حمایت رئیس کنفدراسیون آسیا از میزبانی قطر در جام جهانی / شیخ سلمان:همه آسیا باید از قطر حمایت کنند

شیخ سلمان از میزبانی تاریخی قطر در جام جهانی حمایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در پی انتشار بیانینه فیفا درباره تبرئه قطر از هرگونه تقلب در جریان کسب میزبانی جام جهانی 2022، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبا آسیا از میزبانی تاریخی قطر در جام جهانی حمایت کرده است.

بیش از هجده ماه از آغاز تحقیقات فیفا روی نحوه رسیدن میزبانی جام جهانی 2022 به قطری ها می گذرد و حالا پس از اعلام گزارش «مایکل گارسیا» رئیس اتاق تحقیق کمیته اخلاق فیفا و انتشار بیانیه فدراسیون بین المللی فوتبال، شیخ سلمان نیز از اطمینانش به صحت یافته های این کمیته و سلامت قطری ها سخن گفته است: «از اینکه قطر از هرگونه سوء رفتار در کسب میزبانی جام جهانی 2022 تبرئه شده است بسیار راضی هستم. کنفدراسیون فوتبال آسیا همواره از قطر و حق این کشور برای میزبانی حمایت کرده و حالا یافته های کمیته اخلاق فیفا هم بر باورها و حمایت های ما صحه گذاشته است. اکنون می توانیم در کنار قطر برای برگزاری بهترین جام جهانی در قاره آسیا حرکت کنیم.»

شیخ سلمان در ادامه صحبت هایش اشاره ای هم به زمان برگزاری رقابت ها داشت و گفت:«یکسری از مسائل مثل زمان برگزاری رقابت ها وجود دارد که باید برای آن ها چاره ای اندیشیده شود اما در نهایت ما متعهد به انجام این کار هستیم. من از تمامی کشورهای آسیایی می خواهم تا درست مثل روزهای ابتدایی که قطری ها به عنوان میزبان انتخاب شدند از این کشور حمایت کنند. این میزبانی لحظه ای مهم برای آسیاست و ما فرصت فوق العاده ای برای خلق تاریخ داریم.»

 قطر اولین کشور در غرب آسیاست که میزبانی این رقابت های مهم را به دست می آورد. همچنین این جام پس از جام جهانی ژاپن و کره دومین دوره جام های جهانی است که در قاره آسیا برگزار خواهد شد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    15 0
    قطر میزبان جام جهانی شده ولی اما هنوز بیست ساله استادیوم نقش جهانو نتونستیم درست کنیم .
  • بی نام IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    8 0
    آخر سر نفهمیدیم جام جهانی 2022 تو قطر برگزار میشه یا نه ؟؟؟ ای کاش هر چه زودتر این بلاتر مافیا میرفت