فرحناز ترکستانی گفت: حکم جدیدم را به‌عنوان رئیس سازمان ملی جوانان نمی‌پذیرم؛ چراکه هم‌ اکنون توان کارهای اجرایی را ندارم.

به گزارش فارس فرحناز ترکستانی در خصوص انتصابش به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان اظهار داشت: در خصوص این سمت از قبل با بنده صحبت شده بود اما آن را نپذیرفتم. با این حال این حکم برایم صادر شده است که باز همان نظر قبلی را دارم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا راضی به ماندن در سمت قبلی خود هستید یا خیر، پاسخ داد: حتی اگر در سمت قبلی که معاون دانشجویی وزارت بهداشت است باقی نمانم، حکم ریاست سازمان ملی جوانان را نمی‌پذیرم.
ترکستانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر توان کارهای اجرایی را ندارم و با توجه به کسالتی که دارم توان و قدرتم از قبل کمتر شده است؛ حتی چندین بار استعفای خود را در سمت فعلی به وزیر بهداشت ارائه کرده‌ام.
رئیس جمهور امروز طی حکمی، فرحنار ترکستانی را به عنوان رئیس سازمان ملی جوانان و مهرداد بذرپاش را به عنوان مشاور رئیس‌جمهور در امور اجتماعی منصوب کرد.

پیش از این رسانه ها از عدم پذیرش حکم مشاورت رئیس جمهور توسط بذرپاش خبر داده بودند.

 14

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 117256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
    0 1
    اياسيستميك كشور اسلامي بايستي به اين شكل باشد هرروزيك سوژه جديد و يك داستان جديد براي خبرگزاريهاي خارجي
  • محمد IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
    0 1
    بابا قبول كن ديگه! بابا به خاطر ما جوان ها اين فداكاري را بكن. باور كن كسي ديگه تواين مملكت بعد از شما و مهرداد خان نيست.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
    2 0
    آفرین حداقل با خودش رو راست و با مردم صادق است. کاش همه این طور بودند
  • بنده خدا IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
    1 0
    یکی اینجوری بحش کار پیشنهاد میشه قبول نمی کنه . یکی هم مثل ما هرپی میگرده کار پیدا نمیکنه . خدایا به داد ما برس.خواهش میکنم این دفعه دیگه نظر منو تو سایتتون قرار بدین تا شاید مردم دیدن دعایی کنند تا ما هم یه کاری پیدا کنیم تا با 28 سال سن دستمون جلوی پدرمون دراز نشه