علی رستمی گفت: متأسفانه به دلیل وجود مشکل بودجه بسیاری از کتاب‌های ما به تجدید چاپ نشد و به همین دلیل نمی‌توانیم در نمایشگاه کتاب امسال شرکت کنیم.

علی رستمی، مدیر انتشارات آل‌احمد در گفت‌وگو با فارس درباره عدم حضور این انتشارات در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توضیحاتی داد و گفت: انتشارات آل‌احمد در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت نخواهد کرد.

وی در ادامه با توضیحاتی درباره عدم کافی نبودن بودجه خاطرنشان کرد: به دلیل برخی مشکلات از قبیل مشکل بودجه بسیاری از کتاب‌ها به چاپ مجدد نرسید که این امر سبب شد که ما در بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران حاضر نباشیم.

به گفته رستمی، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم سال آینده با مرتفع شدن این مسائل و تأمین بودجه بتوانیم حضور فعالی در بیست‌وپنجمین نمایشگاه کتاب داشته باشیم.

مدیر انتشارات آل‌احمد با یادآوری این نکته که برخی از کتاب‌های این انتشارات در غرقه بسیج مهندسین عرضه خواهد شد، تصریح کرد: برخی از آثار این انتشارات از سوی غرفه بسیج مهندسین ارائه می‌شود که امیدواریم با استقبال مواجه شود.
6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
    0 0
    "کتاب‌های ما به تجدید چاپ نشد " "توضیحاتی درباره عدم کافی نبودن بودجه " "انتشارات در غرقه بسیج مهندسین " یک خبر فرهنگی چند خطی و اینهمه اشتباه املائی و انشائی .نوبره والا
  • رضا IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
    0 0
    خبر اون خبرگزاری است...به خبرآنلاین ربطی نداره...اینا فقط به شیوه نقل قول حرفه ای از اونا نقل کردن...