برونو ماسیاتی مربی آنالیز عملکرد فیزیکی بازیکنان تیم ملی به نکاتی در مورد شاگردان کروش اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ وی در ابتدا گفت: من از 12 سال پیش کار با باشگاه فلامینگو برزیل را شروع کردم و پس از آن به باشگاه رئال مادرید رفتم و به مدت 3 سال در آنجا به عنوان فیزیوتراپ ورزشی و مربی آنالیز عملکرد فیزیکی (Performanc Coach) بازیکنان فعالیت داشتم. در ادامه با رونالدو - بازیکن سابق تیم ملی برزیل و چند بازیکن دیگر کار کردم و به تیم آث میلان رفتم. در حال حاضر در باشگاه کوریتنانس برزیل و تیم ملی ایران به عنوان فیزیوتراپ ورزشی و مربی آنالیز عملکرد فیزیکی فعالیت دارم.
ماسیاتی در خصوص اینکه چه کارهایی قرار است در تیم ملی ایران انجام دهد، گفت: نظر کروش این بوده که با تخصصی که من در این زمینه دارم در قسمت ریکاوری و همین طور آنالیز عملکرد بازیکنان در حین تمرین به تیم ملی اضافه شوم و به دلیل اینکه تعداد روزهای اردوی ما در افریقای جنوبی و بعد از آن اتریش و برزیل زیاد است بسیار حائز اهمیت است که در دو محور، ارزیابی عملکرد بازیکنان در طی تمرین و همین طور بحث ریکاوری با دقت تمامی بازیکنان را زیر نظر بگیرم تا تیم به آمادگی کامل برسد.
وی درباره شرایط کنونی تیم ملی در این اردو گفت: همه بازیکنان و کادر فنی تیم در این مدت شرایط خوبی داشتند. مخصوصا بازیکنان که با انگیزه بالا در حال آماده سازی برای بازیهای جام جهانی هستند و شور و اشتیاق زیادی در بازیکنان می بینم.
مربی تیم ملی در پایان گفت: اردوی افریقای جنوبی ابتدای این مسیر است، ما بعد از اینجا اردوهای دیگری نیز پیش رو داریم. مطمئنا با انجام تست ها و آنالیزهای مختلف مسیر روبه جلو و تاثیرگذاری را انتخاب خواهیم کرد که تمامی بازیکنان بتوانند در بالاترین شرایط آمادگی پا به برزیل بگذارند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    15 21
    علی کریمی واقعا میتونه به تیم کمک کنه اردوی اتریش باید دعوت شه حالا که بازیکنای سپاهان خط خوردن
    • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      4 10
      در حال حاضر علی کریمی سپاهان خیلی بیشتر میتونه کمک کنه تاعلی کریمی بزرگ چون آینده داره ولی علی کریمی تراکتور بیشتر از 35 سالشه.
  • سيامك IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    22 0
    خدا پدر كيروش و بيامرزه كه چهارتا آدم درست وحسابي رو با خودش آورد
  • من A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    10 6
    می گم یه وقت این انالیزور برزیلی روز پایانی جام جهانی که ایران و برزیل رودروی همند نره جیک و پوک بازیکنامونو برای تیمش لو بده بهشون ببازیم دوم شیم؟شما از بودنش احساس نگرانی ندارین؟