ایران صفر - ایتالیا 3 / شانس کسب اولین مدال جهانی والیبال از دست رفت

تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا در دیدار رده بندی لیگ جهانی به مصاف هم رفتند که ایتالیا با پیروزی سه بر صفر، به مدال برنز رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران كه شانس فینالیست شدن در لیگ جهانی والیبال را داشت، با شكست مقابل ایتالیا در دیدار نیمه نهایی، نتوانست به فینال برسد. شاگردان كواچ با این شكست، حریف ایتالیا در دیدار رده بندی شدند تا برای گرفتن اولین مدال جهانی والیبال، كاری سخت مقابل میزبان داشته باشند.

مسابقه با امتیازی كه ایتالیا از ایران گرفت آغاز شد. ایتالیایی‌ها كه شكست بدی را مقابل برزیل تجربه كرده بودند، نمی‌خواستند در خانه خود مدال برنز را هم از دست بدهند. به همین دلیل با تمام قدرت مقابل ایران بازی كردند. ایتالیا در این دیدار ، ایوان زایتسف ستاره سرشناس خود را هم در تركیب داشت.

آن‌ها در ابتدای بازی خوب كار كردند و چند امتیاز فاصله گرفتند. ایتالیا كه در دفاع‌ها هم خوب كار می‌كرد، تعداد قابل توجهی از آبشارهای بازیكنان ایران را به امتیازی برای خودش تبدیل كرد.

فاصله سه امتیازی توسط ایتالیایی‌ها حفظ شد و آن‌ها تا امتیاز 19 بالا رفتند. ایران هم 16 امتیازی بود كه امیر غفور با یك سرویس محكم، یك امتیاز با ارزش گرفت. غفور پس از آن هم یك سرویس محكم دیگر زد كه توپ او یكراست تبدیل به امتیازی برای ایران شد. سرمربی ایتالیا تقاضای وقت استراحت كرد تا روحیه تیمش را برگرداند.

پس از وقت استراحت، ایتالیا دوباره فاصله را یكی دو امتیاز بیشتر كرد. آن‌ها ایتالیا به امتیاز 23 رسید و ایران هم در امتیاز 21 قرار داشت. ایتالیا یك امتیاز دیگر هم گرفت و ایران هم 22 امتیازی شد. اما حریف تنها یك امتیاز برای بردن این ست لازم داشت كه با یك آبشار محكم به این امتیاز رسید و ست اول به نام ایتالیا ثبت شد.

 

ست دوم

ایران ست دوم را خوب شروع كرد. دو امتیازی كه در همان ابتدای كار به ایران رسید، ایتالیایی‌ها را ترساند. شاید به همین دلیل بود كه آن‌ها محكم تر بازی كردند تا ست دوم را هم بگیرند. این بار ایران گرچه نتوانست برتری را حفظ كند، اما پا به پای ایتالیا امتیاز می گرفت. در نیمه های این ست بود كه ایتالیا مجددا برتری خود را دیكته كرد و از ایران جلو زد. ایتالیایی‌ها توانستند چند امتیاز از ایران جلو بیفتند. زمانی كه آن‌ها 15 امتیازی شده بودند، ایران در امتیاز 11 قرار داشت و از طرفی افت روحیه هم در تیم ایران به شدت محسوس بود.

بازی با همان فاصله سه یا چهار امتیازی پیش می‌رفت و ایتالیا به مرور فاصله‌اش را بیشتر كرد. آن‌ها با امتیاز 20-14 از ایران جلو افتادند و ظاهر كواچ هم نشان می‌داد كه از دست شاگردان خود ناراحت است.هرچه جلوتر می‌رفت، ایران هم بیشتر روحیه‌اش را از دست می‌داد. ایتالیا 23 امتیازی شده بود و ایران تازه به امتیاز 17 رسید. ایتالیایی‌ها كه در مسابقه قبلی خود با برزیل، یك ست را با نتیجه 25-11 باخته بودند، قصد داشتند آن بازی را با شكست دادن ایران جبران كنند. 

ایتالیا امتیاز 24 را هم گرفت و ایران كه به نظر می‌رسید اشباع شده بود، توانست هجدهمین امتیاز را بگیرد. اما آبشار محكم ایوان زایتسف به دفاع ایران برخورد كرد و به بیرون رفت تا ایتالیا ست دوم را هم ببرد.

 

ست سوم

ایران سومین ست را در حالی آغاز كرد كه كواچ، رضا قرا را به میدان فرستاد تا به جوان‌تر ها هم میدان بدهد. ایران این ست را هم خوب شروع كرد. انگیزه ایران بیشتر از دو ست قبل بود و پس از چند دقیقه با نتیجه 8-5 از حریف جلو افتاد. بعد از وقت استراحتی كه مربی ایتالیا گرفت، این تیم به امتیاز ششم خود رسید.

بازیكنان ایران برتری خود را به خوبی حفظ كرده بودند اما رفته رفته ایتالیا خودش را پیدا كرد و به امتیاز ایران رسید. ایتالیا توانست مسابقه را 15-15 كند و پس از آن یك امتیاز دیگر هم بگیرد تا دوباره از ایران جلو بزند. مربی ایتالیا در این لحظه یك وقت استراحت گرفت تا نكات لازم را به بازیكنان خود بگوید. اما سرویس ایتالیا بعد از این وقت استراحت خراب شد و ایران هم مثل ایتالیا به امتیاز 16 رسید. ایتالیا البته با دو دفاع روی تور خوب، امتیازهای 17 و 18 را از ایران گرفت. ایتالیایی‌ها با یك سرویس خوب و یك سرویس بد، یك امتیاز به خودشان دادند و یك امتیاز هم به ایران.

سعید معروف زننده سرویس ایران بود كه مثل همیشه ضربه را آرام زد. ایتالیایی‌ها در برگشت، توپ را در زمین ایران خواباندند. ایتالیا به امتیاز 20 رسیده بود. آن‌ها مدال برنز را در چنگ خود می‌دیدند و بازیكنان ایران كه عقب افتاده بودند، روحیه بالایی نداشتند. ایتالیا امتیاز 21 را هم گرفت تا فاصله به 3 امتیاز برسد. پس از آن ایران یك امتیاز گرفت اما محمد موسوی با سرویسی كه به تور زد، امتیاز 22 را به حریف داد. بازیكن ایتالیا هم با سرویس بد خود ایران را 20 امتیازی كرد. پس از آن دوباره ایتالیا با یك آبشار محكم به امتیاز رسید تا تنها 2 امتیاز با بردن این مسابقه فاصله داشته باشد.

بازیكنان ایران هم با آبشار محكم فرهاد قائمی امتیاز بیست و یكم را گرفتند. سرویس قائمی اما در برگشت تبدیل به امتیاز بیست و چهارم ایتالیا شد. زایتسف سرویس ایتالیا را زد. توپ او به تور خورد تا ایران 22 امتیازی شود. آرمین تشكری هم زننده سرویس ایران بود كه توپ خود را به آرامی از روی تور رد كرد اما ایتالیا با یك ضربه هوشمندانه به امتیاز 25 رسید تا مدال برنز این رقابت‌ها به آن‌ها برسد.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 133
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    261 7
    این بار ترجیح میدم از تلویزیون نگاه نکنم و از سایتهای خبری پیگیری کنم
  • روحيه A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    اين عبادي پور هم شده مسعود شجاعي فوتبال
  • بی نام A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    حتما امروز هم بهانه خستگی رو میارن . چرا این اقایان نمیخواهند قبول کنند که اون بردها رو هم شانسی و الله بختکی به دست اوردن . بین چهار تیم نیمه نهایی چهارم شدن خیلی هنر میخواد .
    • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      بين چهار تيم نيمه نهايى رسيدن خيلى هنر مى خواد ولى حرف مفت زدن اصلا هنر نمى خواد
    • بی نام A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      چند تا تیم تو لیگ جهانی بودن نابغه؟؟ 4 تا؟؟ چی میزنی شما؟ تو رو خدا معرفی کن.
    • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      شما همون فوتبالتو ببین
    • بی نام US ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      هیسسسسسسسسسسسسسسس
    • ب.م IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      حرف مفت نزنن اگه میبردن ۳۶۰درجه متفاوت بودی همینشم زیادیمون
    • بی نام IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      7 39
      احتمالا سن شما کفاف نمیده بازیهای آسیایی پوسان 2002 رو یادت بیاد، وقتی تیم والیبال ب چین رو بردیم و رسیدیم فینال انگار قله قاف رو فتح کرده بودیم. تو اون بازی هم وقتی 31 به کرده باختیم همه تعریف و تمجید می کردند که یک ست از کره گرفتیم. حالا این رو بفهم وقتی تیمی فقط طی 12 سال از یک تیم درجه دو آسیایی، تبدیل به قهرمان دو دوره آسیا میشه و در دو دوره لیگ جهانی رتبه های 9 و 4 رو به دست می یاره، در رده های جوانان و نوجوانان تیمش معمولاً به مراحل پایانی مسابقات می رسه، در مسابقات کاپ جهانی چهارم میشه و... این یعنی پیشرفففففتتتت. نه شانس. قرار هم نبود ما به فینال برسیم . نهایت هدف فدراسیون رفتن به جمع 6 تیم بوده است. پس.... بچه ها متشکریم، داورزنی متشکریم تو هم برو تاریخ والیبال مملکت رو نگاه کن
    • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
      35 65
      ایران از همه تیما بهتر بازی میکنه شک ندارم اگه حداقل یه روز اسراحت داشتن اینطوری نمیشد شمام بجای دستتون درد نکنه اینارو بگو .اصلا به نظر من شما بهتر بشینی فوتباتو ببینی .وقتی نمیدونی چقدر سخته چرا انتقاد میکنی؟؟؟
  • خزاعي A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    متاسفم كه هنوز پاسور تيم نميفهمه كه قائمي چپ دست آبشار زن نيست ، همه امتيازها را به ايتاليا داد ، حيف از برنامه ماقبل ديروز و امروز واليبال كه به خاطر پخش ضعيف بازي اينان هدر رفت
  • ماهان هوشياري IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    قايمي يك تنه باعث باخت ايران شد
    • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      2 0
      بعد عبادی پور چکار میکرد...
    • n A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
      4 0
      شما با قائمی چه مشکلی داری؟ اتفاقا ایشون خیلی با غیرت بازی می کنه همه تیم بد بودند کواچ اصلا در حد تیم ایران نیست نباید اینقدر به عبادی پور با این همه اشتباه بازی می داد.خیلی عجیب بود
  • مرتضی IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    105 7
    رادیو گوش کنیم به از دیدن این تصاویر اهسته و سوهان اعصابه، خسته شدیم
  • بی نام US ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    .......................فـقـط ایـتـالـیـا.........................
    • بی نام US ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      46 7
      فقط آمریکا
  • بی نام A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    عبادی پور امتیاز آورترین بازیکن برای ایتالیا برزیل و آمریکا
  • مهران IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    تا اينجا كه فقط سوتي قايمي رو ديديم يعني فكر نكنم قايمي غير از سرويس زدن چيزي بلد باشه
  • بی نام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    42 17
    عذاب شروع شد
  • بی نام A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    این بازی تمرینیه داریم عبادی پور رو برای لیگ جهانی دوهزار پنجاه وماده میکنیم
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    80 88
    مربی کیفیتش خیلی خیلی خیلی با ولاسکو فاصله داره...
  • اورامان A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    90 7
    دلم برای رزنده تنگ شده
  • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    100 4
    تيم ما بخاطر حرفه اي نبودن، از لحاظ ذهني آمادگي اين مرحله رو نداشت.ولي به هرحال همين مرحله هم خيلي عالي بود.بخصوص حذف روسيه.
  • بی نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    من نمیدونم این عبادی پور را که نه بلد هست سرویس بزنه و نه بلد هست درست آبشار بزنه را چرا توی تیم گذاشتن؟؟ کارش فقط خراب کردن بازی بقیه هست این آقای کواچ چکاره ست پس؟ وقتی میبینه یک بازیکن اینقدر توپ خراب میکنه نباید تعویضش کنه؟؟
    • بدون نام ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      2 2
      ههههههههه كواچ منتظر بود متخصصي مثل شما ابراز وجود كنه
  • عربلو A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    51 37
    بازگشت به آسيا با تفكرات و روحيه جنگندگي كواچ و صد البته برخي بازيكنان را به جامعه ورزشي تبريك ميگويم ، ورزشي كه هنوز اندرخم پخش واليبال و حضور زنان در ورزشگاه است ، بيش از اين هم ازش انتظار نميره ، زير ساخت ذهني بعضي ها هنوز درست و فراهم نيست
  • بی نام A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    عبادیپور و کواچ ۳ ۰ ایران
  • ماهان هوشياري IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    با داشتن قايمي ٣ ٠ ميبازيم
    • امین A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
      42 0
      تو بازی های دور قبلی،همچنین تو بازی با برزیل حتما قایمی نبوده که بردیم.واقعا روی ما هم خیلی زیاد شده،قبل از شروع شدن بازیها کی فکرشو می کرد ایران جز 4تیم برتر دنیا قرار بگیره،خدا رو شکر،ام شا الله سال بعد بهتر هم نتیجه می گیریم
  • مصطفی A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    56 8
    چرا اینطوری شدیم؟؟؟
  • سروش A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    باید تو اوج خداحافظی می کردیم. همون موقع که رفتیم تو چهارتا تیم باید بر می گشتن تهران. روسیه حداقل بیشتر براش آبرو موند که پنجم شد.
    • بی نام A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      1 0
      برزیل هم تو جام جهانی تو چهار تیم رفت و چهارم شد. اون هم برزیلی که پنج قهرمانی دنیا رو یدک میکشید و تو خونه خودش 7 تا از المان خورد و 3 تا از هلند خدا رو شکر که شما برزیلی نیستید
  • بی نام A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    عبادی پور : خطا..عبادی پور اوت : عبادی پور ضربه اروم..عبادی پور خطای تور عبادی پور ضربه به انتن اون وقت میرزا جانپور دو تا خطا می کنه باید بیاد بیرون
  • بی نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    167 4
    بابا خبرآنلاين تو يه چيزي به صداسيما بگو اينا همش صحنه هاي آهسته تكراري اعصاب خوردكن ميزارن
  • بی نام A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    عبادی پور دیگه صدای گذارشگر رو هم در آورد
  • روزبه A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    من این دهن خودمو از دسته کواچ و عبادی پور جر میدم
  • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    کواچ سطحش خیلی پایین...
  • طولابي A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    تو چهار تا تيم چهارم شديد ، خسته نباشيد ، جنگندگي كواچ نسبت به ولاسكو را هم ديديم
  • داود IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    متاسفانه بد بازی کردن ولی من بهشون افتخار میکنم
  • بدون نام ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    در طول بازي مربي ايتاليا بيش از ٤٧ بار به ليبروي تيمش عدد ٢ رو نشون داد و يه چيزي رو زير لب بهش گفت. چقدر ليبروي خنگي بود هرچي مربيه ميگفت نميفهميد
    • منم A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      خوشا به حال روسیه حداقل دو تا باخت سنگین کمتر تو کارنامش رفت و پنجم شد.
    • مسی A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      اونا تصاویر اهسته بود هی تکرار میشد
    • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      552 5
      حتی وقتی که بازی 3 هیچ به تموم شده بود باز هم مربی ایتالیا تقاضای ویدئو چک داشت
    • بی نام A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      401 6
      مسی جان داره تیکه میندازه تو هم که نگرفتی
  • هدي A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    ايتاليا با 3 ساعت استراحت كمتر تيم ما را ضربه كرد اگر ملاك برد و باخت خستگي است
    • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      74 45
      اشتباه منفي دادم
    • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      بچه ها این دو روزه خوب نبودن ...دیروز جون نداشتن امروز حملشون افتضاح بود دفاعشون بد..امیدوارم واسه مسابقات جهانی اماده و با روحیه شرکت کنند..در هر حال جز 4 تیم برتر جهان بودن هم کم کاری نیست پس مچکریم
    • رضا EU ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      ایران اصلا مربی نداشت،داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      3 0
      در کل خوب بودن بابا. بقیه تیم های دنیا هم باقالی نبودن که راحت یه تیم با کم ترین امکانات و »»پاداش 3میلیون تومنی بیاد همه تیم های بزرگ و باتجربه و باامکانات رو زرت و زرت بزنه قهرمان بشه. مثل اینکه اولین بار بود در تاریخ بود که اومد بین 6تیم اصلا. بین 6تا هم 4ام صدیم که خوب بود.
    • بیژن EU ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      6 0
      چرا کواچ از وقت های استراحت فنی در حالی که تیم امتیاز های پی در پی از دست میده استفاده نمیکنه ؟
    • محمد ت IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
      تا چند سال پیش آرزو داشتیم توآسیا قهرمان بشیم لیگ جهانی رو میگفتیم لیگ جهانی؟هه هه مگه میشه بریم لیگ جهانی حالا چهارمی لیگ جهانی واسمون کمه؟ هیچوقت فکرشو میکردین از گروه مقدماتی صعود کنیم پس بگین دمتون گرم که سربلندمون کردین اگه پول یه فصل مثلا رحمتی رو واسه کل تیم خرج میکردن چی میشد؟
  • bahram A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    77 49
    عبادي پور 3 ايران 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    114 2
    باختیم و امیدوارم در مسابقات جهانی لهستان موفق بشیم.
  • طاهره تندروبهزادکریمی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    تیم ما اوله البته از آخر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • بی نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
      54 2
      دوتایی با هم به این نتیجه رسیدین نمکدونا ؟؟
  • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    سانسور به کنار، گزارشگر از بس انتقاد کرد اعصاب ما رو به هم ریخت، یکی نیست بهش بگه که اینقدر بلدی چرا خودت مربی نمیشی؟
  • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    کواچ لایق این جایگاه نیستی لطفا به کشور خودت برگرد. بچه ها متشکریم که بدون مربی این نتیجه را گرفتید
  • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    این فرق ولاسکو و کواج هست .معلوم نیست کواچ که از جمله افتخاراتش بازی در یکی از تیم های ارومیه بوده چرا مربی کردنش .این نتیجه کار ولاسکو بود. کواج حتی تایم اوت نمیگیره .تعویض به موقع نمیکنه و آخرش میشه باخت
  • عربلو A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    بازگشت به آسيا با تفكرات و روحيه جنگندگي كواچ و صد البته برخي بازيكنان را به جامعه ورزشي تبريك ميگويم ، ورزشي كه هنوز اندرخم پخش واليبال و حضور زنان در ورزشگاه است ، بيش از اين هم ازش انتظار نميره ، زير ساخت ذهني بعضي ها هنوز درست و فراهم نيست
  • بی نام IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    خسته نباشید، واسه سال دوم نتیجه خوبی بود، انشا.. سال آینده میریم فینال.
  • reza A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    الان باز یه عده ای میان میگن باید کواچ عوض شهایران در حد آسیاست و .... ولی من از طرف خیلیا میگم بچه ها تا همینجا هم مچکریم
    • بی نام KR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
      72 0
      دمت گرم. شرط می بندم اینا که شروع کردن به بدگویی از تیم، تا دو سه سال پیش یه مسابقه کامل والیبال تو عمرشون ندیده بودن.
  • ناصر A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    باید نگاه کرد والیبال ما چند سال پیش جایکاهش کجا بوده اکنون کجا هست و فوتبال ما کجا بودیم وحالا کجا هستیم که از یک امتیاز فوتبال اینطور ذوق زده شدیم که کیروش هم برای ما ناز میکنه وجدانا فکر کنیم بچه های والیبال متشکریم و میلیاردی های فوتبال متاسفیم ما میفهمیم
    • بی نام GB ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      این دقیقا اشتباه زندگی ما ایرانیاست. چرا نباید برای قهرمانی بره ، چرا ما نباید از قهرمانی کمتر نخواهیم، مگه این تیم چه کم داشت،فقط به یک بازی خوب راضی می شیم
  • بهنام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    افسوس که ولاسکو رفت ....
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    ميگفت 22 رو نگاه كن..اون عبادي پوره همه رو لو ميده
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    عبادي پور 3 ايران 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    کواچ تیم را ضربه فنی کرد آیا تا نابودی کامل تیم باید بماند؟
    • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      2 0
      آخه مرد حسابی...یه ذره انصاف داشته باش تو رو خدا.اولا اگه بخوایم نتیجه رو در نظر بگیریم امسال5رتبه بالاتر از سال قبل بودیم.کواچ چیکار باید بکنه؟همه ی اینا باید بوسیله تجربه بدست بیاد.میدونی چهارم شدن در دومین دوره حضور بین این همه تیم یعنی چی؟میدونی بردن بریل و روسیه و لهستان و ایتالیا یعنی چی؟؟؟
  • محمد A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    کواچ خیلی بیخوده،تا اینجا هم که اومدیم به خاطر خوب بودن خود تیم بوده
  • 021 A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    دَرِ لپ تاپ کمک مربی ایتالیا هرز شد از بس بازو بسته کرد.....بیش از 47 بار باز و بسته کرد..
  • بی نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    چهار بازی سه باخت .
    • مهربونی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      توقعات بی جا
  • بی نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    متاسفانه تیم ایران اون جنگندگی لازم را نداشت و بی انگیزه بازی میکرد
    • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      کاش اون پاداش 3 میلیون تومنی اصلا اعلام نمیشد. هیچی نمیدادن خیلی خیلی بهتر بود.
  • بی نام A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    591 4
    همچین که دیدم داره موج مکزیکی تماشاگراروزنده نشون میده اشک توچشام حلقه زد....................
  • سعید IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    درسته 4ام شدیم ولی ولاسکو کجا کواچ کجا
    • حسين EU ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      ديروز كه تو گروه روسيه و برزيل اول شديمم اينو گفتى؟؟؟
  • بی اعصاب از دست صدا سیما A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    حیف که تیممون چهارم شد ،ولی به جاش صدا و سیما قهرمان قهرمانان شد
    • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      526 4
      همین کامنتو الان شبکه سه زیر نویس میکنه...بعدش مینویسه "تمجید کاربران فضای مجازی از پوشش تصویری لیگ جهانی توسط صدا وسیما"
  • فرهاد A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    اشکالی نداره. تا اینجا اومدن خودش خیلی مهم بود. ولی حالا دیگه نقطه ضعف ها مون رو فهمیدیم و باید دنبال رفعش برای مسابقات بعدی باشیم. همچنین افراد آماده روی میمکت داشته باشیم چون بعضی مواقع مثل امروز و دیروز چند نفر از بازیکن های ثابت اصلا در حد خودشون نبودن. بازیکنی هم که دیگه درصد خطاش خیلی بالا میره نباید اصراری روی داخل بودنش باشه. مربی باید شهامت اینکه سریع عوضش کنه رو داشته باشه. ضمنا تایم اوت گرفتن هم برای وقتی که تیم حریف میفته رو دور هزینه ای نداره. باید استفاده کرد.// بهرحال خسته نباشن بچه ها. بخاطر مقام چهارمی جهان هم دمشون گرم.
    • شهاب IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      بدترین مربی دوران والیبال ایران کواچ.... اصلا درحد ایران نی این این مربی اگه کواچ رو برکنار نکنن تو آسیا هم به جایی نمیرسیم
    • بچاپ تا هیت بشم A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      باید تو اوج خداحافظی می کردیم. همون موقع که رسیدیم به نیمه نهایی باید بر می گشتن تهران. دو بازی، دو تا باخت 3 بر صفر. تو این شش ستی که باختیم حتی یک ست هم به امتیاز 23 نرسیدیم.
  • بی نام A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    170 5
    بعضی از تماشاگرا رو ما از بازیگر های فیلم سینمایی 90 دقیقه ای بیشتر دیدیم
  • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    309 1
    عجب صحنه حساسی بود موقعی که سوت از دهن داور میافتاد با وجود 47 بار ویدیو چک معلوم نشد تو زمین ما افتاد یا ایتالیا
    • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      1 0
      نه بابا برای هر امتیاز درخواست ویدئو چک میکرد البته ما میتونیم به علت گرفتن ویدئو چک های زیاد توسط ایتالیا به تیم داوری اعتراض کنیم
  • وحید A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    3تا عامل باعث شد مقام نیاریم.1 ضعف بدنی 2غرور 3 بی تجربیگی در این سطح از بازیا
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    بازنده اصلی کواچ و عبادی پور
  • بچه فسا IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    347 2
    صداوسیماامشبم رکوردزدبه لطفشون اون پسرتماشاچی ایرانی تااخربازی داشت سرودملی میخوند.اگرمیدونست تلوزیون ایران اینجوری سرش میاره اصلا نمی یومدورزشگاه به خدا...
  • بی نام EU ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    264 2
    بیشتر از همه متاسفم برای صدا و سیما واقعا چی میخوان از جون ما؟ بازی نمیدیدم که فقط صحنه اهسته بود
  • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    کلا جماعت قدر نشناسی هستیم...کاش به اندازه مردم الجزایر درک ورزشی داشتیم تیم الجزایر توی فوتبال باخت اما مردمش درک کردن به چه تیمی باختن
    • نور چشمی A1 ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
      1 0
      آخه مشکل اینجاست که ما از ایتالیایی می بازیم که برزیل اون رو برده و از آمریکایی می بازیم که ایتالیا اون رو سه صفر برده اینجاست که توقعات میره بالا که ما مگه چی از اون دو تای دیگه کم داشتیم
  • بهنام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    من که دیشب از باخت ایران خیلی خوشحال شدم چون اگه میبردیم این بازی هم سیاسی میشد هر چی میخاین بگین مردمی که پس از بردو باخت توصفحات فیسبوک تیم مقابل فحش مینویسه ببازه بهتره
    • بنده خدا A1 ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
      18 5
      من جز اون مردمی که شما میگی نیستم
  • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    122 4
    موج مكزيكي مال ديروز بود نه امروز . در هر صورت واليباليست هاي ما خوب پيشرفت كرده اند بهتر هم خواهند شد . فعلا مثل برزيل در فوتبال اينها هم چهارم شدند . تبريك به پشتكارشان و فدراسيون خوب و منطقي . خصوصا جناب داور زني كه اهل زدن هيچكس نيست .
  • مهدی IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    45 96
    میشه یکی به من بگه چراقایمی بااین بازی ضعیف تعویض نشد
  • حامد IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 10
    باز چرت و پرت های منتقدان همیشه در صحنه شروع شد آره اصلا ما تا اینجا رو شانسی اومدیم شما خوبی
  • بی نام A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    3 7
    من که می خوام از دست شبکه رای اسپورت شکایت کنم
  • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    ایرانی‌ها از اهالی کوفه هم کوفی‌تر هستند. با خوندن این کامنت‌ها از خودم بدم اومد. یه مقایسه بین کامنت‌های این خبر و خبر پیروزی ایران برابر برزیل خیلی چیزها رو نشون میده.
  • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    107 6
    بچه ها سرعت رو چاشنی کار میکردند موفق میشدند
  • صابر IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    2 1
    باعث باختنمون کواچ بود با این تعویضاشون . عبادی پور در سطح تیم ملی نیست . واقعا جای استاد بزرگ آقای ولاسکو خالیه
  • امید EU ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    ایران فقط وفقط به مربیگری ضعیف آقای کواچ باخت،همین و بس.
    • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      2 0
      بیچاره کواچ چیکار کنه. بچه ها مغرورن به حرف مربی گوش نمیدن
    • بی نام A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      0 1
      فقط منفي همين و بس
  • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    گیم سوم به کواچ باختیم بابا به پبر به پیغمبر تایم اوت بگیر اینو من بی سواد هم می دونم این تیم ساخته پرداخته ولاسکو بود سال اینده عیار این مربی معلوم میشه
  • بی نام A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    ولاسکو:نهایت حد ایران همین استفقط حضور در لیگ جهانی تیم آرژانتین با مربیگری او :حذف در مرحله گروهی فرصت ولاسکو در ایران:4 سال بهترین افتخار:حضور در لیگ جهانی و بردن 32 ایتالیا باخت های پی در پی به کوبا و آلمان و مهمتر از همه: نرسیدن ایران به المپیک سن ولاسکو:65 دلیل ترک ایران:عشق به وطن اگه ولاسکو ایمان داشت که با این تیم میتونی تا اینجای لیگ جهانی بالا بیاد به والله تیم رو ول نمیکرد...به والله حضور کمتر از سه ماهه کواچ در ایران:کسب مقام چهارمی لیگ جهانی سن کواچ:42 اولین و تنها سابقه در مربیگری:نایب قهرمانی در لیگ ایتالیا با تیم ناشناخته...
    • بی نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      1 2
      ایول, گل گفتی
  • علی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    من نمیدونم این موسوی مجبوره سرویس پرشی بزنه وقتی همه سرویساشو خراب میکنه آخه یکیم نیست بهش بگه درست سرویس بزن
  • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    2 0
    توصیه من به دوست عزیز سانسورچی اینه که قبل از شروع کار مقداری کافور مصرف کنن مطمئنم خیلی از صحته ها مثلا نمای بسته صورت یک خانم براشون کاملا طبیعی جلوه میکنه
  • مانیا A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 1
    درسته تیم تا اینجا خوب اومده ولی بیشترش حاصل زحمات مربی های قبیله بنظر من کواچ تو تعویض کردن و استراحت گرفتن افتضاحه اگر ایران میخواد تو این جایگاه پیشرفت کنه یا اقلا ثابت بمونه باید ا. راجع سرمربی فکر اساسی کنه یا تعویض یا مشاور خوب 2.بفکر تقویت بازیکنهای ذخیره باشه مانند امروز که موسوی و قیامی بد بازی کردن جایگزین باسه
  • بی نام DE ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    7 3
    توجیه گران شروع کنند،تیم خسته بود
  • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 0
    بچه ها تشکر در این مسابقات تیمهای بزرگی مثل لهستان و روسیه که چند دوره قهرمانی داشتند در مسیر صعود ما بودند حذف شدند و این تیم ماسات که در جمع چهار تیم برتر جام هست بچه خداوقت و به خاطر لحظاتی که مردم شاد کردید ازتون ممنونیم خدا دلتون رو شاد کنه شما آن قدر خوب بودید که توقعه ما را بالا بردید. با امید پرتلاش باشید که موفقیت های بیشتری انتظار شما رو میکشه. موفق و سربلند باشید
  • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    14 3
    ایران لیاقت مدال رو نداشت منفی بده تا مدال گیرت بیاد
  • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 2
    بچه ها بدون مربی بع اینجا رسیدن دمشون گرم کواچ هیچ کاری نکرد اون از وقت استراحتشه اون از تعویض هاشه اون هم از روحیه دادنشه
  • بهادر EU ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 5
    آقای کواچ سرشار از روحیه جنگندگی
  • علی A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 1
    ما هر چی از این صحنه ها میبینیم رو ما اثر نداره از بس گرفتاریم از صبح تا شب دنبال گرفتاریامون هستیم.ولی قطعا مسولهای صدا وسیما این تصاویر تحریکشون میکنه از بس راحت پول در میارن و فکر وخیال ندارن.
  • فردوسی NL ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 8
    ایران اول شد. ایران اول شد. امشب برزیل امریکا رو میزنه و ما هم که برزیل رو زده بودیم. در نتیجه ایران اول میشه. ایران اول شد. ایران اول شد.
  • حسن A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    4 0
    غرور ملی جریحه دار شد.
  • مجید IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    2 3
    یعنی از ما ایرانیا بی معرفت تر خودمونیم.این دوستان که نظرات منفی میدن اصلا هیچی از معرفت سر در نمیارن.از تمام بروبچه های تیم ملی مربیان و فدراسیون تشکر میکنم.دمتون گرم........ دوستان این ضرب المثل وصف حال شماست.... مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان....
  • با وقار A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    6 1
    تا اینجا هم که اومدن؛کار بسی بزرگی کردن.ممنونیم از همشون.ولی باخت دیشب و امشبشون یکم مشکوک بود. امیدوارم هر جا که هستند موفق باشند
  • بی نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    3 0
    به دلیل اعتراض مردم به صدا و سیما ضرغامی اعلام کرد به جای نشون دادن اون پسر خندان از این پس گل خداد عزیزی رو به استرالیا هی وسط بازی نشون خواهد داد اقا ناشکری نکنید همینکه تصویر اهسته بازی قبل رو وسط این بازی 50 بار نشون نمیده خودش خیلی هست
  • علینارمک A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    2 1
    اگه ولاسکو بود قطعا این دوره قهرمان بودیم ....
  • بی نام KR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    47 0
    ما ایرانی ها رو خیلی زود جو می گیره. بابا تازه اولین باره رسیدیم به همچین جایی، توقع مدال هم دارید؟ حالا انقدر تو سر تیم و کواچ بزنید که انگیزه شون از دست بره.
  • بنده خدا A1 ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    33 2
    من فقط نفهمیدم چرا مربی ایتالیا هی درخواست ویدیو چک داشت دم به دقیقه :
  • محسن IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    28 30
    اقاي كواچ بسيار علاقمند بود ايتاليا سوم بشود لذا تمايلي به بهبود بازي وتعويض نداشت افرين به سيما كه درهم سه ست قهرمان سانسور شد
  • معترض IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    40 2
    فقط 1000دلار پاداش برای سعود ازگروهی؟معلو مه انگیزه نمیمونه.فکر کنید همچین افتخاری فوتبالیستا کسب میکردن.
  • میثم IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    27 6
    دلیل باخت فقط و فقط اشباع شدن بازیکنان بود و بس متاسفانه فقط به والیبال هم ختم نمیشه تو فوتبال هم در بازی ایرانبوسنی هم شاهدش بودیم که وقتی به یه مرحله ای از موفقیت می رسند، کاملا بی انگیزه میشن دلیلش رو هم نمیدونم ایکاش یه روانشناس خوب کنار تیم بود یا خود مربی انگیزه کافی رو به بازیکنان میداد
  • همشهری IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    29 1
    دو بازی آخر دقت نداشتند
  • صابر IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    32 51
    كواچ و عبادي پور در سطح تيم ملي نيستند.معلوم نيست با عبادي پور چه نسبتي داره .
    • بی نام IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
      52 15
      مثل نقل و نبات تهمت بزنین . عجب جماعتی هستین شما
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    34 1
    لطفا بروید و در سایت صدا و سیما اعتراض کنید اگر تمایل دارید، سامانه انتخاب با مخاطبین.
  • مهناز IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    34 9
    بچه های ما تو سرویس زدن افتضاحن. ذخیره ها با یارهای اصلی خیلی تفاوت دارن و نمیشه بهشون اتکا کرد، غفور اصلا قابل مقایسه با بازی برزیل تبود. ما ایرانیها چرا وقتی به هدف اصلی نزدیک میشیم یه دفع وا میدیم؟. مربی مون چرا تایم اوت نمیگیره؟ صدا و سیما مگه مجبوره زنده پخش کنه که هم با اعصاب مردم بازی کنه و هم به شعورشون توهین کنه؟