رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ فوتبال گفت: «کار دوستان ما در باشگاه پرسپولیس قابل توجیه و جوانمردانه نبود.»

فارس - حجت‌الاسلام علی‎رضا علیپور در مورد اتفاقات رخ‎داده در دیدار جنجالی پرسپولیس و استیل‌آذین گفت: «قبل از هرچیز باید ابراز تأسف کنم. به نظرم خیلی از افرادی که در فوتبال ایران ادعای بزرگی دارند، هنوز بالغ نشده‌اند و به بلوغ فکری و عقلی نرسیده‌اند. آنها بلوغ تعادلی ندارند و بلوغ‌شان تک‎جنبه‌ای است. بر حسب وظیفه گزارش‌های داوران و مقامات رسمی را بررسی کردیم. این بررسی‌ها ادامه خواهد داشت و تخلفات در سه بخش پیگیری خواهد شد. بخش اول مربوط به کمیته انضباطی است که در چارچوب مقررات از مسئولان کمیته انضباطی می‌خواهیم برای متخلفان اشد مجازات را در نظر بگیرد. در بخش دوم به دلیل رعایت نشدن بازی جوانمردانه این مطلب در کمیته اخلاق حرفه‌ای بررسی خواهد شد. کار دوستان ما در باشگاه پرسپولیس قابل توجیه نیست. به‏فرض که دروازه‌بان استیل‌آذین قصد وقت‌کشی داشته است اما بازیکنان پرسپولیس باید بازی جوانمردانه را رعایت می‌کردند. این مسئله در کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای بررسی خواهد شد.»

رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ افزود: «برای آنکه دو تیم استیل‌آذین و پرسپولیس متضرر نشوند در بخش سوم به تخلفات شخصی و فردی بازیکنان در ستاد منشور اخلاقی و رفتاری فوتبال حرفه‌ای بررسی خواهد شد و بر حسب نوع تخلف و سوابق افراد در طول سال با آنها برخورد می‌شود. ممکن است بر اساس حکم کمیته انضباطی برخی از اشخاص فصل آینده اجازه کار پیدا نکنند و در صورتی که این افراد در هفته‌های گذشته جزو برترین‌های اخلاقی انتخاب شده باشند، این عنوان از آنها پس گرفته خواهد شد.»

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =