دروازه بان تیم فوتبال استیل آذین گفت : « دلیل حمله رحمان احمدی در تونل ورزشگاه را می دانم.»

جنجال از خود او شروع شد.وقتی توپ را به بیرون زد هرگز فکرش را نمی کرد که دقایقی بعد بازی شروع شود و پرسپولیسی ها توپ را وارد دروازه کنندو خلاص!درگیری ها در بازی شب گذشته،فحش هایی که ردو بدل شد و از همه مهمتر توپی که در آخرین دقایق بازی وارد دروازه اش کردند کابوس وار دور سرش می چرخند.به همین دلیل هم هست که سوشا می گوید دوست ندارد اتفاقات شب گذشته را مرور کند.مکانی یک بار دیگر ضمن ابراز تاسف از جنجال های به وجود آمده می گوید: «برای اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس افتاد، فقط متاسفم. نمی دانم واقعا پرسپولیسی ها دیشب راحت خوابیدند یا نه؟ می دانم بالاتر از سیاهی رنگی نیست اما شب گذشته درس هایی گرفتم که بسیار خوب و ارزشمند بود و باعث شد همه را بشناسم.»

دروازه بان استیل آذین که هنوز نمی تواند حرکت پرسپولیسی ها را باور کند اشاره ای به بازی آنها با نماینده ازبکستان می کند و می گوید: «پرسپولیس در بازی با بنیادکار در ازبکستان به دنبال یک امتیاز بود و برای وقت کشی و رسیدن به هدفش مدام از این کارها می کرد و بازیکنان با اخلاق و حرفه ای ازبکستانی با اینکه می دانستند پرسپولیسی ها فیلم بازی می کنند اما باز هم توپ را در اختیار آنها قرار می دادند. همه دیدند که من واقعا از ناحیه کمر دچار مشکل بودم و اگر قصد اتلاف وقت داشتم توپ را در وسط زمین به خارج می زدم و وقت کشی می کردم. واقعا باورم نمی شد که علی دایی برای کسب 3 امتیاز روی اخلاقیاتی پا بگذارد که همیشه شعارش را می دهد. دایی که روزی اسطوره من بود مدام از جوانمردی و معرفت دم می زد اما دیشب برای یک پیروزی همه چیز رنگ باخت.»


عدم رعایت بازی جوانمردانه.این بزرگترین مشکلی است که به قول استیل آذینی ها در تاریخ خواهد ماند.مکانی با اشاره به همین موضوع ادامه می دهد: «عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی آنها به کنار اما اینکه بازیکنان پرسپولیس و بخصوص آرفی بعد از زدن گل ادای مصدومیت من را در می آوردند و سعی در تحریک من و همبازیانم و همچنین هواداران پرسپولیس داشتند هم باعث ایجاد درگیری ها شد.»


همه این اتفاقات را که کنار بگذاریم درگیری دیگری در تونل ورزشگاه رقم خورد.جایی که باز هم مکانی در آن نقش اول را بازی می کرد.او می گوید حرفی در مورد رحمان احمدی و درگیری با دروازه بان پرسپولیس نمی زند.« من درباره ایشان حرفی نمی زنم اما دلیل حمله ایشان به من و سیلی زدن به صورتم در تونل ورزشگاه را می دانم. او در تونل ورزشگاه چند دوربین را دید و به من گفت چرا به من فحش می دهی و شلوغ کاری کرد تا خودش را بی تقصیر جلوه دهد .من با ایشان حرفی ندارم و همه چیز را اول به خدا و بعد به قضاوت مسئولان کمیته انضباطی می سپارم .اصلا من با احمدی کاری نداشتم که خودش را وارد ماجرا کرد. شاید با این کارها می خواهد تبدیل به دروازه بان اول پرسپولیس شود و نظر آقایان را به خود جلب کند.زیاد دوست ندارم درباره بازی شب گذشته حرفی بزنم چون مردم همه چیز را می دانند.»

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =