ایسنا نوشت:

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران از رفع مشکل سرعت اینترنت پرسرعت مشترکان این شرکت با تخصیص پهنای باند مورد نیاز از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به گفته صادقی با امضای قرار‌داد جدید با این شرکت به زودی ظرفیت فعلی پهنای باند این شبکه، بالغ بر 50 لینک STM1 افزایش می‌یابد.

او گفت: سال گذشته شرکت ارتباطات زیرساخت تنها 70 درصد پهنای باند مورد نیاز شرکت مخابرات استان تهران را تامین کرد و 30 درصد مابقی را دو ماه پیش و 30 درصد مابقی را تحویل داد. براین اساس یکی از دلایل کندی سرعت اینترنت مخابرات عدم تخصیص پهنای باند بود که در حال حاضر حل شده است.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران، بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات با اعلام آمادگی مخابرات استان تهران برای افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت است، تصریح کرد: هم‌اکنون ظرفیت پهنای باند اینترنت مخابرات تهران 100 لینک STM1 است که به مرور 1.5 برابر خواهد شد و تاثیر آن که ارتقای ظرفیت در استفاده مشترکان از خدمات ADSL محسوس خواهد بود.

صادقی با تاکید بر آمادگی فنی مخابرات تا برای ارائه اینترنت پرسرعت سه برابر ظرفیت فعلی گفت: در حال حاضر450 هزار کاربر در تهران و البرز از ADSL مخابرات استفاده می‌کنند و با رفع مشکل سرعت و کاهش ضریب اشتراک، پیش‌بینی می‌شود که شمار مشترکان این سرویس افزایش یابد.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =