۰ نفر
۳۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹

مردی که برادر همسر خود را به قتل رسانده بود، در ازای دریافت پول، محل دفن جسد را به خانواده همسرش نشان داد.

به گزارش فارس، صبح روز اول آذر سال 87، مرد جوانی با حضور در دادسرای جنایی تهران مدعی شد برادرش از 2 روز قبل ناپدید شده است و هیچ اثری از او نیست. طبق اظهارات این مرد، برادرش به نام معصوم، برای دریافت طلب خود از شخصی به کوره‌های آجرپزی رفت اما از آن روز به بعد دیگر خبری از او ندارد.

تحقیقات پلیس از کارگران آجرپزی که یکی از آنها شوهرخواهر معصوم بود انجام شد اما سرنخ مطمئنی در مورد اینکه آنها اطلاعی از سرنوشت معصوم دارند، به دست نیامد. میکائیل مدعی بود که معصوم پیش او آمده و بعد از اینکه طلبش را گرفت از آنجا خارج شد. حدود 9 ماه از وقوع قتل گذشته و هیچ سرنخی از سرنوشت معصوم به دست نیامده بود که در نهایت میکائیل به ارتکاب قتل معصوم اعتراف کرد و مدعی شد در جریان درگیری او را به قتل رسانده است.

بعد از اعتراف متهم به ارتکاب قتل، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که صبح امروز به ریاست قاضی حسن تردست برگزار شد. نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده بزه انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وی شد. اولیای‌دم نیز خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه هیچ علاقه‌ای به بازگو کردن علت ارتکاب قتل ندارد، گفت: معصوم حقش بود که کشته شود و من هم این کار را کردم. متهم در جلسات بازجویی، علت ارتکاب قتل را درگیری با معصوم به خاطر اعتیاد شدید خود عنوان کرده بود.

قاضی تردست از متهم سؤال کرد چرا بعد از اعتراف به قتل از نشان دادن محل دفن جسد خودداری کردی که متهم گفت: نمی‌دانم اما بعداً تصمیم گرفتم که در ازای نشان دادن محل جسد از خانواده همسرم 4 میلیون و 200 هزار تومان پول دریافت کنم که آنها هم قبول کردند.

با توجه به عدم بیان دلایل ارتکاب قتل از سوی متهم، قاضی تردست از متهم خواست آخرین دفاع خود را انجام دهد که وی مدعی شد به هیچ‌وجه از کاری که کرده، پشیمان نیست. قاضی تردست ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه متهم را به قصاص محکوم کرد.

14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 145108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =