«پرسش‌های امروز جوانان» عنوان مجموعه چهار جلدی است که به زودی از سوی انتشارات مدرسه راهی بازار نشر خواهد شد. این اثر، دربردارنده شماری ازپرسش‌ها‌ و پاسخ‌های نوجوانان و جوانان در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش ایبنا، انتشارات مدرسه با هدف پاسخگویی به سوالات موجود در اذهان مردم و توجه ویژه به تامین نیاز نسل جوان و نوجوان در این حوزه، اقدام به تهیه این مجموعه چهار جلدی کرده است.

شانزده مولف و کارشناس حوزه آموزش و پرورش که دکتر غلامعلی افروز، دکتر محمدرضا شرفی، دکتر علی اصغر احمدی، دکتر فضل‌الله خالقیان، دکتر محمدرضا سنگری و دکتر شکوه نوابی‌نژاد از جمله آنها به شمار می‌روند، در این اثر به بسیاری از مسایل نوجوانان و جوانان مانند افسردگی، کم‌رویی، ازدواج، حجاب، مهدویت، وحی و نبوت و ... پاسخ داده‌اند.

کتاب به گونه‌ای تنظیم شده که هر فصل از کتاب به یک موضوع از مباحث اجتماعی نوجوانان و جوانان اختصاص یافته و به پرسش‌های فراوانی در آن موضوع توسط کارشناسان برجسته پاسخ داده شده است.

چاپ نخست مجموعه چهار جلدی «پرسش‌های امروز جوانان» اثر جمعی از کارشناسان حوزه آموزش و پرورش در شمارگان 3000 نسخه به زودی از سوی انتشارات مدرسه منتشر و راهی بازار نشر خواهد شد.
60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =