۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹

مسئول پروژه مجموعه 3جلدی کتاب «اصول دین» گفت: این کتاب با عناوینی همچون «خداشناسی و توحید»، «معاد و آخرت شناسی» و «نبوت» به زودی برای گروه سنی خردسالان و دانش‌آموزان اول تا سوم ابتدایی از سوی انتشارات مدرسه منتشر می‌شود.

ناصر نادری، نویسنده و مسئول پروژه مجموعه کتاب «اصول دین» در گفت‌وگو با فارس در خصوص این مجموعه، اظهار داشت: انتشارت مدرسه برای آشنایی خردسالان با مفاهیم «اصول دین» به برخی از نویسندگانی که با این گروه سنی آشنایی کامل و کافی دارند، سفارش نگارش در این راستا را داده است.

وی با بیان اینکه مفاهیم «اصول دین» با استفاده از تکنیک‌های اینفوگراف، متن و تصویر برای این گروه سنی تلفیق می‌شوند، اضافه کرد: این مجموعه 3 جلدی با جذابیت‌های روانی و تصویری و به صورت مستدل و با توجه به توانایی‌های علمی و شناختی به ارائه مفاهیم توحید، نبوت و معاد به خردسالان و دانش‌آموزان اول تا سوم ابتدایی می‌پردازد.

نادری ادامه داد: کتاب‌های «خداشناسی و توحید» را مرتضی دانشمند، «نبوت» را مجید ملامحمدی‌ و «معاد و آخرت شناسی» از سوی بنده به رشته تحریر در آمده که بزودی از سوی انتشارت مدرسه منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

وی با بیان اینکه نگارش کتاب «توحید» و «معاد» به اتمام رسیده و در مراحل آماده سازی قرار دارد، افزود: برخی از افراد معتقدند که «اصول دین» بحثی کلامی و اعتقادی است و طرح آن برای خردسالان و برخی از دانش‌آموزان مشکل است و نباید وارد این مفاهیم شوند اما با خلق این اثر مفاهیم «اصول دین» را به طور مطلوب به مخاطبان ارائه می‌کنیم.

نادری بیان کرد: تاکنون آثار بسیاری که به مفاهیم «اصول دین» پرداخته باشد برای گروه سنی خردسالان و دانش‌آموزان به چاپ نرسیده است چرا که تنها در چند دهه اخیر برخی‌ها طبق تجربیات در این راستا به خلق اثری پرداختند که از جمله آنها می‌توان به شهید بهشتی و شهید باهنر و علامه امینی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در انتشارات مدرسه تلاش بر این بوده که نویسندگانی که از لحاظ اعتقادی با مسائل دینی و با گروه سنی کودکان آشنایی دارند با زبانی ساده، جذاب و در عین حال با استفاده از تکنیک‌هایی که جذابیت بیشتری دارند، به خلق اثر درباره «اصول دین» بپردازند.

نادری با بیان اینکه در برخی از این کتاب‌ها از چند قالب نوشتاری اعم از داستان‌، حکایت و مقاله به صورت جنگواره استفاده شده است، ادامه داد: این مجموعه کتاب‌ با گرافیک خوب که در نوع خود تقریباً کار ارزشمندی است که تا اواسط سال از سوی انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

 6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =