به گفته حسن روحانی، برخی بی​اخلاقی​ها، افراطی​گری​ها و تجمع​های غیر قانونی و توهین به افراد، فتنه جدید است.

به گزارش خبرآنلاین پس از ایراد سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی، جلسه امروز مجلس خبرگان رهبری غیر علنی اعلام شد و حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی نماینده مردم استان سمنان در این مجلس، به عنوان دومین ناطق پشت تریبون جای گرفت. او با اشاره به خیزش اسلامی در سراسر منطقه شمال آفریقا و خاور میانه و جرقه این خیزش از کشور تونس گفت: بیداری اسلامی که ریشه در قرن نوزدهم و بیستم دارد و ایران پیشتاز این حرکت بوده است، قطعا از عوامل اصلی این خیزش است.

وی افول ابر قدرت​ها بویژه آمریکا در ابعاد امنیتی، اقتصادی و انقلاب ارتباطی را عامل این مهم دانست و گفت: انقلاب ارتباطات و مبارزه مردم با تحقیر و زورگیری استکبار و ابر قدرت​ها به این جریان شدت بخشید.

روحانی افزود: آمریکا و کشورهای غربی می​خواهند با جایگزین کردن مدل​های حکومتی مورد حمایت خود، خیزش​های مردمی را منحرف کنند و الگوهای حکومتی کاذب برای آنها بسازند و از طرف دیگر آنها را از الگوی انقلاب ایران دور کنند.

وی گفت: در چنین شرایط حساسی همه چشم​ها به ایران و تحولات آن دوخته شده است که باید ما وحدت را به جهان نشان دهیم.

وی اقدام فتنه گران در روز 25 بهمن به بهانه حمایت از مردم تونس و مصر را اقدامی خطرناک و حساب شده برای سوء استفاده دشمنان دانست که توسط رهبری معظم له و حضور حماسی مردم خنثی شد.

روحانی از برخی بی اخلاقی​ها، افراطی​گری​ها و تجمع​های غیر قانونی و توهین به افراد که این توهین​ها بعضا شامل حد می​شود به عنوان فتنه جدید نام برد که باید اینگونه رفتارها نیز کنترل شود.

/111112

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 135836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
    0 0
    یکی به این آقا بگه اگه مردی برو با دکتر عباسی مناظره کن !