ایرنا نوشت:

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به معرفی وزیر پیشنهادی علوم - تحقیقات و فناوری اشاره کرد و گفت: شاخص‌های اکثریت مجلس نسبت به وزیر علوم در استیضاح قبلی اعلام شده و معیار و ملاک و انتظارات روشن است که درباره وزیر پیشنهادی هنوز زود است که چیزی گفته شود.

غلامعلی حداد عادل عصر شنبه در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش ایرنا این مطلب را بیان کرد.

وی ادامه داد: اینکه نتیجه درباره فرد معرفی شده چه می‌شود و در این زمینه قضاوت کنیم زود است.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره شناختش از نیلی احمدآبادی گفت: تا قبل از معرفی این فرد به عنوان سرپرست دانشگاه تهران شناخت آن‌چنانی درباره وی وجود نداشته است و عملکرد سابق وی باید بررسی شود.

حداد عادل اضافه کرد: نمی‌توان درحال حاضر گفت که نیلی احمدآبادی رای می‌آورد یا آن که رای اعتماد نمایندگان را کسب نمی‌کند و بنده فعلا نظری ندارم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع معرفی نیلی احمدآبادی به تازگی مطرح شده و مجلس شورای اسلامی هنوز بعد از معرفی وی جلسه‌ای نداشته تا استنباطی صورت بگیرد.

حداد عادل تصریح کرد: در روزهای آتی این موضوع و فرد معرفی شده بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا موضوع اسیدپاشی‌های اخیر به طرح امر به معروف و نهی از منکر ارتباط دارد یا خیر گفت: در اینکه عده‌ای از امر به معروف و نهی از منکر ناراحت هستند تردید نداریم چرا که این عده معدود دوست دارند امر به منکر و نهی از معروف شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حالا ارتباط دادن این اتفاق و این قانون هم حرف عجیبی است؛ شاید کسی که این کار را کرده ممکن است مامور بوده تا فضاسازی برای یک فتنه اجتماعی کند.

حداد عادل خاطرنشان کرد: مردم ما به خوبی توجه دارند و مسولان ذیربط نیز پیگیرند تاعامل این اسیدپاشی شناخته شود و امیدواریم هر چه زودتر دستگیر شده و به سزای اعمال خود برسید.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    94 1
    "حدادعادل: شاخص‌های مجلس در مورد وزیر علوم روشن است" بله فقط فتنه است نه علم و دانش و تجربه....
  • وحید A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    94 2
    شاخص میزان رای ملت هست که اگه نظر ملت مث شما بود شما انصراف نمیدادین و نمایندتون رییس جمهور بود
    • بی نام A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
      6 0
      ببخشید منفی اشتباهی بود
    • بی نام EU ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
      4 0
      ایشان که میدونست رای نداره اصراف داد،حالا شده سخنگوی مردم
  • بی نام A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    86 0
    جناب مسئولین تا کی میخواهید این بازی مسخره عامل بیگانه رو بازی کنید به نظرتون تکراری نشده از بس از این حربه استفاده کردید که تا در این مورد حرف میزنید کسی باور نمیکنه هیچ چیز بالاتر و اطمینان بخش تر از صداقت نیست این همه کشور مشکل داره نمایندگان مجلس فقط طرح های عجیب و غریب تصویب میکنند چگونه است که نماینده ای که وظیفه اش قانون گذاری است و همچنین پاسداری از قانون میخواهید قانونی تصویب کند که قانون های دیگر را نفی میکند ، چگونه است که 13 نماینده مجلسی به طرحی که مانع از عمل خلاف قانون یک نفر میشود رای مخالف میدهد ، اصلا این افراد میدانند در کجا هستند یا اصلا میدانند نماینده و قانون گزار یعنی چی ؟
  • بی نام US ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    ايشون مصداق بارز وكيل الدوله دولت قبلي هستند نه وكيل المله
  • بی نام US ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    1 0
    خيلي سعي ميكنه ژست فراجناحي بگيره ولي اصلابهش نمياد