتر تحقیق شود و بعدا قضاوت نمائیم !! چه بسا فرهنگ اینها با فرهنگ اسلامی ما دو چیز متفاوت است و قرار نیست هر چیزی که ما بد و فیجیع می دانیم آنها هم آن را اینطور فرض نمایند .
  • عباس .الف IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
    0 0
    یه بار از اونطرف ببینیم . شاید با سگ هاشون مثل بچه شون رفتار می کنند.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
    0 0
    اتفاقا ایده خوبیه اگه بچه دار شدم حتما یکی از اینها واسه بچهم تهیه می کنم تا گم نشه یا بلایی سرش نیاد
  • بدون نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
    0 0
    ما کاه رو تو چشم دیگران میبینیم کوه رو تو چشم خودمون نمیبینیم
  • بدون نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
    0 0
    قای صدرای عزیز ! اگر میمونی نیست جواب بدهید ! 1-ریشه کلمه تقلید چیست؟ 2-به چه معنی است؟ 3-قلاده یعنی چی؟ و ریشه قلاده چیست؟ 4-قلاده را به گردن چه موجوداتی می بندند؟ قلاده برای انسان است یا حیوان؟ دوستان به این سوالات جواب دادند؟ کجاست؟ یکبار شما این سه تا سوال مرا جواب بدهید! ببخشید اگر تکراری است . ولی یکبار دیگر هم محض اطلاع من این سه تا سوال را پاسخ بدهید!
  • خواهان حق IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    عقده ای های غرب گریز .... مگه پروردگار ما یکی نیست؟چرا اینقدر از غربی ها ایراد میگیرین؟شما ها که خیلی پیشرفته این (تکنولوژی داره از سر و کولتون میباره)!!!!!پس لطفا دهنتونو ببندین . این همه مشکل تو ایرانه چسبیدن به کارای بی خود.شما سر پیازین یا ته پیاز ؟
  • خواهان حق IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    من از غربی ها دفاع نمی کنم ولی یک خرده از شعورتون استفاده کنین.اینکاری که میکنن مثل رفتار با سگ هاست؟اصلا باشه !!مگه سگ بده؟وفادار ، مهربان ، با فهم و شعور و ..... سگ هم آفریدگار خدا.حالا یه صفت اشرف مخلوقات بهتون دادن فکر کردین دنیا مال شما شد؟ میخواید با این کارتون چی رو ثابت کنین؟
  • سید کریم IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    به نظر من اینقدر که غربی ها به حیوانات زشت ونجس مثل میمون وسگ محبت میکنند به بچه هاشون محبت نمیکنند واین یک واقعیت است
  • هموطن IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    محبت غربی همون محبت ودوستی خرس است
  • من IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    فکر میکنید همین کارو قرار نیست شما انجام بدبد؟ من مطمئنم همین کار فردا در ایران باب میشه ! حسود هرگز نیاسود