امیر حاج رضایی می گوید که برای شروع نمایشگاه کتاب روزشماری می‌کند و آرزو دارد امسال عناوین کتاب‌های نمایشگاه کتاب تنوع داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کارشناس فوتبال که علاقه زیادی به مطالعه دارد معتقد است که با توجه به تکاپوی قشر جوان، ای کاش چنین نمایشگاهی هر شش ماه یکبار برگزار شود.

او به ستاد خبری نمایشگاه کتاب تهران گفته:برای شروع نمایشگاه کتاب تهران روز شماری می‌کنم زیرا این نمایشگاه فضای زنده و فرهنگی در حوزه اندیشه است و حتما در نمایشگاه کتاب تهران حاضر می‌شوم. با توجه به تکاپوی قشر جوان، ای کاش چنین نمایشگاهی هر شش ماه یکبار برگزار می شد. امیدوارم در این نمایشگاه شاهد افزایش عناوین و تنوع آثار باشیم.

حاج رضایی با بیان اینکه فضای 10 روزه نمایشگاه کتاب تهران فضای شور و هیجان میان سنین مختلف است، تصریح کرد: با تکنولوژی مخالف نیستم و نسل امروز به سوی تکنولوژی گام برمی‌دارم این در حالی است که کتاب با تکنولوژی بسیار فرق دارد. من نیز کتاب را خیلی دوست دارم و ترجیح می دهم کتاب بخوانم و اطلاعات را از کتاب به دست آورم.

او افزود: برای من خواندن کتاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اولویتی بالاتر از خواندن کتاب ندارم. گاهی اوقات در یک برهه زمانی خواندن چند کتاب را آغاز می‌کنم و بیشتر به کتاب‌های فلسفی، ادبی و شعر علاقه دارم.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کتابدار A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    63 17
    دم شما گرم یکی به داد فرهنگ این مملکت برسه خدا
  • ب IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    34 18
    بزرگوار نمایشگاه کتاب خیلی پدیده جالبی نیست چون مردم فرهنگ دوست و کتاب خوان ایران زمین همون مقدار مختصر جیره کتابشون رو هم از نمایشگاه تهیه می کنن که در بلند مدت باعث تعطیلی کتاب فروشی ها خرد میشه