یالثارات در گزارشی نسبت به گسترش کلاس های حرکات موزون و سکوت مسئولان انتقاد کرد .

به گزارش خبر آنلاین به نقل از یالثارات درگزارشی هشدار آمیز نسبت رواج کلاس های رقص و حرکات موزن  ضمن بیان مشاهدات خود گفته است: از منشی باشگاه در مورد کلاس های موجود در ورزشگاه می پرسم دختر جوانی که نقش منشی را بر عهده دارد از انواع کلاس هایی همچون ایروبیک،تکواندو ،ژیمناستیک، کار با دستگاه و ...نام می برد و برای هر رشته ورزشی نام مربی که علی الظاهرمشهور نیز بود ،می برد اما وقتی از هویت کلاسی که در حال حاضر برپاست جویا می شوم منشی آن کلاس را "آموزش حرکات موزون "یا همان رقص می نامد و وقتی تعجب را در قیافه من می خواند شروع به توضیح دادن می کند :مربی این کلاس فارغ التحصیل دنس باله از ترکیه هستند اما به شیوه های دیگری هم مانند عربی ،اسپانیایی ،هیپ هاپ ،تکنو و سنتی و ایرانی مسلط هستند هنر جو ها هم بسته به تمایلشون به یادگیری انواع متنوع سبک ،در ساعات مختلف کلاس شرکت می کنند.

یالثارت در ادامه افزوده است :آموزش رقص در باشگاه های ورزشی بانوان به معضل جدی در کشور تبدیل شده و بسیاری از خانواده ها خواستار برخورد با این مساله شدند هرچند با وجود برگزاری این کلاس ها هنوز برخورد جدی صورت نگرفته چون یکی از مدیران ارشد فدراسیون ورزشی بر این باور است که تا وقتی کسی از این کلاس ها شکایت نکرده باشد ما کاری به کارشان نداریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 105517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مه پاره شب IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۳
    0 0
    من بنا به حرفه ام با برخی از این مربیان برخورد داشته ام. یک نفرشان می گفت که کلاس آنان دقیقا در بغل مسجد محل قرار دارد.
  • محسن IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۳
    0 0
    حالا کیهان ول کردید چسبیدی به یا الثارات..بابا مگه شما مستقل نیستید.چرا اینقدر خودتونو خراب می کنید.حداقل از جمهوری یا اطلاعات بزنید که میانه روهستند.
  • يك نفر IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۳
    0 0
    كي مي گه فقط توي پايتخته. بياييد شهر كوچك خودمون. نوشهر رو مي گم. استان مازندران. يه سر هم به باشگاههاي ورزشي خانم ها بزنيد.
  • آدم فضايي IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
    0 0
    ميگم ايروبيك منظورتونه ديگه!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
    0 0
    خدا به دادمون برسه
  • بدون نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام ایا میدانید ازتوزیع هفته نامه یا لثارات دراستان کهگلویه وبویر احمد جلوگیری شده