نظر کارشناسان و مربیان فوتبال در مورد انتخاب هومن افاضلی به عنوان مسئول تیم ملی امید.

 

نام

سمت

واکنش شخص به خبر انتخاب افاضلی به عنوان مسئول تیم ملی امید

بیژن ذوالفقارنسب

سرمربی اسبق تیم ملی امید

نمی دانم مسئولان در فدراسیون چه رویه ای را دنبال می کنند اما باید 24 ساعت به آنها زمان داد،شاید دلایلی منظقی برای انتخاب افاضلی داشته باشند و شاید هم یک اصلاحیه ای چیزی بدهند. در کل من فکر می کنم باید آنها تکلیف را مشخص می کردند و با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی های مقدماتی المپیک نمانده است سرمربی را(چه ایرانی باشد،چه خارجی)انتخاب می کردند.

حسن حبیبی

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال

خود هومن افاضلی پسر خوبی است، باسواد است و زبان را هم خوب می داند.او آنالیزور علی دایی هم بوده است اما من نمی دانم باید چطور در مورد او و تیم امید حرف بزنم. سالهاست که سیاست فدراسیون فوتبال همین است.اصلا دوست ندارم نامی از کسی ببرم.اما سالهای قبل انتخاباتی بدتر از این را انجام می دادند که سرمربی می آمد،کاری نمی کرد و می رفت! بی آنکه آبی از آب تکان بخورد.سالهای سال است که انتخابات در فدراسیون ما شیر یا خطی شده است،دونفر را انتخاب می کنند و اگر شیر آمد آقای ایکس و اگر خط آمد که آقای ایگرگ را انتخاب می کنند.

امیر قلعه‌نویی

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال

اگر آقای معینی که گفته کمیته فنی مشورت دهنده است و نه تصمیم گیر، من با عذرخواهی از اعضای کمیته فنی همین جا از حضور در کمیته فنی خداحافظی می‌کنم. وقتی قرار شد ما به کمیته فنی برویم، جور دیگری به ما گفتند. باید تصمیم‌های فنی که به رشد و توسعه فوتبال کمک می‌کند در این کمیته گرفته شود نه در کمیته‌ای دیگر. شاید اگر در کمیته فنی بحث می‌شد که افاضلی یکی از گزینه‌هاست، من هم جزو موافقان بودم اما وقتی بحثی مطرح نشده طبیعی است که من و دیگر اعضای کمیته فنی از این تصمیم بی‌خبر باشیم.

جلال چراغپور

کارشناس فوتبال

چه می شود گفت؟ کار طوری از دست فدراسیون در رفته که خودشان هم سردرگم شده اند. هومن افاضلی از دانش تئوری و عملی خوبی برخوردار است اما آنچه این انتخاب را زیر سوال می برد نحوه انتخاب اوست.

منصور ابراهیم‌زاده

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال

تا قبل از این ما درباره تیم امید و تغییراتی که در تیم ایجاد شده بود حرفی نزدیم و بحثی نکرده بودیم و واقعا خودم هم از اخبار ورزشی این خبر را شنیدم. نمی دانم در این باره چه باید بگویم. فکر می کنم دلیل این انتخاب و مسائلی که مربوط به آن است را از فدراسیون فوتبال بپرسید. آنها قطعا برای این تصمیم دلایل خودشان را دارند.

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 119104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =