ایسنا نوشت:

فرمانده انتظامی ورامین از رهایی گروگان 16ساله در یک عملیات ویژه پلیسی خبر داد. سرهنگ میری با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته والدین دختر 16 ساله‌ای با مراجعه به پلیس آگاهی ورامین در حالی که بسیار مضطرب و پریشان بودند از مفقودشدن فرزندشان در مسیر مدرسه خبر دادند. 

 کارآگاهان پس از انجام تحقیقات پلیسی از خانواده شاکی و بررسی جزییات پرونده، با اطلاع از اختلاف مالی این خانواده با یکی از اقوام نزدیکشان و با تمرکز بر این موضوع، پس از 2 شبانه‌روز تحقیقات متوجه شدند که نوجوان مفقودشده به عنوان گروگان نزد اقوامی است که به آنان مظنون شده بودند. با توجه به سرنخ‌های موجود و انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای گروگان شناسایی و در یک عملیات ویژه پلیسی فرد ربوده شده آزاد و شخصی به نام «محسن» که مسئول نگهداری از گروگان بود نیز دستگیر شد. با راهنمایی‌های متهم دستگیر شده محل اختفای متهم اصلی شناسایی و در یک عملیات ضربتی هنگامی که وی قصد فرار از دست ماموران را داشت به همراه همسرش دستگیرشد.

فرمانده انتظامی ورامین انگیزه متهمان را از این گروگانگیری، اخاذی و تسویه حساب با والدین فرد ربوده شده عنوان کرد. متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
17282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ويدا IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
    0 0
    تيترتون اشكال داره. آدم فكر مي كنه يه دختر 16 ساله گروگانگيري رو انجام داده