در ششمین مرحله از توزیع آثار سینمایی در سال جاری، هفت عنوان فیلم ایرانی و خارجی از سوی موسسه رسانه‌های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی کشور شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه رسانه‌های تصویری فیلم ایرانی «شکار روباه» در دو قالب دی‌وی‌دی و وی‌سی‌دی، چهارمین قسمت مجموعه سرگرمی- آموزشی «کلاه‌ قرمزی و نوروز» شامل آیتم‌های مختلف طنز و شادی‌آفرین و مستند «جومونگ نامه» از عناوین ایرانی و فیلم‌های سینمایی «جسد» (محصول هندوستان)، «کارآموز» (محصول آمریکا) و مستند «دایره‌المعارف حیوانات1» (محصول آفریقای جنوبی) از عناوین جهانی وارد شده به شبکه خانگی هستند.

فیلم سینمایی «شکار روباه» داستان دو برادر دانشمند ایرانی است که به یک سفر علمی خارج از کشور رفته و در این سفر برادر کوچکتر شیفته و دلداده ورونیکا (زن جوانی که در سفر ملاقات می‌کنند) می‌شود. در این فیلم که ساخته مجید جوانمرد است، دانیال حکیمی، فرهاد قائمیان، سام درخشانی، ملیسا مهربان، سیمون باغداساریان و پوراندخت مهیمن ایفای نقش می‌نمایند.

همچنین فیلم سینمایی «جسد» با بازی نانا پاتکار، رکا، دیپی ناوال و جیوا و فیلم سینمایی «کارآموز» با بازی آل ‌پاچینو، کالین فارل، بریجت مویناهان و گابریل ماچت از عناوین برتر سینمای جهان هستند که در این مرحله توسط موسسه رسانه‌های تصویری توزیع می‌ شوند.

141 / ت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 114884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =