کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: از شکست مقابل آمریکا ناراحتم اما ما هنوز در آغاز راه پیشرفت هستیم و باید به آینده فکر کنیم.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از سايت فدراسيون واليبال؛ سعید معروف پس از شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: نمی خواهم این باخت را توجیه کنم چون هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم. این شکست به ما نشان داد که والیبال یک ورزش قدرتی و زوری نیست و فکر و هوش و داشتن تاکتیک و برنامه مناسب تیم را به پیروزی می رساند.

وی ادامه داد: به خاطر این شکست ناراحتم اما ما هنوز در آغاز راه پیشرفت هستیم و امیدوارم در بازی رده بندی با کسب مدال برنز شکست مقابل آمریکا را جبران کنیم.

معروف خاطرنشان کرد: شکست ما در این مسابقه اصلا به پایین آمدن توانایی بدنی ما ربطی نداشت بلکه تیم حریف از تاکتیک خوبي استفاده کرده بود و برنامه های ما را از کار انداخت.

وی تاکید کرد: بازیکنان با تمام توان خود بازی کردند اما آمریکا خیلی سرتر از ما بود و باختیم.

252 41

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    2 1
    آقای معروف دست بردار...شما و تمام والیبالیستها قابل احترامید اما خداییش به این سوال جواب بده:تیمی که در حد 4تیم برتر دنیاست برنده شدن پیشکش ولی نباید در قد و قواره 4 تیم یا 8تیم برتر دنیا بازی کنه؟شما دیشب میلی به پیروزی نداشتین ولی چرا در حد یک تیم قدر بازی نکردین؟چرا؟