۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵

کتابخانه آفتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، مسابقه مشاهیر انقلاب را به زندگی ایشان اختصاص داده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی نسل سوم با شخصیت‌های مهم انقلابی و نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی است.

سوالات این مسابقه از کتاب «داستانی که تمام نمی‌شود» طراحی شده است. این اثر توسط احمد عربلو نوشته شده و داستان زندگی شهید مرتضی مطهری را بیان می‌کند.

«داستانی که تمام نمی شود» در 13 روایت بازگویی می‌شود. شخصیت اول داستان، یک معلم نویسنده است که قرار است داستانی از زندگی شهید مطهری بنویسد. 10 فصل از این کتاب از زبان یکی از شاگردان استاد مطهری روایت می‌شود.

در نخستین مسابقه مشاهیر انقلاب بخش‌هایی از زندگی استاد مطهری در قالب بروشور با زبانی ساده و داستانی به همراه سوالات مسابقه میان دانش آموزان توزیع می‌شود و 23 اردیبهشت 90 پس از پایان مهلت به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

دیگر علاقمندان می‌توانند برای تهیه سوالات و شرکت در این مسابقه به کتابخانه آفتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید تواب صفوی، خیابان کمیل شرقی کنند.
60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =