اصغر شرفی گفت:« گاهی اوقات مربیان با دیدن برخی صحنه ها در میدان از کوره در می روند و به بازیکنانشان دستور می دهند که به مصدومیت بازیکن حریف توجهی نکنند زیرا بازیکن حریف تمارض کرده و می خواهد زمان بازی را تلف کند.»

اصغر شرفی پیشکسوت فوتبال در مورد اتفاقات بازی پرسپولیس و استیل آذین می گوید: « اگر می خواهیم منصافانه به اتفاقات بازی شب گذشته اشاره کنیم ابتدا باید خودمان را جای دایی بگذاریم و از زاویه دایی در خصوص این بازی و اتفاقاتش صحبت کنیم؛ شاید ما هم جای دایی بودیم به بازیکنمان می گفتیم که در آن شرایط اوت دستی را پرتاب کند تا تیممان به گل برسد.

فوتبال امروز ایران توام با سیاست و پول شده و به همین خاطر است که حساسیت ها در این فوتبال دوچندان شده است. دایی در شرایط خوبی نیست و به همین خاطر این بازیهای پایانی برایش خیلی اهمیت دارد و می خواهد از حیثیت فوتبالی خود دفاع کند.»

 شرفی ادامه داد:‌«  گاهی اوقات بازیکنان تیم حریف با حرکات خود در میدان سبب تمسخر تیمتان می شوند و اینجاست که شما باید سخت ترین تصمیمات را بگیرید و به آینده نیز نیم نگاهی داشته باشید. شاید دایی از زاویه ای به این اتفاقات نگاه می کرد که مجبور بود بازی را شروع کند.»

 او در پایان گفت: «به هر حال باید جای دایی باشیم و از جایگاه او درباره اتفاقات شب گذشته صحبت کنیم؛ ضمن آنکه گاهی اوقات در فوتبال ما دیده می شود که برخی از بازیکنان از قانون سوء استفاده می کنند و به همین خاطر قوانین فوتبال را زیر سوال می برند. شاید هم دروازه بان تیم استیل آذین از ناحیه کمر مصدوم شده بود ولی قضاوت درباره اینگونه صحنه ها خیلی سخت است.»

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =