۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲

«سوالات منتشر نشده کنکور سراسری، مناظره فردوسی‌پور و ده‌نمکی، یانگوم و ناوارو در اغمای2، ویرجینیا به روایت مسعود بهنود و فاطمه رجبی و...» از مطالب «کتاب زرد» از مجموعه کتاب دانشجویی است که همراه با مجموعه ای برگزیده از دروس اخلاق آیت الله جوادی آملی به نمایشگاه کتاب می‌آید.

کتاب نیوز نوشت: گزیده‌هایی از خوان حکمت و معرفت آیت الله عبدالله جوادی آملی در قالب کتابی با عنوان «الف» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود.

این کتاب که هفتاد و دومین عنوان از مجموعه «کتاب دانشجویی» است و از سوی انتشارات میراث اهل قلم منتشر شده، همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی می‌شود. در مقدمه این کتاب می‌خوانیم: «آنچه در این چند برگ تقدیم شده است؛ بریده‌هایی از تفسیر آیات وحی در لسان و بیان آیت الله جوادی آملی است که طی سالها در جلسات مختلف تفسیر وحی و نیز دروس اخلاق؛ به خامه شاگردان بر کاغذ سفید، جان بخشیده است.

الف

کتاب «الف» در قطع پالتویی و 72 صفحه با قیمت هزار تومان منتشر شده و در غرفه نشر مجنون در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

بنابراین گزارش «کتاب زرد» مجموعه طنز نوشته‌های محسن حدادی به عنوان هفتاد و نهمین عنوان از مجموعه «کتاب دانشجویی» نیز منتشر شد. این کتاب در بردارنده طنزهایی است که حدادی طی سالهای 85 تا 89 در سایت‌ها و مطبوعات کشور منتشر کرده است. بخشی از عناوین این طنزها عبارتند از: «سوالات منتشر نشده کنکور سراسری، مناظره فردوسی‌پور و ده‌نمکی، اگر کیارستمی آژانس شیشه‌ای را می‌ساخت، یانگوم و ناوارو در اغمای2، ویرجینیا به روایت مسعود بهنود و فاطمه رجبی و...»

شهرام شکیبا، شاعر و طنزپرداز در بخشی از مقدمه‌ای که برای این کتاب نوشته، آورده است: «مطالب کتاب زرد به بهانه اتفاقاتی روزآمد نوشته شده، ولی از جنس طنزهای روزانه به حساب نمی‌آید. زاویه نگاه و شکل شوخی‌نویسی حدادی روزنامه‌ای نیست اما حیف که گاهی انتخاب سوژه‌ها و نثر به آنچه مناسب طنزهای روزانه است، نزدیک می‌شود اما فضاسازی‌ها گاهی انصافا نظیر ندارد. نویسنده جسارت خاصی دارد که اگر بخواهد می‌تواند در طنز روزانه ستونی تاثیرگذار خلق کند...»

کتاب زرد

این کتاب در قطع رقعی و در 80 صفحه با قیمت 1200تومان منتشر شده است.

زندگی‌نامه دکتر «علی شریعتی» نیز از دیگر تازه‌های «کتاب دانشجویی» در نمایشگاه بیست و چهارم است.

شایان ذکر است مجموعه‌ کتابهای «کتاب دانشجویی» در شبستان اصلی مصلای بزرگ تهران راهروی 14، غرفه 19 نشر مجنون عرضه می‌شود.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =