جلسه محرمانه ای با حضور چهره ها و فعالان فرهنگی در حوزه مهدویت برای بررسی سی دی "ظهور بسیارنزدیک است" برگزار شد.

به گزارش اختصاصی خبرآنلاین حجج اسلام شجونی، طائب، قائم مقامی، پناهیان و نادر طالب زاده فیلم ساز و کارشناس برنامه تلویزیونی راز و چهره هایی از مرکز تخصصی مهدویت به بررسی محتوای این سی دی پرداختند.

گفته می شود این سی دی در این جلسه پخش شده و محتوای آن مورد بررسی افراد قرار گرفته است. چهره های حاضر از سوی مرکز تخصصی مهدویت و حجت الاسلام طائب هم با اصل محتوای این سی دی و هم با انتشار آن مخالف بوده اند. اما چهره هایی همچون شجوبی فقط با اصل تطبیق سازی ها مخالف کرده و با کلیت فعالیت دست اندرکاران این سی دی مخالفتی ندارند.

از جمله مهم ترین بحث هایی که در این جلسه مطرح شده، شائبه سیاسی بودن یا سیاسی نبودن تولیدکنندگان سی دی بوده است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمدقائم مقامی نیز گفته است من نه با کلیت محتوای این سی دی و نه با اصل انتشار آن مخالفتی نداشته ام اما برای انتشار آن با من هیچ مشورت علمی یا فکری نشده است.

گروه اندیشه خبرانلاین درباره محتوای سی دی ظهور گفت وگویی مشروح با حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی داشته است که به زودی منتشر خواهد شد.

/62

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    1 0
    این قبیل مطالب نمیتواند به کلی رد شوند. فقط باید دقت کرد که زمان دقیق غیر قابل پیشبینی است. رسالت علما نیز باید روشنگری و مثلا ارائه مطالب و مفاهیم کلی باشد. به عنوان مثال علایم ظهور تبیین گردد. مهمتر اینکه ما مأمور به تکلیف هستیم نه نتیجه. بنا بر این مسلمان باید به وظایف شرعی خود اعم از تکالیف در قبال امت اسلامی و غیره عمل کند و در این صورت حتی اگر ظهور حجت (عج) را نیز درک نکند باز هم از یاران آن بزرگوار خواهد بود. پس با این وصف نیازی به این همه سر و صدا نیست.
  • ناشناس JO ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    0 0
    ممنون از شما خبر انلاین که باعث شدید با این مصاحبه چهره این گروه کاملا نمایان بشود خیلی کار بزرگی کردید و خدمت بزرگی به شناخت این فرقه انحرافی نمودید با تشکر مجدد
  • بدون نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
    0 0
    جلسه محرمانه نمی خواد. موضوع این قدر غامض نیست که دورهم نشینی خصوصی و پشت درهای بسته بطلبد مگر این که مصلحت ایجاب کند که در این صورت باید دید چه چیزی باعث این نوع مصلحت اندیشی برای آقایان شده است.
  • بدون نام MY ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
    0 0
    خودشون ...حالا خودشون هم باید جمعش کنن.
  • پارسا IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
    0 0
    وقتی حجتیه رشد میکند!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
    0 0
    باید از دستاورد های توسغه تکنولژی ITو پیرو آن تکنولژی رسانه ای جدید از این دید خوشحال بود که نگاه های انحرافی می توانند خود را در قالب یک CDظاهر سازند . درگذشته ها که این تکنولژی وجود نداشت این انحراف ها چون قدرت انتشار نداشتند در اعماق جامعه می ماندند ومانند موریانه رشد می کردند تا روزی که جامعه را یا به سقوط بکشند یا به چالشی بزرگ.ولی باز هم باید مراقب آثار ورد پای زیر زمینی آنها بود.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
    0 0
    شجونی جونم بوده؟؟؟ خب حالا چی گفته؟