در طول سال نود نه تنها مستمری زنان بی‌سرپرستی که ازدواج می‌کنند، قطع نمی‌شود، بلکه تمام منابع صندوق‌های بازنشستگی به پرداخت مطالبات مستمری‌بگیران نیز اختصاص می​یابد.

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه بررسی لایحه بودجه 90، به پیشنهاد نیر اخوان نماینده اصفهان که به تصویب رسید، مقرر شد مستمری زنان بی سرپرستی که اقدام به ازدواج می‌کنند، قطع نشود.

علاوه بر این نمایندگان، صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی و بیمه‌ای را مکلف کردند تمام اعتبارات پیش‌بینی شده مندرج در قانون بودجه را در راستای پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران هزینه کنند. 

طبق این بند مصوب از لایحه بودجه، کلیه صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی و بیمه‌ای مکلف شدند، تمام اعتبارات پیش‌بینی شده خود در لایحه بودجه 90 و سایر منابع حاصله را به طور کامل به پرداخت حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مستمری‌بگیران اختصاص دهند.

نمایندگان همچنین مقرر کردند صندوق‌های مذکور هزینه‌های نیروی انسانی و سایر هزینه‌های خود را، ضمن صرفه‌جویی از محل منابع داخلی خود تامین و پرداخت نمایند.

45/29

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
    0 0
    به گزارش خبرآنلاین، در ادامه بررسی لایحه بودجه 90، به پیشنهاد نیر اخوان نماینده اصفهان که به تصویب رسید، مقرر شد مستمری زنان بی سرپرستی که اقدام به ازدواج می‌کنند، قطع نشود ( اينجوري كسي با دختر ازدواج نمي كند)