مهر نوشت:

حجت الاسلام منتظری در جمع خبرنگاران در خصوص شکایت از دستگاههای دولتی در دولت جدید نسبت به دولت احمدی نژاد، گفت: هنوز نمی توان در خصوص کاهش یا افزایش پرونده ها در دولت آقای روحانی اظهار نظر کرد.

او در خصوص اینکه رئیس جمهور اعلام کرده خط قرمز دولت قانون است نیز گفت: ان شاء الله همین طور خواهد شد، ما هم کمک می کنیم.

خبرنگاری پرسید احمدی نژاد نیز همین موضع را اعلام کرده بود که رئیس دیوان عدالت در پاسخ گفت احمدی نژاد را که نمی توان با دیگران مقایسه کرد. او حسابش جداست. امیدواریم در این دولت قانونمداری بیشتر ملموس و مشهود باشد. در آینده نزدیک با معاونت حقوقی ادارات دولتی جلسه ای خواهیم گذاشت و با آنها صحبت خواهیم کرد.

در خصوص پرونده قالیباف در دیوان عدالت اداری و شائبه های موجود در خصوص مختومه شدن آن پرسید که رئیس دیوان عدالت اداری گفت: 10 نفر باید به نظر هیئت تخصصی اعتراض می کردند که تعداد به حد نصاب نرسید و با توجه به سپری شدن موعد قانونی، رای هیئت تخصصی قطعی و پرونده مختومه شد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    3 21
    درسته كه من به قاليباف انتقاد هايي دارم ولي به نظرم ايشان پاك هستند
  • نوشاد IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    4 1
    رئیس دیوان عدالت اداری بهتر است به شعور حقوقدانان ایران توهین نکند. ایشان بهتر است کمی قانون را مطالعه کنند تا متوجه شوند انتخاب قالیباف برای سومین بار متوالی به عنوان شهردار تهران غیرقانونی است. قالیباف با همکاری شورای شهر با تراکم فروشی، باغات را تخریب کرده و شمیران را به بساز وبفروش ها فروخته است. کمی وجدان داشته باشید...