کارشناسان فوتبال در مورد مسابقه برگشت الهلال و ذوب‌آهن اصفهان صحبت می‌کنند.

 

نام

سمت

نظر شخص در مورد ذوب‌آهن

عزیز محمدی

رییس سازمان لیگ برتر

بسیار امیدوارم این تیم بتواند قهرمانی آسیا شود.تیم ذوب آهن با نتایجی که می گیرد دل مردم ایران را شاد می کند.ذوب آهن قابلیت و توانایی آن را دارد که در بازی فردا مقابل تیم الهلال هم به پیروزی دست یافته و در نهایت با قهرمانی در آسیا بار دیگر توانایی و قدرت تیم‌های باشگاهی ایران را در آسیا به اثبات برساند.

علی شجاعی

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن

در ریاض شرایط برای ذوب آهن به خوبی پیش رفته و تیم ما آماده پیروزی مقابل تیم قدرتمند الهلال است.سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: با توجه به صحبتی که با مربیان داشته و شرایط تیم را از نزدیک می‌بینم به نتیجه بازی چهارشنبه شب بسیار امیدوارم و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در شایسته ذوب آهن می‌دانم.

امیر قلعه‌نویی

سرمربی سپاهان

ذوب‌آهن همیشه تیم خوبی داشته و دارد.در لیگ قهرمانان تیمی که می خواهد قهرمان شود نیاز به فاکتور شانس دارد.همان چیزی که جوانان ما در مسابقات آسیایی نداشتند و از گردونه این رقابت ها حذف شدند.اما به هر حال ما خوشحال می‌شویم ذوب آهنی ها در لیگ قهرمانان برنده شوند.

ناصر حجازی

مشاور فنی استقلال

کاملا مشخص است که الهلال مشکل دارد.به خصوص خط دفاعی این تیم.وقتی آنها از الغرافه 4 گل در یک بازی می خورند آیا ذوب آهن با بازیکنان سرعتی که دارد نمی تواند برای این دقاغ متزلزل خطرناک باشد؟شاگردان ابراهیم زاده با انجام یک بازی خوب و منطقی می توانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند.این اتفاق ممکن است و الهلال در خانه خودش هم شکست پذیر است.

منصور پورحیدری

سرپرست استقلال

اگر ذوب آهن از نوسانات دوری کند می تواند حتی قهرمان آسیا شود.مهمترین دلیل موفقیت های ذوب آهن طی سالهای اخیر ثبات موجود در این تیم بوده است و همان سالی هم که ما با استقلال قهرمان آسیا شدیم دلیل موفقیت مان ثبات تیمی بود.بازی های این تیم بگیر و نگیر دارد.امیدوارم در بازی فردا روزی باشد که ذوب آهن بازی خوب خودش را انجام بدهد.

بهرام عاطف

سرمربی اسبق ذوب‌آهن

60 درصد.این میزان شانسی است که از نظر من ذوب آهن می تواند به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.به نظر من الهلالی ها در این بازی استرس بیشتری خواهند داشت.هر چند که آنها در خانه خطرناک هستند اما مطمئنا بی گدار به آب نخواهند زد.آنها اگر یک گل بخورند باید سه گل بزنند.البته من شانس اول گل زنی را به آنها می دهم اما با شناختی که از ابراهیم زاده و شاگردانش دارم آنها را در فینال می بینم.

هاشم سلطانی

مدیر تیم‌های ذوب‌آهن

به نظرم همه چیز با شانس و اقبال ممکن نیست.ذوب آهن به خودی خود پتانسیل رسیدن به فینال را دارد و اصلا نیازی نیست که به عواملی چون شانس تکیه کند.البته من معتقدم که آنها باید تمام تلاششان را بکنند تا در 20 دقیقه ابتدایی گلی را دریافت نکنند.اگر این اتفاق نیفتد شاگردان منصور خان آنقدر منسجم هستند که بتوانند با گرفتن حتی یک امتیاز به فینال لیگ قهرمان آسیا برسند.

محمدرضا ساکت

مدیرعامل سپاهان

بازی رفت دو تیم رادر فولاد شهر تماشا کردم.چون نماینده ای از شهرم در آن بازی میزبان بود.به هر حال من به عنوان یک اصفهانی حق دارم بازی‌های ذوب‌آهن را ببینم. ذوب‌آهن همیشه تیم خوبی بوده‌ و امیدوارم بازی برگشت را هم مثل بازی در اصفهان با پیروزی پشت سر بگذارند.برای ابراهیم زاده و شاگردانش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم آنها را در فینال ببینم.

رسول کربکندی

سرمربی فعلی راه‌آهن و سرمربی اسبق ذوب‌آهن

بدون تعارف باید بگویم که ذوب آهن بازی سختی مقابل الهلال دارد.هرچند که نماینده عربستان در خارج از خانه شکننده است اما در خانه حریف قدری است.آنچه ذوب آهن باید در این بازی رعایت گند گل نخوردن در همان دقایق ابتدایی است.به عقیده من فشار روی عربها خیلی بیشتر از ذوب آهن است.آنها باید دو گل بزنند تا در این بازی برنده باشد.خوشبختانه باید به این نکته اشاره کنم که ذوب آهن در هیچکدام از دیدارهایش بد شانس نبوده است و تمام اتفاقات بازی به نفع آنها تمام شده است.بازی سختی است اما با سابقه ای که از ذوب آهن سراغ دارم باید بگویم که آنها به ف ینال صعود می کنند.

مرتضی محصص

کارشناس فوتبال

صبوری و انسجام مهمترین فاکتوری است که ذوب آهنی ها دارند.به نظرم هرچقدر هم که بازی در خاک عربستان برای تیم های ایرانی مشکل باشد اما ذوب آهن ابزار های لازم برای فینالیست شدن را دارد.الهلال در این بازی برای دفاع کردن نمی آید و حمله می کند تا گل بزند.این بهترین فرصت است تا خلعتبری،رجب زاده و فرهادی به راحتی خط دفاعی آنها را که نقطه ضعفشان است آزار دهند.شک ندارم آنها بی پروا حمله نمی کنند.دفاع منطقی ذوب آهن و تجربه ای که شاگردان ابراهیم زاده در لیگ قهرمانان کسب کرده اند می تواند صعود آنها به مرحله بعد را تضمین کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 101786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۷
    0 0
    دوكلمه هم از مربيان و كارشناسان رقيب درج مي كرديد.
  • ایرانی IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۸
    0 0
    غیرت ایرانی + هوش وزرنگی اصفهانی +خودخواهی عربها+هوش پائین عربها=پیروزی ذوب آهن ایران