یکی از نمایندگان مجلس در خلال بررسی لایحه بودجه 90، از دولت و برخی اعضای آن شکایت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حسن نوروزی نماینده رباط کریم در تذکری با فریاد به دولت اخطار داد و گفت: من از قوای مقننه و قضاییه بویژه رئیس مجلس می​خواهم که به شکایت من جانباز 50 درصد و آزاده 10 درصد رسیدگی کند.

وی افزود: شکایتم از قوه مجریه به دلیل شرایطی است که برای کشور در شرایط حاضر ایجاد کرده است. در شرایط حساس منطقه و اجرای قانون هدفمند کردن یارانه​ها برخی رفتارها جایز نبود.

نوروزی خطاب به لاریجانی ادامه داد: شکایتم از آقایان مشایی و بقایی را از محضرتان می​خواهم تا به کمیسیون اصل نود و دستگاه قضایی ارجاع شود تا آقایان بفهمند ما که شاهد شهادت تندگویان​ها در زندان​های رژیم بعثی بودیم، نمی​توانیم اجازه دهیم دو سه نفر در ریاست جمهوری خزیده و امور ممملکت را مختل کنند!

نماینده رباط کریم پرسید: اینها که هستند و از کجا آمده​اند و چقدر سابقه جبهه دارند که چنین می کنند؟

وی در پایان گفت: من شکایتم را به رئیس قوه مقننه و همکاران تقدیم می کنم و خواهش می​کنم با قید فوریت به خواسته این جانباز کوچک نظام رسیدگی شود.

لاریجانی با بیان اینکه طبق اصل 90 شما می​توانید شکایت کندیف ادامه داد: شکایتتان را به کمیسیون اصل نود ارائه دهید تا پیگیری کنند.

/1729

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • esmail IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
    0 0
    آقای نوروزی به جای این حرفا یکم به فکر رباط کریم و روستاهاش باشید که هنوز نتونستید یه فکری برای امکانات کمشون بکنید
  • صدا IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
    0 0
    جانبازی و آزادگی شما افتخاری است برای شما و مورد احترام ما ولی از شاهد شهادت بزرگان بودن میخواهید چه کلاهی برای خودتان و ما بسازید برادر ارزشی؟