به گزارش فارس:

دوستداران ناصر عبداللهی چهارمین سالگرد درگذشت این هنرمند را گرامی داشتند.

جمعی کثیری از هنرمندان، دوستان و خانواده ناصر عبداللهی در چهارمین سالگرد درگذشت هنرمند فقید موسیقی پاپ کشور در آرامگاه وی جمع شده و یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

در این مراسم که با حضور رئیس انجمن موسیقی و جمعی از هنرمندان هرمزگانی برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از ناصر عبداللهی به عنوان الگوی اخلاقی و منادی وحدت نام برد.

همایون امیرزاده افزود: «اخلاص ناصر عبداللهی موجب شد که وی در مدت فعالیت هنری خود از تمام توانش استفاده کند و با همین ویژگی به شایستگی لقب صدای ماندگار جنوب را از مردم گرفت.»

وی ادامه داد: «تمام جریان‌های مذهبی در استان هرمزگان اعم از شیعه و سنی دوستدار این هنرمند بودند و او را عضوی از خود می‌دانستند.»

امیرزاده اضافه کرد: «پس از محرم و صفر مراسم نکوداشت ناصر عبداللهی آنگونه که در خور شان و شخصیت و جایگاه این هنرمند بزرگ باشد برگزار می‌شود.»

رئیس انجمن موسیقی هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه «ناصریا» صدای تکرارنشدنی خطه جنوب است، افزود: «زبان از برشمردن
توانایی‌ها و برجستگی‌های ناصر ناتوان است و تنها می‌توان او را اسطوره‌ موسیقی جنوب و صدایی ماندگار نام داد.»

کیانوش جهانبخش ابراز داشت: «ناصر عبدالهی خواننده‌ای متعلق به مردم بود که مردم‌داری و کردار او برای همیشه در ذهن مردمی که حتی به موسیقی هم علاقه نداشتند باقی می‌ماند.»

وی علاقه خواننده آهنگ معروف ناصریا را به بندرعباس و همشهریانش را از نشانه‌های معرفت او دانست و اضافه کرد: «این موضوع نشان داد ناصر هیچگاه خودش را در عین شهرت گم نکرد و همواره به یاد زادگاه و همشهریانش بود.»

ناصر عبدالهی خواننده پاپ کشور متولد دهم دی ماه سال 1349 محله مسجد بلال شهر بندرعباس بود. گفته می‌شود ناصر از 13 سالگی به موسیقی علاقه نشان می‌داده است.

فعالیت‌های عبدالهی از سال‌های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز شد. او کار حرفه‌ای خود را در عرصه موسیقی به طور جدی از سال 1374 آغاز کرد.

ناصر عبدالهی سوم آذرماه 1385 در بندرعباس به دلایل نامشخصی به کما رفت و پس از گذراندن 27 روز در کما (بیمارستان هاشمی‌نژاد تهران) سرانجام در 29 آذر در 36 سالگی چشم از جهان فرو بست.

آلبوم‌های بوی شرجی، هوای حوا، عشق است (همراه با پرویز پرستویی و محمدعلی بهمنی)، دوستت دارم و ماندگار که پس از درگذشت وی منتشر شد از جمله آثار مطرح و شناخته شده ناصر عبدالهی است.

«ناصریا» یکی از معروف‌ترین آثار این خواننده جنوبی است.

54201

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 117445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ramin IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
    1 0
    ناصرعبداللهی همیشه زنده است. با اصدای ماندگارش لحظاتمان شیرین می شود وهمیشه یادش را گرامی میداریم .ناصر کسی بود که بعد از رفتن او قدر وارزشش را فهمیدیم کسی که صدایش هم شادی اور بود وهم همراه لحظه هایی که غم بر روشنایی زیبای زندگی سایه افکنده بود .من بعنوان یک شهروند ایرانی تنها خواننده ای که دوستش داشتم ودارمش کسی جز ناصر نبود والان هم با اهنگهایش زندگی می کنم وبرای همیشه دوستش دارم
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
    1 0
    چرا علت در گذشت این خواننده دوست داشتنی هیچ وقت اعلام نشد ؟ مگر می شود پذیرفت که به علت نامعلوم به کما رفته است . باور نکردنی است
  • عاشق ناصر IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
    0 0
    سلام ناصر فوت شد خدا رحمتش کنه چرا آهنگاشو پخش نمی کنن چرا تو رسانه ها حرفی ازش نمی زنن چرا یادی ازش نمی کنن چرا فراموشش کردن هر کس بمیره تو سالگردش ازش یاد میکنن ولی ناصر کلا فراموش شدست
  • عاشق فقیر IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
    0 0
    ناصر دل به دریا زد ورفت.. یادش گرامی باد.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
    0 0
    ok
  • sudn IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
    0 0
    او یک استعداد بی نظیر بود که نه تنها حفظ نشد بلکه به تیغ تیز حسودان و تنگ نظران از دنیا رفت اما فنا نشد و برعکس خواست بدخواهانش در وجودمان جاودان شد
  • sudn IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
    0 0
    او یک استعداد بی نظیر بود که نه تنها حفظ نشد بلکه به تیغ تیز حسودان و تنگ نظران از دنیا رفت اما فنا نشد و برعکس خواست بدخواهانش در وجودمان جاودان شد