مدافع پرسپولیس به فارس گفت: «آن‌قدر بدبخت شده‌ایم که عقیلی در مورد پرسپولیس این گونه صحبت می‌کند.»

سپهر حیدری در مورد صحنه پنالتی که داور به سود سپاهان اعلام کرد گفت: «قهرمانی داور خوبی است اما در این صحنه مانند کشتی عمل کرد و یک ربع طول کشید که اعلام پنالتی کند. ابتدا پنالتی را گرفت و سپس گفت که باید ببینیم شکور کمک داور چه می‌گوید. این صحنه جالب بود؛ مانند کشتی که می‌خواستند فیلم را بازبینی کنند. در مورد اعلام پنالتی صحبتی ندارم اما چرا یک ربع طول کشید تا قهرمانی آن را اعلام کند.»

حیدری با اشاره به شکست 4 بر یک در این مسابقه گفت: «خوب بازی کردیم اما در شرایطی پنالتی اعلام شد که هر تیمی گل می‌زد می‌توانست بازی را به سود خود به پایان برساند که در آن شرایط سپاهان گل زد، البته باز هم تاکید می‌کنم که ما بد بازی نکردیم.»

حیدری در خصوص اظهارات هادی عقیلی، مدافع سپاهان که گفته بود پرسپولیس و بازیکنانش ضعف‌هایشان را برطرف کنند تا متوجه شوند با چه تاکتیکی به گل رسیدیم گفت: «برای فوتبال ایران فاجعه است که هادی عقیلی با 2 ماه غیبت در ترکیب سپاهان به تیم ملی دعوت می‌شود. باید توجه داشت سپاهان هر گاه گل خورده از ناحیه این بازیکن بوده و خود من به شخصه در 2 بازی از طرف این بازیکن به سپاهان گل زدم. درست نیست عقیلی در مورد تیم ما این طور حرف بزند، ما آن‌قدر بدبخت شده‌ایم که این بازیکن در مورد پرسپولیس این گونه صحبت می‌کند.» 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 112404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =