رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت : در پی عربده کشی و اخلال در نظم عمومی توسط اعضای باند اراذل و اوباش معروف به بوفالو در منطقه اسلام آباد دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سرهنگ محمد علی صفایی افزود : با دستگیری یکی از اعضای باند و در بازجویی تکمیلی مشخص شد که سردسته باند به محض اطلاع از تحت تعقیب بودن از سوی پلیس متواری شده و هم اکنون اطلاعی از وی در دست نیست.

وی گفت : سر دسته باند دارای 12 فقره سابقه محکومیت قضایی در زمینه شرارت ، درگیری ، اخلال در نظم عمومی ، قمه کشی ، سرقت بوده که در سال های اخیر با اسامی مستعار و اخیرا نیز با نام بوفالو فعالیت داشته و ضمن سلب امنیت و آرامش عمومی باعث اخلال در نظم عمومی شده است.
صفایی افزود : با تحقیقات بیشتر متهم در منطقه نمک آبرود شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 1
    دو روز دیگه آزاد میشه فایدش چیه . 1000 بار نظر گذاشتم و یک بار هم حاضر نشدید که نظر منو پخش کنید برای امنیت جامعه باید جرایم خشن و زور گیری و پخش مواد مخدر نباید به زندان برن . باید در نقاط دور افتاده اردوگاه صحرایی بر پا بشه و در انجا نگهداری و کار اجباری کنن. مثلا بیل و کلنگ بدید دستشون زمین و بکنن درخن بکارن . هم میفهمن زندان خونه خاله نیست که از رفتن به زندان ترسی نداشته باشن هم نفعش به کشور و جامعه میرسه . واسه روستاها جاده بسازن و یا هر کار دیگه خلاصه زندان خالی رفتن و چند وقت بخورن و بخوابن و زودی هم ازاد شن دردی و دوا نمیکنه
  • محمد IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    باید چنین اشخاصی با این تعداد سابقه رو اعدام یا حبس ابد کنن تا درس عبرتی برای دیگر اخلالگران بشه.