۰ نفر
۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰

کیهان کلهر، نوازنده و موسیقیدان ایرانی با همراهی عالیم قاسم‌اف خواننده مشهور آذربایجان به روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کلهر و قاسم‌اف در افتتاحیه جشنواره «مورگن لند» آلمان اجرایی مشترک خواهند داشت. این نخستین باری است که این دو هنرمند با هم به روی صحنه می‌روند. 

اجرای مشترک آن‌ها در دو بخش به روی صحنه می‌رود. در بخش نخست قاسم‌اف و کلهر با هم هنرنمایی می‌کنند و در بخش دوم ارکستر مورگن لند نیز آنها را همراهمی خواهد کرد.

عالیم قاسم‌اف (دف و خواننده)، کیهان کلهر(کمانچه)، فارگانا قاسم‌اف(دف، همخوان)، رئوف اسلام‌اف(کمانچه) و زکی ولی‌اف(تار) از حمله هنرمندانی هستند که در این اجرا هنرنمایی خواهند کرد.

سایت این جشنواره که به کلهر کمانچه‌نواز افسانه‌ای لقب داده، عالیم قاسم‌اف را به عنوان یکی از بهترین خوانندگان اجرای زنده خوانده است. کیهان کلهر پیش از این نیز اجراهای مشترکی با نوازندگان و موسیقیدانان سرشناس جهان داشته است که از آن جمله می‌توان همکاری با شجاعت حسین خان،  کوارتت کرونوس (Kronos Quartet) (جاده ابریشم)، یویوما و ارکستر فیلارمونیک نیویورک اشاره کرد.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ب. IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    26 0
    اسم دختر ایشون "فرغانه" "شهری در آسیای مرکزی" هستش نه "فارگانا" متاسفانه سایتهای فارسی علی رغم اینکه الفبای ترکی خیلی آسان هستش توجهی ندارند و حروف رو اشتباهی می گیرند
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    14 0
    چه شود
  • ابوطالب A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    15 0
    درود بر استاد کیوان کلهر عزیز. کنسرت هایی که ایشان به همراه موسیقدانان سایر کشورها اجرا می کنه در شناساندن موسیقی اصیل و زیبای ایران به سایر مردم جهان نقش بسیار تأثیرگذاری داره. از صمیم قلب برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
  • یاشار A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    16 0
    ای کاش مشابه این اجراها در کشور هم بود تا از این موسیقی بی بدیل و ناب علاقمندان بتوانند بهره مند شوند
  • انوش IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    18 0
    مو بر تنم سیخ شد. اجرای کیهان کلهر و عالم قاسیم اف یعنی اوج موسیقی ، اوج آنچه می شود از موسیقی انتظار داشت.آنها که کلهر و عالم را می شناسند ، می دانند چه می گویم. کار مشترکی که کلهر با اردال ارزینجان داشت ، کم دیوونه مون نکرده ، این یکی دیگه چه کند.
  • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    16 0
    عالیم موسیقی دان و خواننده شهیر و قدرتمندی است کاش در این سوی ارس هم برنامه اجرای زنده داشته باشد
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    21 0
    چی میشد آهنگ قاراگیله معروف به کوچه های تبریز در تبریز اجرا شه با اجرای زنده عالیم قاسیموف شاید استقبال میلیونی داشته باشه