این عقیده بازیکن سابق پرسپولیس است که می گوید نباید به دایی و تیمش به خاطر کاری که کردند خرده گرفت.آنها تحت فشار بوده اند و نمی خواستند توپ را به استیل آذین بدهند.


دوست ندارد زیاد در مورد اتفاقاتی که افتاده حرف بزند.سابقه بازی کردن در پرسپولیس و رفاقتی که با آنها دارد باعث شد تا کعبی به گفته خودش در آن بازی جنجالی فقط نقش جدا کردن بازی ها را داشته باشد: «من نمی تونانم بگویم حق با چه کسی است و این اتفاقات همیشه در فوتبال وجود دارد. ولی مهم این است که رفاقت ها و دوستی ها به هم نخورد.»

کعبی این را می گوید و ادامه می دهد: «من فقط می خواستم بازیکنان را از هم جدا کنم و به همین دلیل حسین بادامکی و بعدا ماتیوس را گرفتم تا اوضاع وخیم تر نشود. من به هر طرف که نگاه می کردم، رفیق هایم را در پرسپولیس می دیدم و اصلا صورت خوشی نداشت با آن ها دعوا کنم، چون فوتبال ارزش این حرف ها را ندارد.»

کعبی در مورد اعتراض استیل آذین به پرسپولیس در مورد رعایت نکردن بازی جوانمردانه می گوید: «من فکر می کنم در ایران و در خیلی از مواقع نباید دنبال فوتبال جوانمردانه بود و این موضوع بیش تر در فوتبال اروپا رعایت می شود. پرسپولیس تحت فشار قرار داشت و سه امتیاز را می خواست و به همین دلیل دلش نمی خواست توپ را به ما پس بدهد. هیچ حرف و حدیثی باقی نمی ماند و این بازی دیگر تمام شده است.»

او در پایان در مورد انحلال باشگاه استیل آذین گفت: «این تصمیمی است که رییس باشگاه گرفته و ما باید منتظر باشیم تا تکلیف مان روشن شود.»

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =