کارگاه بازآفرینی مهارت‌های گفت ‌‌و گو توسط موسسات امام موسی صدر و شهر کتاب از نیمه شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، کانون گفت و گوی موسسات امام موسی صدر با همکاری موسسه‌ شهر کتاب «کارگاه بازآفرینی مهارت‌های گفت ‌‌و گو» را برگزار می‌کند.

انجمن موسسات امام موسی صدر در تهران در سال 1382 تاسیس شد و با الهام از اندیشه و منش امام موسی صدر محور و هدف اصلی فعالیت های خود را توسعه تفاهم اجتماعی بنا نهاده است. امام موسی صدر پس از هجرت از ایران و استقرار در لبنان با شعار گفت و گو و تفاهم و همزیستی با سران و پیروان همه ادیان و مذاهب و با گروه ها و اقشار مختلف مردم روابط دوستانه و مفید و صمیمانه ای بنا نهاد.

برای تحقق این هدف، طرح بازآفرینی مهارت های شنیدن و گفتن (گفت و گو) در موسسه امام موسی صدر تدوین و کارگاه های گفت و گو طراحی شده است. این کارگاه در 18 ساعت و بنا بر تقاضای شرکت کنندگان در دو یا سه هفته تنظیم و اجرا می شود. کارگاه ها در چند گروه: 1. کارگاه آشنایی با گفت و گو، 2. کارگاه بازآفرینی مهارت های گفت و گو، 3. کارگاه توانمندسازی والدین بر اساس قواعد گفت و گو و 4. کارگاه پرورش راهنمایان گفت و گو برگزار می شوند.

سر فصل‌های کارگاه با عناوین زیر مشخص شده اند:

  • تعریف گفت ‌و گو و معرفی مهارت‌های آن
  • کاربرد گفت ‌و گو
  • آیین و آسیب شناسی گفت ‌و گو

زمان بندی کارگاه ها به شرح زیر است:

تاریخ

ساعت

هزینه هر دوره

۱۴ و ۲۱ شهریور

۹ تا ۱۷

750000 ریال

۹ و ۶ آبان

۹ تا ۱۷

750000 ریال

۱۹ و ۲۶ دی

۹ تا ۱۷

750000 ریال

۸ و ۱۵ اسفند

۹ تا ۱۷

750000 ریال

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید از طریق شماره ‌88494162 ، پایگاه اینترنتی گفت و گو www.dialogueproject.ir یا پست الکترونیکیinfo@dialogueproject.ir  با کانون گفت و گو تماس بگیرید.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =