هفته نامه یالثارات در یادداشتی تحت عنوان تشابهات فرقه انحرافی با فرقه سبز این دو جریان را در سکولاریسم، ملی گرایی، احیای قوم گرایی، عدم تقید عملی به ولایت فقیه دارای تشابه دانست.

به گزارش خبرآنلاین، هفته نامه یالثارات در یادداشتی آورده است: جریان انحرافی با القائات خود به رفتار و گفتار و خلق و خوی رئیس جمهور نفوذ کرده است. آقای احمدی نژاد را 11 روز خانه نشین کردند. این جریان و فرقه سبز حرف از دین و ولایت و توحید می زدند اما خلافش ثابت شد و دیدیم که حریم ولایت را شکستند ابتدا با روبند دین و انقلاب به صحنه آمدند و با نزدیک کردن خود به مقولات ارزشی و انقلابی توانستند عده ای را بفریبند و با خود همراه کنند. فرقه انحرافی سبز نیز نتوانست ذات خود را پنهان کند و اصل وجود خود را به زودی آشکار کرد.

در ادامه این یادداشت آمده است: این دو جریان که در سکولاریسم، ملی گرایی، احیای قوم گرایی، عدم تقید عملی به ولایت فقیه تشابه دارند مقبولیت مردمی را بر مشروعیت از ناحیه ولایت فقیه ترجیح می دهند و معتقدند که ولایت فقیه بدون رای مستقیم مردم غیر مشروع است.

/27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
    0 1
    دست و پا نزن لثارات چون این اصلاح طلبان بودند که هشدار دادند که آغا در هیت دولت جانماز پهن می کنند و پشت سر امام زمان خیالی نماز می خوانند یادتان هست که؟ همین پشیانی اصلاح طلبان بود که فریاد زد انجمن حجیته با لباس جدید وارد شده است یادتان که هست؟
  • بدون نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
    0 1
    اقای بینام. یادشون که حتما هست منتهی ...!!!
  • بدون نام MY ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
    5 0
    بازم خوبه که سران سبز هم هشدار دادن که با رمالی و کفبینی دارن کار مملکت رو پیش میبرن اما اونموقع لثارات داشت برای همین جریان هورا میکشید و به سبزها ناسزا میگفت. حافظه هم خوب چیزی هست
  • بچه جنگ زده خوزستاني IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    2 1
    والله چي بگم ما كه اون زمان (زمان جنگ )موسوي را خيلي دوست داشتيم چون امام هم دوستش داشت(مخالفت با استعفاء) ولي اگر حرف امام را كه گفته بود ملاك حال افراد مي باشد نمي دانم تكليف رييس جمهور وقت حالا كه برخي مي گويند با رهبري اختلاف دارد چه مي شود. الله اعلم ما مطيع خداييم.انا لله و انا اليه راجعون