۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳

سایت پلیس نوشت:

معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک قاتل فراری طی روز گذشته حین فرار غیرقانونی از کشور خبر داد.
21 فروردین ماه سال جاری مأموران کلانتری 110 شهدا تهران در جریان یک فقره درگیری منجر به جرح در حوالی اتوبان شهید محلاتی قرار گرفتند. با اعزام مأموران کلانتری به محل ، مشخص شد که جوانی حدود 30 ساله در یک درگیری، بر اثر اصابت ضربات چاقو دچار جراحات شده و به علت شدت ضربات وارده به قتل رسیده است.

با حضور قاضی کشیک ویژه قتل و تیم بررسی صحنه و افسر ویژه قتل پلیس آگاهی در محل درگیری، هویت مقتول به نام " بهنام " اعلام شد. با شناسائی هویت مقتول و انجام تحقیقات اولیه از دوستان وی، مشخص شد مقتول از چندی قبل با یک جوان دیگری به نام " امید " درگیری و اختلاف شدید داشته و در زمان حادثه با این جوان قرار ملاقات داشته است. با توجه به شناسائی " امید " و اطلاعاتی که از محل سکونتش در آجودانیه به دست آمد در تحقیقات پلیسی مشخص شد امید بعد از زمان وقوع قتل و مراجعه به منزل، با برداشتن مقداری وجه نقد و لوازم شخصی و لباس از منزل خارج شده مراجعتی به منزل نداشته است.

در تاریخ 24 فروردین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در ادامه رسیدگی به این پرونده اطلاع یافتند جوان حدود 30 ساله ای در حین خروج غیر قانونی از کشور در مرزهای شمال غرب کشور دستگیر شده است. با پیگیری های بعدی معلوم شد این جوان خود را تبعه افغانستان و به نام " عبدالرحمن " معرفی کرده است. با توجه به گزارش دستگیری این جوان، کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضائی به آن شهرستان مرزی رفته و در تحقیقات تخصصی موفق به شناسائی هویت این فرد که همان " امید " متهم به قتل متواری است، شدند.

با انتقال متهم دستگیر شده به اداره قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ وی ضمن اعتراف خود به قتل " بهنام " گفت: مدتی قبل با دختری آشنا شدم و قصد داشتم با این دختر ازدواج کنم که فهمیدم " بهنام " نیز تصمیم دارد با این دختر ازدواج کند. به همین دلیل بین ما اختلاف افتاد؛ در روز حادثه شنیدم که " بهنام " در جمع دوستان گفته است قصد دارد تا مرا ادب کند. بلافاصله با وی تماس گرفتم و برای همان روز با وی قرار ملاقات گذاشتم. " بهنام " محل ملاقات را اتوبان شهید محلاتی اعلام کرده بود با کینه ای که از او در دل داشتم یک قبضه قمه زیر لباس پنهان کرده و با خود بردم. لحظاتی قبل از درگیری در این محل حاضر شدم و دقایقی بعد " بهنام " نیز در محل حاضر شد. هنوز زمان زیادی از گفتگوی ما نگذشته بود که این صحبت ها به درگیری لفظی و تهدید و در نهایت درگیری فیزیکی کشیده شد. من در یک لحظه قمه را از زیر لباس در آوردم و چند ضربه به شکم و سینه او وارد کردم و بلافاصله از آنجا فرار کردم. بعد از آنکه از طریق دوستانم از مرگ " بهنام " با خبر شدم با تهیه پول و و مدارک جعلی به سمت مرزهای شمال غرب کشور رفتم. از طریق یک واسطه قصد داشتم تا به صورت غیر قانونی از مرز عبور کنم که دستگیر شدم.  

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم و با دستور بازپرس پرونده متهم به قتل با قرار بازداشت موقّت برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته است. 

282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =