+ A - چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 13:31:00 چاپ
امتیاز به مطلب 19 نفر

نیوشا ضیغمی و همسرش در لباس احرام / عکس

فرهنگ > سینما - سایت 24 نوشت:

نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان در سفر اخیر هنرمندان به خانه خدا در لباس احرام دیده می شوند.

نیوشا ضیغمی و همسرش

19 19

کلید واژه ها: بازیگران سینمای ایران -
نظرات 28
  • بدون نام چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 14:30:37
    23 6 پاسخ به این نظر
    شنیدم وقتی که محرم میشید نباید آرایش و ... داشته باشید اما!!!!؟
  • مسیح چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 14:00:24
    22 4 پاسخ به این نظر
    می خواستم راجع به این عکس چیزی بنویسم اما یاد این جمله از امام موسی کاظم (ع) افتادم: تا به رابطه آدمی با خدا پی نبرده ای درباره او قضاوت نکن....
    • بدون نام پنجشنبه 24 آذر 1390 - 01:57:33
      8 3
      اقای مسیح واقغاذرست عرض میکنند
  • بدون نام چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 14:38:41
    22 8 پاسخ به این نظر
    ای مالک:اگه بنده ای را شب هنگام در حال گناه دیدی فردا او را به چشم گناهکار نگاه مکن ,شاید سحر توبه کرده باشد. چرا به این راحتی تهمت می زنید و غیبت می کنید و بدبینی و توی این مملکت رواج می دین؟؟؟از خدا نمی ترسین؟؟
    • بی نام جمعه 6 تیر 1393 - 12:33:26
      0 0
      باشما موافقم
  • xo چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 15:17:20
    20 5 پاسخ به این نظر
    قبول باشه.
  • بدون نام چهارشنبه 15 تیر 1390 - 02:00:01
    19 6 پاسخ به این نظر
    توی این زمونه هر کی خودشو اصلاح کنه هنر کرده نمیخواد راجب دیگران نظر بدیم
  • جواد چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 20:25:22
    16 3 پاسخ به این نظر
    واقعا چرا ما فقط نیمه خالی لیوان رو می بینیم .حتما این بندگان خدا به در گاه پروردگارشون آبرویی داشتن که دعوت شدن به بیت الله الحرام. خوش به حالشون
  • بدون نام چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 14:00:53
    14 10 پاسخ به این نظر
    !!!!!!!!!! مثلاً ميخواهيد نشون بديد هنرپيشه هامون خيلي آدماي باإعتقادي هستند؟
  • بدون نام چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 14:14:25
    13 6 پاسخ به این نظر
    حجاب در احرام واجب نيست. نه!!!!!
  • بدون نام یکشنبه 19 تیر 1390 - 12:52:39
    13 6 پاسخ به این نظر
    اگر دقت کنید نوشته در لباس احرام نه در هنگام احرام .در ضمن عده ای عادت کرده اند که به ظاهر بپردازند تا به باطن . خدا خواسته وخوشا بحالشون که طلبیده شدند .شما به فکر خودتون باشید و بس.
  • بدون نام چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 14:42:30
    12 6 پاسخ به این نظر
    اينها كه خودشان پولدارند چرا بدبخت بيچاره ها را با بيت المال نمي فرستند حج ؟!!!
  • بدون نام پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 - 17:37:38
    12 4 پاسخ به این نظر
    در مورد رابطه ایشون با خدا قضاوت نمی کنیم! اما حجاب تو لباس احرام واجبه!!
  • بدون نام چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 14:30:34
    10 1 پاسخ به این نظر
    این عکس اگر زمان احرام باشد و لبیک گفته باشند می توان مطالبی راجع آن ذکر کرد ما با توجه با حدیث امام کاظم (ع) من نیز چیزی نمی گویم.
  • مهران چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 16:00:53
    10 2 پاسخ به این نظر
    من تصور بدي از اين عكس داشتم اما با خواندن كامنت ها توبه كردم. حق با شماست . خدا ارحم الراحمين است.
  • کتی چهارشنبه 22 تیر 1390 - 11:55:51
    10 9 پاسخ به این نظر
    چرا مردم ما عادت کردن همش راجبه دیگران قضاوت کنن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!هر کسی مسئوله کارای خودشه و به دیگران هیچ ربطی نداره که راجبش قضاوت کنن لطفا این حرفای مسخره و قضاوتای بیجارو کنار بذارید شاید ایشون نزد خدا خیلی مورد قبول تر از ماهایی باشه که به راحتی به خودمون اجازه میدیم راجبش قضاوت کنیم.
  • بدون نام چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 14:47:59
    9 6 پاسخ به این نظر
    هم خدا ارحم الراحمین است و هم ما از درون و باطن خبر نداریم. به فکر خودمان و گناهان مان باشیم بهتره. پوشش ظاهری بخش کوچکی از دین است اصل دین چیز دیگری است
    • بدون نام یکشنبه 20 اسفند 1391 - 00:22:57
      1 0
      از کوزه برون تراود که در اوست
  • Mehdi from Qazvin چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 15:42:19
    8 11 پاسخ به این نظر
    خودشان رفته اند یا با هزینه و سفارش آقای ... رفته اند ؟
  • بدون نام چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 - 21:57:30
    8 4 پاسخ به این نظر
    باطن 100 % خوبه اما تکلیف ظاهر واجب چی میشه!!!
  • امير چهارشنبه 22 تیر 1390 - 09:09:59
    6 4 پاسخ به این نظر
    گر مي نخوري طعنه مزن مستان را بنياد مكن تو حيله و دستان را تو غره بدان مشو كه مي مي نخوري صد لقمه خوري كه مي غلام است آنرا
  • niloo joon پنجشنبه 15 دی 1390 - 19:48:08
    6 9 پاسخ به این نظر
    من واقعا متاسفم واسه اینکه توکشوری زندگی میکنم که مردمش همه چیزوتوظاهرمیبینن نیوشاجون ایشالا که حج خودت وهمسرت قبول درگاه حق باشه تازه این تیپ خیلیم بهت میادومثه یه بچه معصوم شدی
  • amin جمعه 16 دی 1390 - 04:32:07
    5 7 پاسخ به این نظر
    من عاشق بازی خانوم نیوشا هستم
  • parichehr سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 00:33:06
    5 5 پاسخ به این نظر
    چقد خوب میشد اگه به جای این حرفای بی اساس و خاله زنکی میگفتین قبول باشه!
  • بدون نام شنبه 26 فروردین 1391 - 03:30:10
    4 3 پاسخ به این نظر
    هر کسی کار خودش بار خودش آتیش به انبار خودش خدا هممون رو هدایت کنه
  • بدون نام پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 - 12:12:39
    3 11 پاسخ به این نظر
    این عکس معلومه فتوشاپی هستش با یه کم زوم روی صورت خانوم بازیگر بریده شدن صورت مشخصه برای سایت اصولگرایی ها بده
  • الهه شنبه 18 آذر 1391 - 13:26:48
    2 1 پاسخ به این نظر
    قبول باشه و ان شاا... همیشه خوشبخت باشین
  • m سه شنبه 29 اسفند 1391 - 18:59:53
    1 0 پاسخ به این نظر
    خوب بود
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.