بارسلونا لباس فصل بعدش را هم انتخاب کرد، باشگاه های ما هنوز دنبال مالک می گردند!

فرق فوتبال ما با اروپا بیشتر در توانمندی نیست. بیشتر در رفتارهای حرفه ای آنها و رفتارهای آماتور گونه ماست.

علی بنی شیخ الاسلامی - خبرآنلاین / اینروزها به فضای مجازی سرک بکشید بی شک از این دست خبرها زیاد خواهید دید.« بارسلونا لباس فصل آتی خود را رونمایی کرد. پیراهن بایرن مونیخ برای فصل آتی مشخص شده است. مشخص شد که رئال مادرید با چه پیراهنی در فصل آتی بازی ها شرکت خواهد کرد...»
اما خبرهایی که در ایران از فضای فوتبال مخابره می شود از این قرار است:« مزایده چهارم لغو شد. سیاه جامگان حق حضور در فصل آتی لیگ برتر را ندارد. چنانچه مس کرمان به لیگ برتر صعود کند و تبانی این تیم ثابت شود به لیگ 2 سقوط خواهد کرد! مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران خواستار واگذاری اختیار استقلال و پرسپولیس به این اداره شده است!»
ما اندر خم یک کوچه ایم. مالکیت باشگاه های ما برای فصل بعد مشخص نیست چه برسد به پیراهن! هنوز برخی از باشگاه های ما نمی دانند که در فصل آتی مسابقات هستند یا نه. مثل فولاد نوین و سایه جامگان. خیلی از تیم ها در مالیکت با مشکل مواجه شده اند و بین هم پاسکاری می شوند مثل استقلال و پرسپولیس و کمتر تیمی است که مربی فصل بعد خود را بداند حتی نفتی که با علیرضا منصوریان در حال پشت سر گذاشتن یک فصل موفق است.
بی تعارف فرق فوتبال ما با اروپا بیشتر در توانمندی نیست. بیشتر در رفتارهای حرفه ای آنها و رفتارهای آماتور گونه ماست. همین طور که سعید عزت الهی بازیکن جوان و ملی پوش ما بعد از یک فصل حضور در باشگاه آتلتیکو مادرید آن را بر زبان آورده است...
این نه فقط در لیگ برتر بلکه در لیگ یک هم به چشم می خورد. در فوتبال اروپا از هم اکنون تیم ها می دانند با چه پیراهنی اولین بازی خود را پشت سر می گذارند اما در ایران هنوز مشخص نیست که لیگ یک در فصل آتی در یک گروه 20 تیمی برگزار می شود یا دو گروه ده تیمی.
متاسفانه از زمانه عقب هستیم. کمتر هم تلاش کرده ایم این فاصله را از بین ببریم. البته فقط اشاره امان به فوتبال است! گویی محکوم هستیم به تحمل این وضعیت! با گفتن این جمله آنجا اروپا است و اینجا ایران و قیاس فوتبال ایران با فوتبال اروپا قیاس مع الفارق است...
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =