۰ نفر
۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۹

کتاب «و خدا پاسخ داد» نوشته سوسن طاقدیس توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.


 
مهر گزارش داد: کتاب «و خدا پاسخ داد» برای گروه سنی «د» منتشر شده و داستانی از زندگی پیامبر اکرم (ص) را شامل می‌شود. موضوع داستان کتاب مربوط به یکی از جنگ‌های پیامبر(ص) و شخصیت و تاثیر منافقان بر جامعه اسلامی است. در این داستان درباره عبدالله ابن ابی سرگروه منافقان مدینه با لحن متناسب با گروه سنی کودکان و نوجوانان صحبت می‌شود. تصویرگری کتاب نیز به عهده امیر نساجی بوده است.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: «دوباره همان تعصب قومی و قبیله‌ای که پیامبر سال‌ها برای از میان بردنش کوشیده بود. دوباره همان جهلی که سال‌ها مردم عرب را عقب‌مانده و مهجور کرده بود.دوباره نامسلمانی، دوباره خودخواهی و خودپرستی، دوباره برادر نبودن، برابر نبودن، انسان نبودن و کشتن یکدیگر برای اتفاقی بی‌اهمیت؛ برخورد دو دلو در چاه. زید در آن لحظه نمی‌دانست بخندد یا گریه کند. و لحظه بعد، هنگامی که چشمش به صورت نگران و خسته پیامبر افتاد، دلش پر از اشک شد. با گام‌های تند به سوی آن جمع رفت، ولی او ... که نوجوانی بی‌نام و نشان بود چه می‌توانست بکند. فقط خدا را صدا کرد.»

«و خدا پاسخ داد» با 28 صفحه، شمارگان 15000 نسخه و قیمت 1400 تومان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بازار نشر عرضه شده است.

191/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 136937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =