مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:« در نامه‌ای که از سازمان تربیت بدنی دریافت کردیم تأیید شد که پرداخت مالیات قطبی به ما ربطی ندارد.»

مصطفی شکری در خصوص اظهارات افشین قطبی در خصوص پرداخت مالیاتش از سوی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:« باز هم تأکید داریم که پرداخت مالیات قطبی هیچ ارتباطی به ما ندارد. در جلسه کمیته انضباطی نیز این موضوع را بارها مطرح کردیم، اما قطبی اخیرا لایحه‌ای نوشته که با توجه به دلایلش باز هم معتقد است ما باید مالیات او را پرداخت کنیم.»

وی این را می گوید و ادامه می دهد:« سعی می‌کنم این لایحه را بررسی کنم اما با مستنداتی که ما داریم نتیجه می‌گیریم که ایشان آخر هر سال باید مالیات خود را پرداخت می‌کرد. بر اساس قرارداد ما باید 5 درصد از مالیات قطبی را بدهیم که این موضوع بلامانع است یعنی یک بیستم قرارداد قطبی می‌شود اما سایر مبلغ به ما مربوط نمی‌شود.»

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت:« سازمان تربیت بدنی از بخش حقوقی خود نامه‌ای به ما ارسال و تأکید کرده که پرداخت مالیات افشین قطبی هیچ ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد. باتوجه به این دستور ما قطعا طبق قانون کار می‌کنیم و هنوز هم معتقدیم ایشان باید مالیاتشان را خودشان پرداخت کنند.»

151 ب

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =